AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Greit nok, han så sikkert ikke henne på bildet, da alt er natur. Men man ser henne da med store silikonpupper, sixpack og alt som er. Jeg har sakt til han at han skal fjerne liksen, to ganger. Han sier sorry og at han skal gjøre det. Han har enda ikke fjerna den. Har sagt til han at Okey, men da liker jeg exen min på Facebookbildet sitt også da. Faen ass Anonymkode: 44315...786
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Her er det du som er på bærtur TS. Anonymkode: 8fad2...d86 29
Silva Pluvialis Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Hva er problemet med å like et bilde? 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her er det du som er på bærtur TS. Anonymkode: 8fad2...d86 Ehh? Hadde du synes det var veldig kjekt om din kjæreste hadde likt et bilde av exen sin med sixpack, å mye hud? Store pupper osv? Trokke det Anonymkode: 44315...786 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Hva er problemet med å like et bilde? Av sin ex? Der mye hud og kroppsdeler vises? Anonymkode: 44315...786 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Jeg ser heller ikke problemet med det. Anonymkode: 3b47a...108 7
Silva Pluvialis Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Av sin ex? Der mye hud og kroppsdeler vises? Anonymkode: 44315...786 Helt ok. Jeg ville verdsatt at kjæresten hadde et "ok" forhold til en eks. Alternativet er mye verre... 12
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Hva er problemet med å like et bilde? Ehhhh en eks er en eks....?! 🤷🏽♀️ Trenger ikke være venn med dem og like bilder av dem og prate med dem... Det er en eks av en grunn!
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 (endret) Nei folk ser jo aldri problemet i noen ting lenger FØR det går uttover dem selv! Typisk mennesker.... Opplevd dette selv. Altså han snakket med eksene sine på meldinger, skulle hjelpe hun ene med bilen og likte bilder av hun andre. Men jeg fikk kjeft fordi jeg spurte min ex fuck friend om noe angående kreatin, han var ikke engang kjekk og jeg aldri har hatt følelser for han ... Ja DA ble det bråk gitt!! Vet ikke hva som er værst jeg?? Snakke emd to ekser han har pult masse MED følelser i bilde eller at jeg spurte ex fuck frienden min om kreatin greier.... Mannfolk er ikke lett og skjønne seg å de heller.... Han likte mange bilder av halvnakne damer også som jeg ble sjalu og sa i fra om.... "det er bare bilder sa han". Ok sa jeg. Dette kjedet jeg har på meg nå har jeg fått av eksen... Men det er jo "bare" et kjede sa jeg.... Ja det driter vel jeg i sa han da.... Han blir sur hver gang han ser jeg har på det kjedet nå, og har også sagt han vil rive det av meg.... Det er tross alt bare et kjede da, der er værre og like halv nakne damer på insta som bor i samme by og snakke med eksene sine spør du meg OG skal møte dem for og fikse bilen dems! Endret 15. september 2021 av Lilleluring
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Her er det du som er på bærtur TS. Anonymkode: 8fad2...d86 Nope!!! Jeg er enig med henne!!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 Gjenferdet skrev (19 minutter siden): Helt ok. Jeg ville verdsatt at kjæresten hadde et "ok" forhold til en eks. Alternativet er mye verre... Er du helt på bærtur eller? Skal jeg verdsette at min kjæreste har et ok forhold til henne?? Hva faen. Jeg verdsetter heller at de ikke er på talefot og ikke tåler tryne på hverandre. DÉT verdsetter jeg. Du tenker sikkert «velkommen kjære vakre søte exen til min kjæreste, hær skal du få pikken hans, maten vår, seng og penger» hadde ikke forundret meg akkurat, slik du «verdsetter» din kjærestes ex. Latterlig ass Anonymkode: 44315...786 9
Silva Pluvialis Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du helt på bærtur eller? Skal jeg verdsette at min kjæreste har et ok forhold til henne?? Hva faen. Jeg verdsetter heller at de ikke er på talefot og ikke tåler tryne på hverandre. DÉT verdsetter jeg. Du tenker sikkert «velkommen kjære vakre søte exen til min kjæreste, hær skal du få pikken hans, maten vår, seng og penger» hadde ikke forundret meg akkurat, slik du «verdsetter» din kjærestes ex. Latterlig ass Anonymkode: 44315...786 Hvorfor det? Det betyr jo at de har hatt det vondt i forholdet. Har de en ok tone vil nok ting ha gått relativt rolig og udramatisk for seg, og det er jo bare et pluss? Verre å skulle lappe sammen en kjæreste som har hatt en grusom ex. 7
CorvusCorax Skrevet 16. september 2021 #14 Skrevet 16. september 2021 Lilleluring skrev (21 minutter siden): Ehhhh en eks er en eks....?! 🤷🏽♀️ Trenger ikke være venn med dem og like bilder av dem og prate med dem... Det er en eks av en grunn! Nettopp, det er en eks (av en grunn) - altså ikke en potensiell trussel. De var glad i hverandre engang, så det er ikke rart om man ønsker å opprettholde en positiv kontakt. Er det virkelig behov for drama basert på en "like"? 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #15 Skrevet 16. september 2021 Det er respektløst mot nåværende kjæreste å like lettkledde bilder av x'en. Punktum Anonymkode: 90031...14f 17
Gjest Lilleluring Skrevet 16. september 2021 #16 Skrevet 16. september 2021 (endret) CorvusCorax skrev (39 minutter siden): Nettopp, det er en eks (av en grunn) - altså ikke en potensiell trussel. De var glad i hverandre engang, så det er ikke rart om man ønsker å opprettholde en positiv kontakt. Er det virkelig behov for drama basert på en "like"? Jeg har hvert der selv... Det kan fort bli prat om : husker du de gangene vi hadde sex der og der.... Også begynner de kanskje og ta naken bilder og sender hverandre... Også kan praten fort gå over til hvorfor forholdet ble slutt.. Og at de skjønner det bedre nå... Også er ballen i gang... Mange ekser blir sammen med hverandre igjen selvom de har fått ny dame eller mann... DERFOR snakker man IKKE med ekser!!!. Det er ikke respektfullt! Snakker av erfaring.. Selvom det bare er et bilde så betyr en likes at han liker et bilde, og det som det er snakk om her er ei dame med svære silikon pupper og six pack... Det er det han liker... Ikke skauen i bakgrunn.... Må folk få inn ting med teskje eller er det bare jeg som er helt bak mål her?? Endret 16. september 2021 av Lilleluring
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #17 Skrevet 16. september 2021 Om det hadde vært et bilde hvor hun var påkledd(feks ute på tur i skogen) så hadde det vært noe annet, men et halvnakent bilde? Hell the fuck no! Det skulle han fått slettet med en gang! Anonymkode: 88f67...144 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #18 Skrevet 16. september 2021 Du er lættis, men har helt rett. En ex er man ferdig med så ferdig skal man være. Ikke sende meldinger, like etc. og kødde til nytt forhold. Anonymkode: 314a1...ddf 2
norw Skrevet 16. september 2021 #19 Skrevet 16. september 2021 Dårlig idé å skulle ta igjen. I verste fall en dealbreaker, i hvert fall om forholdet skranter allerede.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #20 Skrevet 16. september 2021 Sixpack og silikonpupper? Er dette en mann eller en dame? Hadde uansett vært uaktuelt for meg, at kjæresten liket eksen, så forstår deg godt Anonymkode: 48df8...ecf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå