AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Del Skrevet 15. september 2021 Hei Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. Ting han sier: leppene mine er ikke «sugelepper» for store lår for brede hofter for små pupper kan du farge håret blondt kan du ta tattoo Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si? Anonymkode: 3e790...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CorvusCorax Skrevet 15. september 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 15. september 2021 "Det er slutt!" 🤡 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Del Skrevet 15. september 2021 www.dump-ham-nå.no Anonymkode: 3adfa...b6c 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. september 2021 #4 Del Skrevet 15. september 2021 For en idiot. Gå fra han før han ødelegger selvbildet ditt helt! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 15. september 2021 #5 Del Skrevet 15. september 2021 Wow… Gi han en Barbie dukke og dump! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 15. september 2021 #6 Del Skrevet 15. september 2021 Det enkleste er nok å droppe hele fyren. "Kan du ta tattoo" jeg ler på ekte her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Del Skrevet 15. september 2021 Anonymkode: 78de9...b96 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelltopp Skrevet 15. september 2021 #8 Del Skrevet 15. september 2021 Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært samboere ? Og hva har du svart ham på disse ønskene han har kommet med ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Del Skrevet 15. september 2021 Fjelltopp skrev (2 minutter siden): Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært samboere ? Og hva har du svart ham på disse ønskene han har kommet med ? 26 og 29 år.. Jeg har som regel ignorert han Anonymkode: 3e790...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. september 2021 #10 Del Skrevet 15. september 2021 Omg. Om han er så kravstor får han utdanne seg til plastikkkirurg og lage sin egen versjon av en dame. Den damen er selvfølgelig ikke deg. Finn deg en bedre en, som ikke er så overfladisk som denne tullingen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #11 Del Skrevet 15. september 2021 Dumpe, selvfølgelig. Anonymkode: 90889...759 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #12 Del Skrevet 15. september 2021 Ringte thailand og ba han finne seg kone der??? Dump idioten og be han dra til helvete. Slike fjolls fortjener ikke kjæreste!!! Anonymkode: 63900...88c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 15. september 2021 #13 Del Skrevet 15. september 2021 Galskap. Han er ikke riktig i hodet, TS. Kom deg vekk fra han. Det er ikke normalt å kreve eller forvente at partneren skal innføre inngrep på kroppen sin for å tilfredsstille den andre partens seksuelle preferanser/utseendepreferanser. At han i det hele tatt tar opp dette med deg, og sier at du ikke har "sugelepper" osv, vitner om at han er syk på sinnet. Han er helseskadelig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Del Skrevet 15. september 2021 Du fortjener bedre enn en slik en. Anonymkode: 41d17...db8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2021 #15 Del Skrevet 15. september 2021 Dump den svinepelsen. Fy faen, for en dust! I avskjedsgave kan du jo kjøpe en oppblåsbar Barbara. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. september 2021 #16 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) jukkapalme skrev (2 minutter siden): Dump den svinepelsen. Fy faen, for en dust! I avskjedsgave kan du jo kjøpe en oppblåsbar Barbara. Elsker det. Så legendarisk det hadde vært om denne kjernekaren fikk denne under juletreet til jul i familieselskap Endret 15. september 2021 av Lacuna 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #17 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. Ting han sier: leppene mine er ikke «sugelepper» for store lår for brede hofter for små pupper kan du farge håret blondt kan du ta tattoo Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si? Anonymkode: 3e790...26c Fytti hælvete!!! Kvitt deg med han søpla der a!!! Hvis han ønsker seg en sånn dame så finner han seg en sånn dame, ikke fikse på ei han fant... Fy faen none ganger så må jeg innrømme at jeg er en SKIKKELIG mannhater!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. september 2021 #18 Del Skrevet 15. september 2021 Lacuna skrev (1 minutt siden): Elsker det. Så legendarisk det hadde vært om denne kjernekaren fikk denne under juletreet til jul i familieselskap Haha, ja! Tenk deg blikket på moren hans! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #19 Del Skrevet 15. september 2021 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Haha, ja! Tenk deg blikket på moren hans! Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame» Anonymkode: 3e790...26c 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 15. september 2021 #20 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame» Anonymkode: 3e790...26c Jeg dævver!!! Her må du oppdatere ettervhert! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå