AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Og opplever du at alle vil hilse eller finnes det dem som overser totalt uten kjennskap til personen? Anonymkode: b8fbc...a93
Gjest BethD Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør ein sieg heil, så slipper du å måtte hilse på noen mer Anonymkode: 40bbf...df1 😂😂😂 men ja,hilser på de jeg møter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Jeg sier hei til de andre foreldrene når jeg møter dem. Når det begynner nye barn på avdelinga passer jeg på å introdusere meg kjapt til foreldrene, dersom jeg møter dem i en rolig situasjon. Noen foreldre har det veldig travelt, da tvinger jeg dem ikke til å drive smalltalk i garderoben. Anonymkode: c9631...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Jeg sier jeg på foreldre jeg får øyekontakt med, men ikke foreldre som står med ryggen inn i bilen, går foran meg, er opptatt med barnet sitt e.l. Anonymkode: 05ad4...33a 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Jeg sier hei til de fleste, også de som ikke har barn på samme avdeling. På foreldremøtet i fjor var ei mor veldig opptatt av viktigheten ved å si ‘hei’ til både barn og foreldre, men hun glemte det visst idet hun gikk ut fra møtet😅 Opplever at mange er opptatt av seg og sitt, men jeg jobber med psykisk helse og vet hvor mye et lite nikk eller smil kan bety. Anonymkode: 17949...6a5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Sier ikke hei til alle, det kommer litt ann på situasjonen. Dersom blikkene møtes eller jeg treffer noen akkurat i porten så hilser jeg. Hilser på alle foreldrene på mitt barns avdeling. Anonymkode: 50cb9...553
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Sier hei til de jeg møter, så lenge det er naturlig. Men det gjør jeg jo egentlig med alle jeg møter, ikke bare barnehagen. Anonymkode: f6e46...216
Suma Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Sier hei til alle jeg møter ansikt til ansikt/får øyekontakt med. Opplever at noen ikke hilser igjen og tenker at de er fryktelig uhøflige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå