AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Hei Der er en treningshall like ved huset vårt. De tilbyr trening til småbarn. Sønnen min på snart 3 er også intressert og jeg tenker å melde han på. Treningen er hver mandag fra 16:30 til 17:00. Selvom der bare er 30.minutters trening så tenker jeg om sønnen min vil klare det eller vil dette bli slitsomt for han etter bhg? Jeg er egentlig på mammaperm akkurat nå. så har mulighet til å hente han rundt 12 tiden slik at han kan sove og spise litt før han går på trening. Hva syns dere? Anonymkode: 4f7ab...67f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Syns det er tidlig. De leker i flerfoldige timer i barnehagen. Barn har lov til å ha det rolig rundt seg og kose seg hjemme. Anonymkode: f995f...38b 7
Kenelz Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Kommer helt an på behovet til barnet! Noen barn har mye energi til overs og da kan det være greit å melde på aktivitet dersom han trives med det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Kenelz skrev (38 minutter siden): Kommer helt an på behovet til barnet! Noen barn har mye energi til overs og da kan det være greit å melde på aktivitet dersom han trives med det. Ja det tror jeg barnet mitt har hvis han får sovet litt etter bhg😍 Ts Anonymkode: 4f7ab...67f
Snedig Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Nå vet jeg ikke hvordan barnet deres er med soving på kvelden osv, om det alltid har vært lett for dere. Men jeg hadde aldri begynt å tulle med søvnrutiner og startet opp igjen med dagsoving for en 3 åring fordi han skal på trening på ettermiddagen. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Prøv, så ser dere mi eldste startet turn 3,5 år gammel, kl 17.30-18.15. Gikk strålende, hun elsket det og gjør det fortsatt. Null mangel på energi der i gården. Pleide da hente ca 15, så spise middag og leke frem til turn. Så kveldsmat og i seng. Nå skal lillesøster også starte ved akkurat samme alder. Hun er proppfull av energi så det er jeg ikke bekymret for. De er 3 og 5 og får drive med ting de syns er moro så lenge de trives, er blide og glade, får nok søvn OG vår kabal går opp. Når aøt innfris ser jeg ingen grunn til at de skal tråkke inne hjemme hele uka. Anonymkode: d285c...d46 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Så lenge det er lystbetont ser jeg ikke problemet.. Her har mellomste og yngste startet på turn når de var 2-3 år. Først og fremst for å underholde de mens storesøsken turnet (ja, de kunne fint ha ventet også), men de har likt det godt begge to! Det er jo ikke TRENING på så små barn, men lek som utfordrer de motorisk og som de lærer masse av - og det er jo bare bra 😊 Anonymkode: ef153...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge det er lystbetont ser jeg ikke problemet.. Her har mellomste og yngste startet på turn når de var 2-3 år. Først og fremst for å underholde de mens storesøsken turnet (ja, de kunne fint ha ventet også), men de har likt det godt begge to! Det er jo ikke TRENING på så små barn, men lek som utfordrer de motorisk og som de lærer masse av - og det er jo bare bra 😊 Anonymkode: ef153...6e3 Ville forresten ikke rådet deg til å tulle med sovingen altså for å få det til. Hvis det er for sent på dagen er det nok bedre å vente. Her har vi helgetrening - hadde aldri i verden dratt barnehagebarn med på kveldstrening før de var minst 4-5 år. Ser også at selv 1.klassingen sliter i blant. Anonymkode: ef153...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Min begynte på babyballett da hun var 2,5. Elsket det! Men hentet tidlig i barnehagen de dagene det var dans. Anonymkode: 005ee...29f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min begynte på babyballett da hun var 2,5. Elsket det! Men hentet tidlig i barnehagen de dagene det var dans. Anonymkode: 005ee...29f Hvordan var det med søvnen hennes ? Sov hun noe på dagen da? Ts Anonymkode: 4f7ab...67f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 Min gikk på turn fra ham var 2, det gikk greit når han var 2-3 men da han sluttet å sove på dagen da han var 3 var det noen ganger at han sovnet hjem i bilen/bussen etter trening som var fra 17-18 for det ble litt sent for han. Men han elsket turn, gikk på det til han var 4.5 sammen med flere venner fra barnehagen. Anonymkode: af4b8...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå