AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Han ser så uskyldsren og sexy ut, jeg klarer ikke å få mannen ut av tankene, mest sexy EVER. Jeg stemte SV kun pga han, selv om jeg er uenig i politikken til SV. Flere som har det som meg? Anonymkode: 1b624...cbf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #2 Skrevet 16. september 2021 Jeg synes han er hot. Minner meg om en eks. Men stemte ikke SV da. Anonymkode: f48eb...887
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Stygg er han ikke. Men han er mer søt enn kjekk. Ser ut som er forvokst barn på en måte. Og søte menn tenner jeg ikke på. Anonymkode: 3ef1a...e68
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg stemte SV kun pga han, selv om jeg er uenig i politikken til SV. Tragisk at slike stemmer teller like mye som andre. Nei, den valgordningen har sine svakheter. Tenk om MDG feks besto av gamle feite gubber. Da ville de ikke blitt nevnt i en eneste avis. Nå får vi inntrykk av at MDG har opp mot 50% av stemmene takket være fotogene kvinner med stort glis. Anonymkode: afd74...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå