Gjest sologregn Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 eg har lenge snakka med ein fyr i frå internet på msn. han havna tilfeldeg på min msn ein gong og sia det har me snakka i 2 månadar. eg bor langt oppover i landet, og han bor langt nedover, men her om dagen så foreslog han at me skulle møtast. han skal me andre ord komma i frå sørlandet og heilt opp til meg. hva gjer eg? eg anar ikkje. eg VIL møte han men gruar meg. kva gjer eg hvis eg ikkje likar han? me har snakka på tlf, så kjemien sånn sett er bra, men eg aner jo ikkje hvordan det går i det virkelege liv. har nokon en erfaring eller noken gode råd å gi?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 jeg har møtt noen fra internett...det har gått begge veier da. noen ganger var han bare drømmeprinsen å andre ganger kunne man ikke komme lengre unna, ikke så han ut som jeg trodde, å litt rar å spesiell var han...neij huff...men som sagt, kan gå begge veier. men hvis du stoler på denne personen så er d vel verdt en sjangse? men man skal være litt forsiktig....kan aldri vite hvem som sitter i den andre enden vetdu, men du har kanskje sett han på web cam å sånn?
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Jeg har møtt noen personer fra internett (dog ikke av romantiske årsaker), det har gått bra i 99% av tilfellene. Den ene gangen jeg skulle møte en som jeg hadde en crush på så ble jeg skuffet. Han var kjempehyggelig, men ikke all that. Men hva har du å tape? Møt han du
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Hvor skal han bo? Hvis det ikke fungerer i det hele tatt bør dere ha en "avtale" eller heller forståelse av at dere ikke MÅ være sammen hele helgen - ta det første møte ute - inviter ham hjem hvis det funker
hecuba Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Følte bare for å svare her. Var ikke så lenge siden jeg møtte en person jeg ble kjent med på nett irl, og det gikk ganske bra det.. Dersom du er veldig usikker, ville jeg gjort slik som gjesten under meg foreslår.. Hvis ikke ønsker jeg deg lykke til. Kan godt være dette går kjempebra!
Cuba Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 He he.. var sikker på det sto at du skulle treffe en fra Internatet! Skjønte ingenting når en spurte om du hadde sett han på webcam eller noe.. Syns du skal treffe han jeg! Kan gå begge veier som flere sier! Jeg har møtt et par fra nettet jeg og.. gikk ikke så bra noen av gangene egentlig men.. han siste traff jeg en del ganger, men det var null kjemi så jeg tror ikke vi fikk ha EN ordentlig samtale! det er det rareste jeg har vært med på før! Ingenting passa å si! Bortsett fra "Ja" og nei!".. men men.. kan kanskje ha noe med at jeg aldri hadde vært på noe ordentlig date før og da.. Lykke til i såfall! Går sikkert bra
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Møt han :-D Jeg har møtt flere fra internett, og de aller fleste prater jeg med enda (kanskje 7-8 stk), deriblant min kjære Selv fikk jeg betalt flybillett av en jeg hadde snakka leenge med på nettet, tlf og sms, fra Oslo til Stavanger. Det gikk kjempefint, og vi hadde en aldeles flott helg. Det var ikke noe romantisk bak turen, og det ble det heller ikke, litt hanky-panky men det lå i kortene Om det ikke fungerer, hva så? Da har du møtt han, og saken er ute av verden.. Tror det som gjelder når man treffes, er å ikke ha altfor store forventninger. Det er, som alle vet, mye lettere å snakke på nett, enn ansikt til ansikt.. Lykke til og kos deg :-D
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 jeg er gift med han jge traff å nettet
Gjest ETPhoneHome Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Eg skal møte ein fra Internett! Jesus. Høres ut som du har fått kontakt med en annen dimensjon! Ka skal eg gjera? Det du ville ha gjort dersom du møtte han på den lokale bensinstasjonen i heimbygdo. Tut og kjøyr. Eller som vi pleier å si i Norge Yeeeeha!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 da er vi i samme båt! har også en "internett date" i helgen,og har aldri møtt noen før...Gruuuuer meg!!
Gjest Ananas Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Hvis man er redd for å avvise blir det vanskelig å møte folk fra nettet. Jeg synes det er greit å møtes kort tid første gangen, kansje bare 1-2 timer.
Gjest sologregn Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 Ja eg VET at dette kan gå bra, men herregud, han skal tilbringa ein heil dag i mitt tettsted!! heldegvis skal han sova hos ein kamerat, så han skal ikkje sova hos meg den fyste natto! men kan eg ligga med han hvis eg lika han?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Of course kan du det!!!!! :)kos deg!
Gjest Marve Almar Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 Deeeeehjååååh!!!!!!!!!!!!!! Bang, bang, hei, hallo Hvem er du som banker på mitt hus Er det nissen i grunn nei det er ikke han det er jon blund Husk beskyttelse, middag og drinke så går det nok bra med hankyen der langt fra sør Så, fikk jeg litteraturpris nå?
Gjest sologregn Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 JA MEN KA GJER EG HVIS EG IKKJE LIKAR HAN? SKAL EG BERRE GÅ DA??????????????????????????????????????
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 HJÆLPES MEG JA. Du er jammen meg i en knipe nå. :grine2: Men jeeeeeeeeeez, liker du han ikke så gi beng da vel.
Gjest Ananas Skrevet 28. september 2005 #18 Skrevet 28. september 2005 Hvis du ikke liker han, så kan du bare gå. Du kan gjøre akkurat hva du vil utifra hva dine interesser er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå