Gå til innhold

Slikking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn: slikker dere damer av egen nytelse/ for egen del, eller kun for hennes skyld?

Kvinner: kommer dere av slikking? Hvordan oppnår du i så fall lettest orgasme?

Anonymkode: 92943...1e9

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kommer av kun slikking, men det tar lengre tid enn om man bruker fingrene i tillegg. 
For meg er det fint om man bygger sakte opp med litt forskjellige bevegelser til å begynne med, men når det nærmer seg orgasme foretrekker hvertfall jeg at det er fullt fokus bare på klitten. Sug gjerne i en fast rytme. 

Men det spiller liten rolle hva jeg liker, du må høre med dama du slikker hva akkurat hun liker😉

Skrevet

Jeg kommer av det,men menn som bare gjør det for min skyld de får ikke lov,da klarer jeg ikke å nyte det. Jeg må merke at dette er noe han selv vil og gjør litt for sin egen nytelse og

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Oppnår orgasme ved alt annet en slikking. 

• Liker 1
Skrevet

😋Bare elsker å slikke! Helst glattbarbert eller pent frisert! Ja, og dama elsker det også👅👅👅

• Liker 1
Skrevet

Det å se henne nyte, er det beste jeg vet

• Liker 1
Skrevet

I ung alder og helt blank i å slikke, så jeg vil ikke si jeg nøt så mye av det. De var jo også musestille, og ikke forklarte de meg hvordan og om de likte det. De likte det neppe da jeg ikke fant klitten og traff skikkelig, men en og annen gangen traff jeg skikkelig. For de ville ha meg til å gjøre det igjen...

Når jeg tenker på det idag, er det ikke så rart de likte det så godt. Jeg ble ikke skikkelig fasinert av det før jeg traff min 50 årige læremester. Hun lærte meg alt om kyssing, slikking, leppebruk, tungebruk, massering, fingring, trykkfordeling, hastighet, retninger, fukting med spytt og fra henne dråper, å være tålmodig og ikke ha det travelt, hvor, når og hvorfor jeg skulle gjøre ting.

Hun lærte meg også å bruke hørselen, og høre etter godlyder kroppsspråk og øyekontakt. Det jeg lærte best var faktisk ting jeg ikke skulle gjøre med en kvinne, det er viktigere enn noe annet. Hun forklarte meg også viktigheten med at jeg gi ærlige godlyder når jeg nøt kvinnen, og ikke stoppe før hun fikk orgasme og skjøv meg bort hvis det ble for ømt.

Hun gav trikset med å pusse tennene, men også pusse tunga med tannkosten i varmtvann før slikking, da fikk jeg en helt annen smaksopplevelse. Og det må jeg si er supereffektivt i dobbelforstand, smaksløkene forsterkes og smaken varer lengre. Hun slappet også bedre av jeg var hygienisk, men også tent fordi jeg gjorde det fordi jeg elsket smaken.

Litt usikker om det er smak eller godlyder som tenner meg mest, men smaken er jo uimotståelig god, men det er også sinnsykt deilig å høre at jeg treffer riktig... Da slapper jeg sååå fantastisk godt av, og virkelig nyter det vi gjør.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er fantastisk å slikke en dame som liker å bli slikket. Og jammen er det noen som har trodd de ikke liker det som viser seg å gjøre det likevel 😁

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst for egen nytelse. Gir livskraft og forlenger livet.

M 120

Anonymkode: ff134...35a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Menn: slikker dere damer av egen nytelse/ for egen del, eller kun for hennes skyld?

Begge deler, ville ikke slikket henne om hun ikke nyter det.
Kona mi elsker å bli slikket og får orgasme av det, dermed er det en nytelse for meg, fordi jeg merker at hun nyter.

Gjelder egentlig all sex vi har, alt er mye bedre om vi begge nyter, og jeg nyter når jeg merker at hun nyter det jeg gjør.🥰

• Liker 1
Skrevet

Å slikke og kjæle med en kåt kvinnekropp er for meg noe av det beste med sex.

Starte å kose nede ved knærne eller oppe ved halsen og sakte kysse, slikke og kose meg mot den våte sprekken. Bruke god tid, pirre, erte samtidig som jeg ser, lukter og hører at hun blir mer og mer opphisset. Slikke innsiden av lårene oppover mot klitten, stoppe rett før og ikke slafse i meg av den våte og varme hærligheten før hun trygler meg om det. Når jeg tilslutt koser direkte med lepper, klitt og safter er det så himmelsk deiligt at det nesten går for meg. Desto våtere det er desto mer opphissende er det.

Bruker gjerne noe vibrerende, en isbit, myk børste/fjær eller hva jeg har tilgjengelig, viktigt å være litt oppfinnsom.  Kan holde på i timesvis hvis jeg får lov. 

Kort sagt, jeg slikker for min og våres nytelse! 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Først og fremst for egen nytelse. Gir livskraft og forlenger livet.

M 120

Anonymkode: ff134...35a

Sprekt! Du må ha slikket mye for å nå den høye alderen! 😄

Anonymkode: 9828c...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...