AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Del Skrevet 15. september 2021 Fikk beskjed om å komme å ta blodprøve på dag 1. Over alt på nett står det at prøver bør tas på dag 3? Hva er forskjellen og kan det gi utslag på resultatet? Leste om en kvinne som hadde 11 på dag 3. Deretter ble det målt på dag 1, og da var den 12. Anonymkode: 65fcb...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg trodde fsh økte mot eggløsning. Jeg tok fsh dag 2 og hadde da 14, og så dag 3 og hadde da 16. så min økte hvertfall. Anonymkode: c2489...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 16. september 2021 #3 Del Skrevet 16. september 2021 Det har noe å gjøre med at østrogen kan påvirke påliteligheten til fsh-målingene (interferens) og derfor bør man ta den prøven før østrogenet begynner å stige i syklusen ☺️ fsh bør på grunn av dette måles før dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå