Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange truser har du?  Jeg har 26

Skifter du truse hver dag?  Minst det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt skifter jeg truse hver dag.

Aner ikke hvor mange jeg har - kanskje bortimot 100.

Anonymkode: f1049...ace

• Liker 1
Skrevet

Seks-sju.. 

Anonymkode: 839fb...cb9

Skrevet

Har sikkert 100-vis. Og alle i fargen svart…jeg må skjerpe meg og få noen andre farger…

Anonymkode: 4ff72...3bd

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke… rundt 20 kanskje? Skifter selvfølgelig hver dag.

Anonymkode: e3d3d...ffb

• Liker 2
Skrevet
LiseTV skrev (1 time siden):

Hvor mange truser har du?  Jeg har 26

Skifter du truse hver dag?  Minst det.

Har vel rundt 10-12...har ikke råd til flere per nå...skifter hver dag, noen ganger 2 ganger om dagen. 

Anonymkode: 5d6cf...f60

• Liker 1
Skrevet

Sikkert 50. Jeg skifter 2-3 ganger om dagen. 

Anonymkode: c8a0f...035

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 8 fine truser, og 5 litt kjedelige mensentruser i bomull. Bruker sjeldent truse. Fra ca april/mai til september går jeg med kjørt eller kjole til rett over knærne eller bittelitt kortere uten truse og strømpebukse. Er det litt småkaldt bruker jeg strømpebukse, og skifter den etter ca ett døgn. Bruker truse fast når jeg har mensen ca 3 dager i mnd. 
Dusjer kroppen hver dag.

Anonymkode: c0bdb...171

• Liker 1
Skrevet

Skifter hver dag. Har kanskje 20 truser og mange er hullete og utslitt så skulle absolutt dratt på shopping men jeg HATER å shoppe! 😩 Orker ikke før jeg må

Anonymkode: 6b2b1...52b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skifter hver dag. Har kanskje 20 truser og mange er hullete og utslitt så skulle absolutt dratt på shopping men jeg HATER å shoppe! 😩 Orker ikke før jeg må

Kjøpe på nettet?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sikkert hundrevis av truser.

Men sikkert bare sånn 20 jeg rullerer på å bruke!

Glad i å shoppe undertøy og har altfor mye blondegreier og pene truser og dyre saker, men som singel kvinne så bruker jeg jo bare behagelige greier i microfiber og bomull i hverdagen.

Anonymkode: 0ea3c...c23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpe på nettet?

Vanskelig, for jeg har truser i alt fra xs som er for stor til xl som er for små:P Så må alltid til å prøve utenpå bukse/strømpebukse om jeg ikke skal ende opp med masse bomkjøp:\

Skrevet

Har rundt 30.

Skifter hver morgen, pluss om jeg har trent eller av andre ganger dusjer senere på dagen. 

Anonymkode: 916c7...90d

• Liker 1
Skrevet

Har 2-3 tror jeg, går som regel uten

Anonymkode: fea72...529

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Har aldri telt hvor mange truser jeg har, tipper 10-15 stk? 🤷‍♀️De jeg har er helst til pynt som matcher bh, ellers går jeg stort sett alltid uten truse.

Skrevet

Hvorfor lurer du på det ? 

• Liker 1
Skrevet

Sikkert over 100. Men det er kanskje 30 som brukes. De andre så gode ut når jeg kjøpte de, men ble med en gangs bruk. 

Skrevet

Aner ikke hvor mange jeg har, men tipper det er rundt 30 stk, kanskje litt flere. Noen av dem er ganske slitt så de blir gjerne liggende på bunnen av skuffen, og kommer bare frem hvis jeg ikke har rukket å vaske klær på ei stund. 

Jeg skifter selvsagt minst hver dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...