Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje litt frekt og småpirkete men. Jeg var nettopp og kjøpte meg ny foundation, Sensual Clone fra Helena Rubinstein (veldig fornøyd med den :hoppe:)

Men det jeg alltid legger merke til i parfymerier, ikke alltid, men ganske ofte er at disse damene har så vanvittig mye foundation på selv... Nesten så jeg blir litt paranoid og ombestemmer meg, vises det virkelig så godt? Her går jeg i min lille verden og tror det ser så fint å naturlig ut, men ikke?

Ellers pleier jeg ikke legge merke til hva folk har eller ikke har, utenom maskefjortisene da ;)

Synes dere at det er lett å se?

Hilsen meg som ble litt småparanoid i dag...

Skrevet

Kanskje de sminker seg på jobb, i det lyset de har der? Da skjønner jeg at det går galt.

Skrevet

Jeg har faktisk lagt merke til akkurat det samme. Hver gang jeg er innom et parfymeri så står det en dame bak disken med utrolig mye fundation på seg.

Skrevet

Hehe, gjenkjenner situasjonen.

Og skal jeg være ærlig, så ja..ofte kan man se at jenter bruker foundation. Dagslys og foundation er en deprimerende kombinasjon. Samme med lysrør. Kan du ikke se foundation i sterk dagslys, så har du ikke noe å bekymre deg for :)

Skrevet

Hehe, synes jeg blir fin jeg :)

Tror også det har noe med lyset der, og jeg har flere ganger fått prøve litt på huden for å så springe ut å sjekke i lommespeil i dagslys. Jeg stoler jo ikke hundre prosent på dem etter å ha kommet hjem med foundation som forvandlet meg til en ompa lompa ;)

Skrevet

I samme åndedrag kan jeg jo lure på hvorfor jeg ALLTID blir anbefalt foundation som blir altfor oransje på huden? Jeg får som oftest prøve på flere nyanser, og en av dem er alltid oransje.

Skrevet

De aller fleste makeup-artister anbefaler å bruke så lite foundation som mulig, og helst ikke i det hele tatt.. Det ser unektelig unaturlig ut når ansiktet har én nyanse (aka noen innvandrerjenter, som merkelig nok ser ut til å ha perfekt hud til tross for foundationbruk..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...