Gå til innhold

Pax garderobeskap IKEA - levering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nytt garderobeskap og jeg er avhengig av å få det levert. Jeg har ikke mulighet til å reise til IKEA og hente selv dessverre. Men ingen av de garderobeskapene/kombinasjoner jeg ønsker meg "er ikke tilgjengelig for levering"..! Er ikke det veldig rart? Så før jeg bruker noen timer i kø hos Ikeas kundeservice, er det noen som vet hvorfor? 

Jeg trodde IKEA kunne levere det meste de solgte jeg?

Anonymkode: 77d92...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er fordi de er utsolgt for øyeblikket. 

Anonymkode: d602f...ae8

Takk.

Men da er det innmari misvisende at skapene er merket som tilgjengelig på nett..  Du vet ikke noe mer om når de får inn garderobeskap tilfeldigvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet med det samme, fikk til slutt svar med kundeservice. Problemet er visst at nettlageret er i Sverige, så selv om det er tilgjengelig i norske butikker er det ikke alltid det kan bestilles hjem.

Anonymkode: 397fc...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Kanskje jeg får booke meg en tid med en garderobespesialist fra IKEA? Det står at de kan finne alternativer, som de har antagelig har på lager får jeg håpe.. Jeg klarer tydeligvis ikke finne noe som er på lager selv.

Noen som har erfaringer med IKEA garderobespesialist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg skal kjøpe nytt garderobeskap og jeg er avhengig av å få det levert. Jeg har ikke mulighet til å reise til IKEA og hente selv dessverre. Men ingen av de garderobeskapene/kombinasjoner jeg ønsker meg "er ikke tilgjengelig for levering"..! Er ikke det veldig rart? Så før jeg bruker noen timer i kø hos Ikeas kundeservice, er det noen som vet hvorfor? 

Jeg trodde IKEA kunne levere det meste de solgte jeg?

Av å ha arbeidet i ikea for kort tid siden kan jeg si at det har noe med at det mangler enkelte av produktene som skal til for å skape den pax kombinasjonen du ønsker ikke er i lagersaldo. Det er pga blant annet korona har påvirket produksjonen, og de sliter med å produsere nok skap. I tillegg har jeg hørt rykter om at de skal slutte å produsere svarte skapstammer, og får bare inn få antall av disse. Du kan ikke bestille med mindre de har alt på lager

Anonymkode: b8463...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...