Gå til innhold

Nedlasting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Win MX til å laste ned, men nå har den konka ut etter hva jeg skjønner. Noen som har en anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tillate meg å anbefale DC++ :)

http://dcplusplus.sourceforge.net/

Det er litt vanskelig å finne gode hub'er der inne, men send meg en PM dersom du ønsker adressen til en god hub (spørs om vi har lik musikksmak da) :)

Skrevet

Det som er minuset med dc++ er at du må ha opptil 5Gb å dele før du kommer inn på hubene. Bearshare og Limewhire har like stort "utvalg" som dc++, men har må du ikke ha så og så mye å dele, før du kan laste ned.. Jeg sverger til Bearshare

Skrevet

Her er det Bearshare som blir hyppigst brukt

Skrevet

tror kansje at denne tråden hører mer hjemme på data internett og telefoni?

Skrevet

Jaja, bare flytt meg. Tenkt på det da jeg hadde skrevet innlegget. Har prøvd å laste ned DC++ før, men jeg skjønte ikkeno av oppsettet for å komme i gang. Jeg kan jo prøve igjen.

Skrevet

Jeg anbefaler LimeWire.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Splitter Pine
Skrevet
Har brukt Win MX til å laste ned, men nå har den konka ut etter hva jeg skjønner. Noen som har en anbefaling?

WinMx ble lagt ned av ett amerikansk firma RIAA. WinMx serveren er nå flyttet til en øy et sted og funker som før. Du må bare ha en patch for å få det til å fungere.

Skrevet

Hva er en patch? :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Hmm.... Hvordan forklare hva det er.... Når du installerer WinMx for eksempel så får du en mappe hvor det ligger et ikon som du klikker på for å kjøre programmet. En patch er et annet ikon som du kopierer inn i denne mappen og ERSTATTER med det gamle ikonet du brukte å klikke på.

Litt rotete forklart men håper du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Jeg bruker warez og er kjempefornøyd. Finner det jeg vil ha, ingen krav om deling, ingen reklame og jeg har aldri opplevd å laste ned noe som var skadet. Og så er det veldig enkelt å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...