AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Har vært i et forhold i 7 år. Vi bor likevel ikke sammen ... bor ca 2 timer unna hverandre. Alt gjennom disse 7 årene har dreiet seg om hans liv.. han kommer aldri til meg, han forventer at jeg skal kjøre til han - bare for en kveld, at jeg skal strekke helgen og kjøre tidlig på mandags morgen når jeg skal på jobb, han blir dur hvis jeg må jobbe lenge på fredager.. tanken på at han kanskje burde bruke de to siste jobbtimene mine på å reise til meg er helt utenkelig . så er jeg ferdig på jobb kl 19 må jeg reise til han.. I september skjedde det mye i familien min- selskaper av ulike slag, samtidig som han ønsket å hente en bil på andre siden av landet . Han sa vi kunne ta fly. Og kjøre hjem. Jeg sa jeg kunne være med- etter det første selskapet.- og at vi fløy fra min by. For han var dette helt uaktuelt- da måtte han jo kjøre helt til meg for å hente bilen sin igjen.. At jeg skulle kjøre til han og så til flyplassen i hans område var en selvfølge dvs 3,5 timer - og jeg skulle selvfølgelig droppe familiesammenkomsten.. så la han til at jeg måtte kjøre kl 14 - altså ta fri noen timer .. jeg sa jeg skulle se om jeg fikk det til., men ble 15 min for sen. Jeg sa derfor at jeg da heller ble med i selskapet m familien min.. han ble sur. Og etter det har jeg nesten ikke hørt fra ham.. han reiste etter å hentet bilen til Sverige , Danmark - og jeg har ikke fått melding om at han er kommet hjem.. jeg tror han muligens møter andre jenter - siden han ikke gir lyd fra seg ( jeg ser han er pålogget Messenger for så -så mange timer/ minutter siden..) Skulle han «komme tilbake» kjenner jeg at jeg ikke stoler på at han ikke har ligget med andre.. uansett hva han sier - og det gjør at jeg ikke vil ligge med han.. og da kommer han til å bli dritsur Er Så i tvil hva jeg skal gjøre.. lurer på om jeg bare skal blokkere nummeret hans og anse meg som ferdig .. eller om jeg skal høre hvor i verden han er - og hvem han henger med.. Anonymkode: 7464e...509
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Du snakker om egoist. Her hadde jeg antakelig brutt for flere år siden. Hva skal du med en sånn fyr? Anonymkode: 1576d...5d7 12
Virrevirrevapp Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Det høres ikke ut som det er mye tillit mellom dere. 3
got2go Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært i et forhold i 7 år. Vi bor likevel ikke sammen ... bor ca 2 timer unna hverandre. Alt gjennom disse 7 årene har dreiet seg om hans liv.. han kommer aldri til meg, han forventer at jeg skal kjøre til han - bare for en kveld, at jeg skal strekke helgen og kjøre tidlig på mandags morgen når jeg skal på jobb, han blir dur hvis jeg må jobbe lenge på fredager.. tanken på at han kanskje burde bruke de to siste jobbtimene mine på å reise til meg er helt utenkelig . så er jeg ferdig på jobb kl 19 må jeg reise til han.. I september skjedde det mye i familien min- selskaper av ulike slag, samtidig som han ønsket å hente en bil på andre siden av landet . Han sa vi kunne ta fly. Og kjøre hjem. Jeg sa jeg kunne være med- etter det første selskapet.- og at vi fløy fra min by. For han var dette helt uaktuelt- da måtte han jo kjøre helt til meg for å hente bilen sin igjen.. At jeg skulle kjøre til han og så til flyplassen i hans område var en selvfølge dvs 3,5 timer - og jeg skulle selvfølgelig droppe familiesammenkomsten.. så la han til at jeg måtte kjøre kl 14 - altså ta fri noen timer .. jeg sa jeg skulle se om jeg fikk det til., men ble 15 min for sen. Jeg sa derfor at jeg da heller ble med i selskapet m familien min.. han ble sur. Og etter det har jeg nesten ikke hørt fra ham.. han reiste etter å hentet bilen til Sverige , Danmark - og jeg har ikke fått melding om at han er kommet hjem.. jeg tror han muligens møter andre jenter - siden han ikke gir lyd fra seg ( jeg ser han er pålogget Messenger for så -så mange timer/ minutter siden..) Skulle han «komme tilbake» kjenner jeg at jeg ikke stoler på at han ikke har ligget med andre.. uansett hva han sier - og det gjør at jeg ikke vil ligge med han.. og da kommer han til å bli dritsur Er Så i tvil hva jeg skal gjøre.. lurer på om jeg bare skal blokkere nummeret hans og anse meg som ferdig .. eller om jeg skal høre hvor i verden han er - og hvem han henger med.. Anonymkode: 7464e...509 Det har tatt deg 7 år å innse at han er en egoist som ikke bryr seg om deg? Etter å ha vært sammen såpass lenge så hadde det vel vært mer normalt at han var i familieselskapene sammen med deg vel? Hvorfor i alle dager er du i tvil? 8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #5 Skrevet 16. september 2021 Altså, hvorfor har du orka dette i 7 år….? Underlig nok, så er tanken på om han kanskje/kanskje ikke møter andre kvinner nesten det minste problemet ditt. Dere burde jo ha planlagt å flytte sammen - og gjennomført - for flere år siden. Absolutte minimum er selvfølgelig at begge hadde lagt ned innsats i å få forholdet til å fungere, og kjørt annahver sin helg. Og etter 7 år burde han vært en selvfølge i familieselskap hos deg. Han burde ikke engang vurdert å hente bil, og attpåtil kreve at du blir med, når det er feiring han er invitert til i din familie. Er det noen relasjon her, sånn egentlig…? Hvor lenge hadde du sett for deg å fortsette slik? Kaste bort hvor mange år på å være kun den jenta som er lett tilgjengelig sex, som møter opp på døra hans når han ønsker - uten at han må anstrenge seg overhodet? Drit i hvem han henger med, eller ikke, bare kom deg vekk fra dette ‘forholdet’. Ikke sløs bort enda flere år på ingenting. Dette er jo galskap. Anonymkode: 1d5dc...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært i et forhold i 7 år. Vi bor likevel ikke sammen ... bor ca 2 timer unna hverandre. Alt gjennom disse 7 årene har dreiet seg om hans liv.. han kommer aldri til meg, han forventer at jeg skal kjøre til han - bare for en kveld, at jeg skal strekke helgen og kjøre tidlig på mandags morgen når jeg skal på jobb, han blir dur hvis jeg må jobbe lenge på fredager.. tanken på at han kanskje burde bruke de to siste jobbtimene mine på å reise til meg er helt utenkelig . så er jeg ferdig på jobb kl 19 må jeg reise til han.. I september skjedde det mye i familien min- selskaper av ulike slag, samtidig som han ønsket å hente en bil på andre siden av landet . Han sa vi kunne ta fly. Og kjøre hjem. Jeg sa jeg kunne være med- etter det første selskapet.- og at vi fløy fra min by. For han var dette helt uaktuelt- da måtte han jo kjøre helt til meg for å hente bilen sin igjen.. At jeg skulle kjøre til han og så til flyplassen i hans område var en selvfølge dvs 3,5 timer - og jeg skulle selvfølgelig droppe familiesammenkomsten.. så la han til at jeg måtte kjøre kl 14 - altså ta fri noen timer .. jeg sa jeg skulle se om jeg fikk det til., men ble 15 min for sen. Jeg sa derfor at jeg da heller ble med i selskapet m familien min.. han ble sur. Og etter det har jeg nesten ikke hørt fra ham.. han reiste etter å hentet bilen til Sverige , Danmark - og jeg har ikke fått melding om at han er kommet hjem.. jeg tror han muligens møter andre jenter - siden han ikke gir lyd fra seg ( jeg ser han er pålogget Messenger for så -så mange timer/ minutter siden..) Skulle han «komme tilbake» kjenner jeg at jeg ikke stoler på at han ikke har ligget med andre.. uansett hva han sier - og det gjør at jeg ikke vil ligge med han.. og da kommer han til å bli dritsur Er Så i tvil hva jeg skal gjøre.. lurer på om jeg bare skal blokkere nummeret hans og anse meg som ferdig .. eller om jeg skal høre hvor i verden han er - og hvem han henger med.. Anonymkode: 7464e...509 At du har orket være sammen med en slik ego fyr så mange år er meg en gåte. Skriv til han " Jeg gjør det slutt, dritt lei forholdet pga deg og din ego holdning" Ikke skriv mer. La han lese det, slett han og blokker. Anonymkode: 84124...139 3
CorvusCorax Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Det høres ut som du er nokså underkuet. Jeg skjønner ikke hvordan du har funnet deg i dette i hele syv år? Har det virkelig vært sånn hele veien? Eller har ting endret seg med tiden? Det er en ting å være særboer, men dette er noe helt annet. Hele forholdet eller i hvert fall den siste tiden har kun eksistert fordi du har føyet deg etter hans premisser. Han har syntes det har vært greit med en fast sexpartner, og det er det. Hadde han vært investert i forholdet eller vært interessert i deg (som person, ikke bare kropp) hadde han strukket seg langt for å ha deg i livet sitt. Men det virker som du er den eneste som tar initiativ? For om du ikke "føyer deg", så blir det en krangel, og han kommer ikke uansett... Så forholdet står og faller på hvor mye du orker å bli tråkket på. Huff. Får virkelig vondt av deg. Nå som du har fått øynene opp for hva dette forholdet er, så stå i det ønske om å avslutte. Du fortjener så mye mye bedre enn dette. Du fortjener kjærlighet. Dette er ikke kjærlighet. Så ja, avslutt nå. Men... hvorfor kan du ikke konfrontere ham først? Hvorfor er det bedre å bare blokkere etter syv år? Er du redd han? Synes du skal ta kontakt med en venninne/kompis og støtte deg litt på den omsorgen mens du står i bruddet. Det kan være vanskelig bryte når man han gjort seg såpass avhengig av kun smuler over så lang tid. Men du vil klare det. Og det vil være som himmelen åpner seg og solen kommer frem. Ingen skal måtte ha en slik tung sky hengende over seg. Dette er jo helt hinsides. 3
Gjest Skogsalv Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 This is not a relationship, but a situationship.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 Ja, det bør du. Nå må du gjøre ting å riktig rekkefølge, finne nytt sted å bo osv må gå videre nå!!!!! Anonymkode: fc47c...71d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Du velger jo SELV å godta dette. Selv HAN er sikkert sjokkert at du godtar det når han ber om det. Han hadde sikkert ikke forventet det første gang han startet "the shit test" på deg. Men det fungerte jo fint, så da fortsetter han jo med det så lenge du godtar det. Og det er DU som velger hvor lenge du ønsker å ha det slik. Når sier du stopp? Og når mener du det? Han tror sikkert ikke at du mener det om du sier stopp. Og han har sikkert rett. For du gjør alt han befaler... Og så skylder du på han selv om det er DITT valg! Anonymkode: b74be...e37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå