Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn senere i år,og lurer på dette med forsikring. Har dere forsikret deres spedbarn? Fra hvilken tilbyder og til hvilken pris? Er det uvanlig å ikke forsikre baby?

Anonymkode: c5e9c...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hra tegnet barneforsikring på barnet mitt. Gjennom storebrand (De som fikk best i test). Betaler 569/mnd men det inkluderer en forsikring på meg også. Barnet sin koster litt over 3000kr i året. 

Anonymkode: 41c99...23a

• Liker 1
Skrevet

Ja, forsikring på barna er ikke der jeg sparer penger. Somregel slår ikke sykdomsdekningene i kraft før barnet er 3 mnd og babyen er forsikret for ulykke den første tiden.

Hvis du har noen konkrete spørsmål så må du gjerne spørre 😊 Hilsen forsikringsrådgiver

Anonymkode: af326...561

• Liker 1
Skrevet

Har forsikret begge mine som babyer, ulike selskaper, husker ikke prisen - den ene er dyrere og har litt flere dekninger enn den andre. 

Formålet vårt med forsikringen er i all hovedsak at de skal kunne få uføredekning videreført som voksne uten ny helseerklæring. Alt annet er bonus. 

Anonymkode: 21ece...921

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tegnet gravidforsikring fra If sånn i tilfelle noe går til h.. kommer til å tegne spebarns og siden barneforsikring hos Gjensidige når barnet er født. Har forsikret storebror og meg selv der, så greit å samle. Bare If som har gravidforsikring, så det er sikkert et minimalt marked rettet mot folk med noia (altså meg🙈).

Anonymkode: 0002d...933

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har tegnet gravidforsikring fra If sånn i tilfelle noe går til h.. kommer til å tegne spebarns og siden barneforsikring hos Gjensidige når barnet er født. Har forsikret storebror og meg selv der, så greit å samle. Bare If som har gravidforsikring, så det er sikkert et minimalt marked rettet mot folk med noia (altså meg🙈).

Anonymkode: 0002d...933

Har ei venninne som fikk massive komplikasjoner etter fødsel, måtte operere ut livmora og lå på sykehuset i 3 uker. Hun fikk dagpenger fra If da hun lå på sykehuset og det hjalp familien veldig mtp at pappaen i en periode måtte betale for å bo på barselhotellet og måtte betale bom og parkering for å kjøre fram og tilbake mellom hjem og sykehus hver eneste dag. Så det er ikke bare en tulleforsikring ❤ Det ble ganske mange tusen kroner de måtte ut med og alternativet hadde vært at far ikke hadde fått vært like delaktig i starten eller ikke kunne vært der for kona si.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, forsikring på barna er ikke der jeg sparer penger. Somregel slår ikke sykdomsdekningene i kraft før barnet er 3 mnd og babyen er forsikret for ulykke den første tiden.

Hvis du har noen konkrete spørsmål så må du gjerne spørre 😊 Hilsen forsikringsrådgiver

Tips til forsikring på prematur baby? 

Anonymkode: b7bcb...147

Skrevet

Jeg har også gravidforsikringen til If og forstod det sånn at den inkluderer en spedbarn forsikring til barnet er 6 mnd.

Anonymkode: f13d5...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...