AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Hei. Er det noen som har vært meldt til bv her inne, og som vil dele sine erfaringer med meg? Jeg er nemlig i den situasjonen. X- mannen min har sendt en bekymringsmelding på meg, og jeg er nå kalt inn til møte/samtale med bv. Jeg vet jeg er en god mor, men ja det har vært en del utfordringer rundt det ene barnet, spesielt etter skilsmissen. Dette har jeg vært veldig åpen om til veldig mange, jeg har søkt og fått profesjonell hjelp og veiledning i dette, og ting har blitt mye bedre!! Men enda jeg vet jeg er en god mor, og faktisk ser litt frem til å få fortelle min versjon, så er jeg faktisk veldig redd, stresset og bekymret over situasjonen. Jeg forstår at bv er pliktig til å undersøke, og det er bra de gjør det når det kommer bekymringsmelding om barn, men hadde bare aldri trodd at det skulle komme en mld på meg, (og iallefall ikke fra barnefar, som jeg avr sammen med i mange år og som kjenner meg... Så. Er det noen som vil dele sine erfaringer med bv? Jeg vet de er vanlige mennesker, og alle er forskjellige, men man hører jo bare om alle skrekkeksemplene i media noe som gjør at mange (også meg nå) frykter bv.. Anonymkode: 0bd94...f81
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Ja vi ble meldt til barnevernet anonymt. Meldingen gikk ut på at barna ikke hadde passende klær og kranglet mye seg i mellom. Søsken krangler ja og klær har de i bøtter og spann, så vi var på 1 møte på bv kontoret og så var de 1 gang hjemme hos oss. Saken ble avsluttet på 2 uker, så gikk veldig greit. Hyggelig saksbehandler. Anonymkode: da930...ea7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Er det noen som har vært meldt til bv her inne, og som vil dele sine erfaringer med meg? Jeg er nemlig i den situasjonen. X- mannen min har sendt en bekymringsmelding på meg, og jeg er nå kalt inn til møte/samtale med bv. Jeg vet jeg er en god mor, men ja det har vært en del utfordringer rundt det ene barnet, spesielt etter skilsmissen. Dette har jeg vært veldig åpen om til veldig mange, jeg har søkt og fått profesjonell hjelp og veiledning i dette, og ting har blitt mye bedre!! Men enda jeg vet jeg er en god mor, og faktisk ser litt frem til å få fortelle min versjon, så er jeg faktisk veldig redd, stresset og bekymret over situasjonen. Jeg forstår at bv er pliktig til å undersøke, og det er bra de gjør det når det kommer bekymringsmelding om barn, men hadde bare aldri trodd at det skulle komme en mld på meg, (og iallefall ikke fra barnefar, som jeg avr sammen med i mange år og som kjenner meg... Så. Er det noen som vil dele sine erfaringer med bv? Jeg vet de er vanlige mennesker, og alle er forskjellige, men man hører jo bare om alle skrekkeksemplene i media noe som gjør at mange (også meg nå) frykter bv.. Anonymkode: 0bd94...f81 Det var en helt lik tråd for en uke siden. Var det du som opprettet den også? Der du fortalte at barna var redd deg, de trodde du skulle henge deg i skogen, daglig krangling osv? Anonymkode: b6199...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå