vinterbrura Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Heisann. Skal gifte meg i februar, og tenker på å ha festen på Ernst Hotell i Kristiansand. Er det noen der ute som har vært i bryllup der? Trenger litt input fra dere
Shoegal Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Jeg har vært i konfirmasjon på Ernst, men det er veldig lenge siden, så jeg kan egentlig bare vise til hva andre har fortalt. Men Speilsalen på Ernst skal være kjempefin, og jeg tror det kan være et flott sted å arrangere et vinterbryllup Klubben er jo forresten et annet alternativ, som jeg tror fungerer godt på den årstiden. Jeg kjenner folk som har giftet seg begge steder, og har bare hørt positive ting - men jeg har altså ikke vært i bryllup noen av stedene selv.
vinterbrura Skrevet 29. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2005 Takk for det:) vi har vurdert Klubben også, men jeg syntes at det ble for dyrt. Fant ut at det blir 13000 i forskjell hvis vi har det på Ernst. Siden vi skal betale festen selv så er penger ganske viktig for oss. Vi skal gå og se på lokalene på fredag. Har kun sett noen bilder på internett. Gleder meg:)
Shoegal Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 13 000 er jo ganske mye penger å spare, eller evt bruke på litt ekstra stas eller flere gjester i bryllupet. Tror dere kan få det kjempeflott på Ernst Lykke til med planlegginga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå