AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Jeg har datet en drittsekk som ligger med andre. Det er sårt og trist. Samtidig har jeg en date med en pen og hyggelig mann i helga. Hvordan skal jeg jobbe med sårheten så daten blir fin? Jeg har møtt han tidligere på en date, og vi har flott kjemi. Jeg vil ikke vente med å gå videre, jeg vil møte andre nå. Men denne sårheten og tristheten over at han jeg har datet før ligger med andre og pleier kontakt med ekse er så vondt. Det dreper gleden over at jeg faktisk har flere mye bedre kandidater der for meg. Noen som har tips for å føle snev av forvetning og glede? Anonymkode: 367b0...d0e 1
micromaya Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Har du ikke god nok grunn til å føle forventning og glede nå, når du har en ny date med en du har god kjemi med?! 😊 Det å ligge med andre underveis i datingen er visst «vanlig» nå i 2021. Jeg droppet nettopp en fyr av samme grunn – det kan være så vanlig det bare vil, men det er ikke noe for meg. LETT å bare legge ham bak seg – hvem vil ha sånne menn, egentlig?! Vær glad du fant ut av det og kan konsentrere deg om han andre! Lykke til på ny date! 😀 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Jeg synes det er litt dårlig gjort mot den nye daten at du går videre før du faktisk har gått videre. Du føler fremdeles sårhet og kanskje bitterhet ovenfor han du ikke fikk... Jeg har gjort det der selv fordi jeg følte at det var det beste for meg, men i ettertid føler jeg meg som en skikkelig egoistisk drittsekk. Jeg burde ha sørget for å jobbet meg gjennom det vonde hjertet først før jeg lot en annen fyr falle for meg. Anonymkode: e0fdb...8b7 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du føler fremdeles sårhet og kanskje bitterhet ovenfor han du ikke fikk... Jeg har gjort det der selv fordi jeg følte at det var det beste for meg, men i ettertid føler jeg meg som en skikkelig egoistisk drittsekk. Jeg burde ha sørget for å jobbet meg gjennom det vonde hjertet først før jeg lot en annen fyr falle for meg. Anonymkode: e0fdb...8b7 Takk for advarselen. Jeg tror det går fint. Den andre har så mange fine kvaliteter, og er så tiltrekkende, at det heller er jeg som får mitt hjerte knust. Anonymkode: 367b0...d0e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg synes det er litt dårlig gjort mot den nye daten at du går videre før du faktisk har gått videre. Du føler fremdeles sårhet og kanskje bitterhet ovenfor han du ikke fikk... Jeg har gjort det der selv fordi jeg følte at det var det beste for meg, men i ettertid føler jeg meg som en skikkelig egoistisk drittsekk. Jeg burde ha sørget for å jobbet meg gjennom det vonde hjertet først før jeg lot en annen fyr falle for meg. Anonymkode: e0fdb...8b7 Da kan du jo bli gående med hjertesmerte i all evighet. Jeg har hatt såpass mange hjertesorger for menn som ikke har fortjent det, at jeg nå kun fokuserer på min livskvalitet og gjør det som gjør meg godt. Hvorfor skal jeg seigpine meg gjennom en smerte over en mann som ikke vil ha meg, når jeg kan gå på date med nye menn, flørte, vite at selv om ikle akkurat han ville ha meg, så er det andre som vil det. Og på den måten gjøre smerten lettere å bære og til slutt komme over han fortere enn hvis jeg skulle lide meg gjennom den og kaste bort tid på det. Anonymkode: 540f3...d89 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Da kan du jo bli gående med hjertesmerte i all evighet. Jeg har hatt såpass mange hjertesorger for menn som ikke har fortjent det, at jeg nå kun fokuserer på min livskvalitet og gjør det som gjør meg godt. Hvorfor skal jeg seigpine meg gjennom en smerte over en mann som ikke vil ha meg, når jeg kan gå på date med nye menn, flørte, vite at selv om ikle akkurat han ville ha meg, så er det andre som vil det. Og på den måten gjøre smerten lettere å bære og til slutt komme over han fortere enn hvis jeg skulle lide meg gjennom den og kaste bort tid på det. Anonymkode: 540f3...d89 Har selv datet andre og da spesielt en jeg har i tankene som fremdeles hadde hjertesorg for eksen, og det endte ikke særlig hyggelig for min del da han begynte å bli varm og kald og følelsesmessig lukket. Er man slik bør man vente syns jeg. Eller møte en med intensjoner om at det kun er flørt og moro. Anonymkode: 2d799...b37 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Som andre skriver så er det et stort rødt flagg at noen går fra forhold til forhold uten å komme seg over det forrige. Det er nær psykopatisk å bruke en for å komme seg over en annen. Anonymkode: 15a4e...788 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Hvis man ikke klarer å bearbeide sorgen så får man det som på folkemunne kalles bagasje. Da burde man komme seg til psykolog fordi man er psykisk syk. Dersom man går rett i ett annet forhold mens man er psykisk syk så vil det forholdet gå til helvete og hva gjør man da? Jo man gjør da som man er vant, finner neste mann og det blir en ond sirkel. Man blir fort kald og kynisk som faen. Når man har det vondt så kan man ikke engasjere seg og vil behandle andre dårlig fordi man selv lider. Anonymkode: 15a4e...788 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Som andre skriver så er det et stort rødt flagg at noen går fra forhold til forhold uten å komme seg over det forrige. Det er nær psykopatisk å bruke en for å komme seg over en annen. Anonymkode: 15a4e...788 Så hun skal vente e neste 10 år på å date til alle følelser etter eksens svik er over? Anonymkode: f3ab0...130 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet en drittsekk som ligger med andre. Det er sårt og trist. Samtidig har jeg en date med en pen og hyggelig mann i helga. Hvordan skal jeg jobbe med sårheten så daten blir fin? Jeg har møtt han tidligere på en date, og vi har flott kjemi. Jeg vil ikke vente med å gå videre, jeg vil møte andre nå. Men denne sårheten og tristheten over at han jeg har datet før ligger med andre og pleier kontakt med ekse er så vondt. Det dreper gleden over at jeg faktisk har flere mye bedre kandidater der for meg. Noen som har tips for å føle snev av forvetning og glede? Anonymkode: 367b0...d0e Du må bare godta at ting har skjedd. Skjedd har skjedd og ikke noe du kan gjøre med det. Anonymkode: f3ab0...130
Bjørnedyr Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så hun skal vente e neste 10 år på å date til alle følelser etter eksens svik er over? Anonymkode: f3ab0...130 Det hadde vi satt pris på. 10 år er ekstremt lenge da, om det tar 10 år så er det kanskje noe alvorlig galt.
micromaya Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Som andre skriver så er det et stort rødt flagg at noen går fra forhold til forhold uten å komme seg over det forrige. Det er nær psykopatisk å bruke en for å komme seg over en annen. Anonymkode: 15a4e...788 Herlighet. Hun har jo bare datet han fyren som traff andre samtidig, ikke hatt et forhold til ham! Og en date nr 2 med han andre er heller ikke et nytt forhold. Snakk om å overdrive….! TS er blitt utsatt for det mange av oss blir i 2021, nemlig folk som dobbeldater. At hun avslutter med han første og gir han andre en sjanse er da bare helt fair og normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 1 minutt siden, micromaya said: Herlighet. Hun har jo bare datet han fyren som traff andre samtidig, ikke hatt et forhold til ham! Og en date nr 2 med han andre er heller ikke et nytt forhold. Snakk om å overdrive….! TS er blitt utsatt for det mange av oss blir i 2021, nemlig folk som dobbeldater. At hun avslutter med han første og gir han andre en sjanse er da bare helt fair og normalt. Hun kan gjøre som hun vil men hun vil fort brenne igjennom alle disse fine mennene hun har på lur om hun ikke stiller i topp form og gir de oppmersomheten de fortjener. Anonymkode: 15a4e...788
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 Det virker som om dere ikke skjønner hva som skal til for at en mann skal bli og forbli interessert. Menn som kvinner er tiltrukket av friske og oppegående mennesker. Om man sliter til de grader at man føler seg deprimert så vil man neppe greie det. Man legger jo opp til at de skal miste interessen. Anonymkode: 15a4e...788 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #15 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det virker som om dere ikke skjønner hva som skal til for at en mann skal bli og forbli interessert. Menn som kvinner er tiltrukket av friske og oppegående mennesker. Om man sliter til de grader at man føler seg deprimert så vil man neppe greie det. Man legger jo opp til at de skal miste interessen. Anonymkode: 15a4e...788 Depresjon er en diagnose. At det er litt skitt at den du satset på er en utro tulling er vel mer normalt enn unormalt. Det betyr ikke at den nye daten trenger å få vite noe som helst om de sårede følelsene noen sinne. Anonymkode: 367b0...d0e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå