Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun hatt en og samme jobb i 15 år, som flyvertinne. Nå har jeg gått uten jobb siden koronaen kom, og jeg ønsker ny utdannelse. Kan ikke data og matte, og ønsker en stilling uten stress. Helst uten turnus. Finnes disse? Noen forslag? 

Anonymkode: 62e83...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har kun hatt en og samme jobb i 15 år, som flyvertinne. Nå har jeg gått uten jobb siden koronaen kom, og jeg ønsker ny utdannelse. Kan ikke data og matte, og ønsker en stilling uten stress. Helst uten turnus. Finnes disse? Noen forslag? 

Men du må jo kunne data for å ta utdannelsen. Kommer ikke på stilling uten stress. Hudpleier eller noe sånt kanskje? 

Anonymkode: c08da...f76

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er uendelig med arbeid i helsevesenet, men det er mye mye stress. Lærer kan også være slitsomt. Ikke fordi elevene er så fæle, men fordi det er så mye å rette og planlegge.

Hva med astronomi? Bli forsker og titt på stjernene.

Note: du kan ikke matte. Hva med litteratur?

Endret av Michaelhe
Skrevet

Kan du skrive på PC så lærer du vel det du trenger til yrket som er interessant.. Jeg er heller ikke flink i data (formater i skriveprogram) men vi er flere studenter som kvoter med nedfelt og opphøyd felt, topptekst eller sidetall, så vi hjalp hverandre i gang. Det er tross alt ikke faginnholdet, men jeg lærer noe nytt mens jeg jobber :)

Anonymkode: 9bf4a...f29

Skrevet

Hva interesserer du deg for? 

Anonymkode: e4ef3...adc

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva mener du når du sier du ikke kan data. Det er forskjell på programmering, it-utdanning og evt. en sekretærjobb...😅 

Anonymkode: 2d3de...dc1

• Liker 2
Skrevet

Hva med helsesekretær? Dagjobb, litt data selvfølgelig men ikke noe avanserte greier. 

Anonymkode: b0df6...d02

Skrevet

Eiendomsmegler?

Anonymkode: 7b567...609

Skrevet

Bibliotekar?

Anonymkode: 6c04f...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...