AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Del Skrevet 15. september 2021 Kommenterer folk brillene dine? Anonymkode: f8426...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Del Skrevet 16. september 2021 Jeg har briller med kledelig fasong og farge. Jeg har fått en del kommentarer på at jeg har fine briller, men tenker ikke på brillene som spesielt kule.... Anonymkode: 4f844...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 16. september 2021 #3 Del Skrevet 16. september 2021 Nille briller til 50 kroner. Jeg har kontaktlinser minus 9, men så ble jeg langsynt i tillegg og trenger lesebriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Del Skrevet 16. september 2021 Jeg har "bestemor briller", jeg får kommentarer på at de er det, ikke ment som kompliment, men siden bestemor briller var hensikten tar jeg det likevel som et kompliment Jeg synes de er kule da 😄 Anonymkode: db71b...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Del Skrevet 16. september 2021 Får komplimenter for brillene mine hele tiden! Det er ganske vanlige, runde briller med tynn metallramme, men formen er veldig pen. Anonymkode: 35b5c...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå