Gå til innhold

"Allværsbukse"/utebukse til småbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ikke regnbukse, men noe som tåler utelek. Aktiv 1,5-åring. Nettopp startet i barnehagen, og ser at han kunne hatt bruk for en annen utebukse enn regnbukse. Noen tips? Vi har parkdress, men de er for varme enn så lenge.

Anonymkode: df328...bc1

Skrevet

Har reflex sin

Anonymkode: cbfb8...4f4

Skrevet

Har en fra Reima(Kaura) og en fra Reflex (med seler)

Begge har høy vannsøyle og er myke og lette, men den fra Reima er litt smalere i passformen enn Reflex

Anonymkode: 26a4c...677

Skrevet

Nå har jeg litt større barn, men jeg synes Wheat sine er supre. Gode i livet, strikk under beina, strikk i leggen og litt vannavvisende uten å bli så klamt som regntøy. Denne bruker vi som allværsbukse.

Når det er tørt, bruker vi turbukse. Fornøyd med de tynne fra Stormberg, Bergans Utne, Heldre. Jotunheim har også gode turbukser til en litt rimeligere penge.

• Liker 2
Skrevet

Bruker en fra bergans. Veldig fornøyd 😁

Anonymkode: f5922...9e2

Skrevet

Vi har hatt fra Helly Hansen som vi har vært veldig fornøyde med.

Anonymkode: 1b0cb...464

• Liker 1
Skrevet

Har brukt både HH, Polarn o Pyret, Reflex og Bergans. Alle har funket fint!

Anonymkode: 0256e...724

Skrevet

Vi har reflex sin. Har også testet hm sin. Den ble ødelagt etter 2 bruk. 

Skrevet

Veldig fornøyd med både bergans og polarn o pyret :)

Anonymkode: d6f29...1d4

Skrevet

Vi har hatt Helly Hansen, både med og uten seler. Alle buksene er brukt til to veldig aktive barn, og vært i god nok stand til at jeg ga de videre. Har erstattet regnbukse i alle tilfeller.

Anonymkode: 3e2cd...697

• Liker 1
Skrevet

Bruker bare Helly Hansen. Holder 3-4 sesonger hos oss før de er utslitte.

Anonymkode: 62bb8...4cd

• Liker 1
Skrevet

Brukte Polarn O Pyret sin fra ca 1,5-2 år og kjøper faktisk kun de fremdeles ved 8 år.

De får knapt bruksmerker her iallefall, så jeg har solgt alle brukt på Tise - ganske populære på bruktmarkedet. 

Skrevet

Takk for alle svar! Ungen bruker fremdeles 80, så kanskje det er filterene jeg bruker som gjør at det er vanskelig å finne? Eller så er jeg bare dårlig til å søke ;) Men nå skal jeg sjekke litt til! 

Skrevet

Vikafjell - Odda pants! Men mulig de er fra 2 år..

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for alle svar! Ungen bruker fremdeles 80, så kanskje det er filterene jeg bruker som gjør at det er vanskelig å finne? Eller så er jeg bare dårlig til å søke ;) Men nå skal jeg sjekke litt til! 

Jeg ser at Helly Hansen starter på str 86. Det er lenge siden jeg kjøpte første buksa, men mener jeg fikk den i str 80 den ganga. Men nå er det åtte år siden da, og jeg kan åpenbart enten huske feil eller størrelsen har gått ut av sortimentet. 

Bukser Til Barn | Helly Hansen NO

Anonymkode: 3e2cd...697

Skrevet

LEGO har en som er kjelpemyk og bevegelig, vanntett til 8000 eller noe sånt, seler og god på str uten å bli kjempelang. God plass til ullbukse under og så videre. Elsker den. 

Anonymkode: b5df5...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...