Gå til innhold

Hilser du på alle foreldre i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og opplever du at alle vil hilse eller finnes det dem som overser totalt uten kjennskap til personen?

Anonymkode: b8fbc...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjør ein sieg heil, så slipper du å måtte hilse på noen mer

Anonymkode: 40bbf...df1

😂😂😂

men ja,hilser på de jeg møter :) 

Skrevet

Jeg sier hei til de andre foreldrene når jeg møter dem.

Når det begynner nye barn på avdelinga passer jeg på å introdusere meg kjapt til foreldrene, dersom jeg møter dem i en rolig situasjon.

Noen foreldre har det veldig travelt, da tvinger jeg dem ikke til å drive smalltalk i garderoben. 

Anonymkode: c9631...e7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier jeg på foreldre jeg får øyekontakt med, men ikke foreldre som står med ryggen inn i bilen, går foran meg, er opptatt med barnet sitt e.l. 

Anonymkode: 05ad4...33a

• Liker 2
Skrevet

Jeg sier hei til de fleste, også de som ikke har barn på samme avdeling. På foreldremøtet i fjor var ei mor veldig opptatt av viktigheten ved å si ‘hei’ til både barn og foreldre, men hun glemte det visst idet hun gikk ut fra møtet😅 Opplever at mange er opptatt av seg og sitt, men jeg jobber med psykisk helse og vet hvor mye et lite nikk eller smil kan bety. 

Anonymkode: 17949...6a5

Skrevet

Sier ikke hei til alle, det kommer litt ann på situasjonen. Dersom blikkene møtes eller jeg treffer noen akkurat i porten så hilser jeg. Hilser på alle foreldrene på mitt barns avdeling.

Anonymkode: 50cb9...553

Skrevet

Sier hei til de jeg møter, så lenge det er naturlig. Men det gjør jeg jo egentlig med alle jeg møter, ikke bare barnehagen. 

Anonymkode: f6e46...216

Skrevet

Sier hei til alle jeg møter ansikt til ansikt/får øyekontakt med. Opplever at noen ikke hilser igjen og tenker at de er fryktelig uhøflige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...