AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Altså.. Jeg traff en mann på en fest forrige helg som jeg liker veldig godt, og det var heller ingen tvil om at han likte meg. Han ble med meg hjem og vi pratet til langt utpå morgen kvisten. ( skjedde ingenting mer enn prating) Han har skrevet melding hver dag, med kompeliment ( han som har begynt samtalen) Men så spurte jeg nå om han ønsket å komme på besøk på lørdag om han hadde barne fri, hvorpå han svarer at : det hadde han mest sannsynlig, og at det hadde vært kjempe koselig, men litt skummelt og 🙈 fine du. Skal jeg da tenke at han egentlig ikke er klar for noe mer? Takk for svar 😊 Anonymkode: ecf8c...78d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Bare slutt å prøve å tolke menn. De skriver som regel bare det som faller inn i hodet akkurat da. De skriver ikke mellom linjene. (Slutt også å hinte til menn, de forstår ikke hinting.) Sånn, gratis råd som vil spare deg mange timer med grubling. Anonymkode: d3e18...117 9
Antiviruset Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 For det første viser han interesse som virker ekte! Han pratet med deg hele natten uten å presse på for å få sex, det er et veldig godt tegn. At han synes det er skummelt at dere skal treffes igjen hjemme hos deg så vet han at dette kan føre til at dere har sex sammen. Han antar at du faktisk forventer det. Selvfølgelig kan det virke skummelt så tidlig i et forhold, det er helt normalt og han er ærlig på det. Det trenger ikke være noe negativt med det, heller motsatt. Så ro ned forventingene og ikke skap noe press på akkurat det. Så tar du alt derfra og ikke legg alle mulige fortolkninger i det. Dere er jo bare i innledende fase og knapt nok det. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): For det første viser han interesse som virker ekte! Han pratet med deg hele natten uten å presse på for å få sex, det er et veldig godt tegn. At han synes det er skummelt at dere skal treffes igjen hjemme hos deg så vet han at dette kan føre til at dere har sex sammen. Han antar at du faktisk forventer det. Selvfølgelig kan det virke skummelt så tidlig i et forhold, det er helt normalt og han er ærlig på det. Det trenger ikke være noe negativt med det, heller motsatt. Så ro ned forventingene og ikke skap noe press på akkurat det. Så tar du alt derfra og ikke legg alle mulige fortolkninger i det. Dere er jo bare i innledende fase og knapt nok det. Tusen takk for et godt svar 😊 du har helt rett.. Anonymkode: ecf8c...78d
Gjest ABM Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså.. Jeg traff en mann på en fest forrige helg som jeg liker veldig godt, og det var heller ingen tvil om at han likte meg. Han ble med meg hjem og vi pratet til langt utpå morgen kvisten. ( skjedde ingenting mer enn prating) Han har skrevet melding hver dag, med kompeliment ( han som har begynt samtalen) Men så spurte jeg nå om han ønsket å komme på besøk på lørdag om han hadde barne fri, hvorpå han svarer at : det hadde han mest sannsynlig, og at det hadde vært kjempe koselig, men litt skummelt og 🙈 fine du. Skal jeg da tenke at han egentlig ikke er klar for noe mer? Takk for svar 😊 Anonymkode: ecf8c...78d Tror du han gidder å skrive mld til deg hver dag med komplimanger hvis han ikke er klar for "noe mer"... Noen ganger må jeg si jeg lurer på logikken til noen kvinner..? Denne gutten er klar for å komme hjem til deg og rundpule deg!..Han flørter jo med deg!!! Og det han forventer/ håper å få til svar er at du er klar for sex!.. Hva er det han sier han Renee i Allo Allo..? You stupid woman!!🙈
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare slutt å prøve å tolke menn. De skriver som regel bare det som faller inn i hodet akkurat da. De skriver ikke mellom linjene. (Slutt også å hinte til menn, de forstår ikke hinting.) Sånn, gratis råd som vil spare deg mange timer med grubling. Anonymkode: d3e18...117 Synes at dette er en veldig rar påstand. Hører det stadig vekk. Men menn har da generelt like god evne som kvinner til å tolke mennesker og situasjoner og de fleste menn har ikke autismelideleser eller sånn som gjør at de ikke forstår sosiale spill og koder. så jeg skjønner ikke dette behovet for at menn liksom må ha alt i klartekst og inn med teskje. at noen menn har dårlig selvtillit og sånn sett ikke tør helt å tro på at noen flørter osv kan vel hende, men dette er jo like gjeldende for damer Anonymkode: b7077...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men menn har da generelt like god evne som kvinner til å tolke mennesker og situasjoner og de fleste menn har ikke autismelideleser eller sånn som gjør at de ikke forstår sosiale spill og koder. På gruppenivå er det en forskjell på kjønnene, helt fra barnehagen. Og det er faktisk ikke helt feil å tenke at vi menn er på et annet sted i spekteret. Problemet er at noen overtolker og feiltolker, derfor er direkte kommunikasjon mye tryggere. Anonymkode: 9bf39...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes at dette er en veldig rar påstand. Hører det stadig vekk. Men menn har da generelt like god evne som kvinner til å tolke mennesker og situasjoner og de fleste menn har ikke autismelideleser eller sånn som gjør at de ikke forstår sosiale spill og koder. så jeg skjønner ikke dette behovet for at menn liksom må ha alt i klartekst og inn med teskje. at noen menn har dårlig selvtillit og sånn sett ikke tør helt å tro på at noen flørter osv kan vel hende, men dette er jo like gjeldende for damer Anonymkode: b7077...bcc Dette er jo bare tull. Damer generelt er mye bedre på å lese kroppsspråk og har også et mye større ordforråd. De er også flinkere til å plukke opp nyanser i en samtale. Det finnes mye forskning på dette, for eksempel https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5749848/. Anonymkode: d3e18...117 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 ABM skrev (6 timer siden): Tror du han gidder å skrive mld til deg hver dag med komplimanger hvis han ikke er klar for "noe mer"... Noen ganger må jeg si jeg lurer på logikken til noen kvinner..? Denne gutten er klar for å komme hjem til deg og rundpule deg!..Han flørter jo med deg!!! Og det han forventer/ håper å få til svar er at du er klar for sex!.. Hva er det han sier han Renee i Allo Allo..? You stupid woman!!🙈 Ja, jeg føler meg litt stupid når det kommer til dette, har ikke vært i gamet på mange år 🙈 Jeg tolker det vel mer som at han er interresert, men ikke er klar for å videreutvikle noe, enda ihverfall? Anonymkode: ecf8c...78d
Gjest ABM Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg føler meg litt stupid når det kommer til dette, har ikke vært i gamet på mange år 🙈 Jeg tolker det vel mer som at han er interresert, men ikke er klar for å videreutvikle noe, enda ihverfall? Anonymkode: ecf8c...78d Du bommer...legg merke til apeemojien..den er godt plassert! Setningen betyr..." Er ikke det skummelt da?..kan bli puling vettu"
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Altså.. Jeg traff en mann på en fest forrige helg som jeg liker veldig godt, og det var heller ingen tvil om at han likte meg. Han ble med meg hjem og vi pratet til langt utpå morgen kvisten. ( skjedde ingenting mer enn prating) Han har skrevet melding hver dag, med kompeliment ( han som har begynt samtalen) Men så spurte jeg nå om han ønsket å komme på besøk på lørdag om han hadde barne fri, hvorpå han svarer at : det hadde han mest sannsynlig, og at det hadde vært kjempe koselig, men litt skummelt og 🙈 fine du. Skal jeg da tenke at han egentlig ikke er klar for noe mer? Takk for svar 😊 Anonymkode: ecf8c...78d Herregud, da e det jo bare å skrive tilbake " skummet? Hva legger du i det? " Ikke værre og får svar fra han du ønsker svar fra . 🤯 Anonymkode: 9284b...9d0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er jo bare tull. Damer generelt er mye bedre på å lese kroppsspråk og har også et mye større ordforråd. De er også flinkere til å plukke opp nyanser i en samtale. Det finnes mye forskning på dette, for eksempel https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5749848/. Anonymkode: d3e18...117 Det er jo forskjell på det og og ikke forstå sosiale koder og klare å lese mennesker. Anonymkode: b7077...bcc
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 17 hours ago, ABM said: Tror du han gidder å skrive mld til deg hver dag med komplimanger hvis han ikke er klar for "noe mer"... Noen ganger må jeg si jeg lurer på logikken til noen kvinner..? Denne gutten er klar for å komme hjem til deg og rundpule deg!..Han flørter jo med deg!!! Og det han forventer/ håper å få til svar er at du er klar for sex!.. Hva er det han sier han Renee i Allo Allo..? You stupid woman!!🙈 Vært borti menn som skriver hver dag uten at de er interessert (de har håpet på sex i fremtiden eller prøvd å holde meg varm om de en dag er uten alternativer). Så når det gjelder menn er ikke det å skrive hver dag noen indikator på at de liker deg. Når det er sagt tror jeg han her er interessert men kanskje ble litt tatt på sengen av meldingen til ts, noen menn syns det er uvant med kvinner som er tydelig på interesse og kan trekke seg litt tilbake. Anonymkode: 807db...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå