AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Som mange andre kvinner blir jeg ekstremt kåt rundt perioden hvor jeg har eggløsning. Det starter et par dager før og varer til et par dager etter eggløsning. Har generelt høy sexlyst og kan ha sex 1 gang daglig, men under eggløsning er jeg så kåt at mannen faktisk noen ganger har måttet avvise meg, fordi han er sliten og sår. Flest ganger vi hadde sex en gang var 8 ganger i løpet av en dag, og jeg ville mer. Han hjalp til, men klarte ikke mer samleie for å si det sånn. Vanligvis blir det sex 3-4 ganger på slike dager, men da onanerer jeg i tillegg. Det jeg lurer på er om andre menn merker at kvinnen har eggløsning, uten at hun sier noe. Det er mulig jeg bare innbiller meg det, men jeg opplever økt oppmerksomhet fra menn, spesielt mennene på arbeidsplassen min, i perioden rundt eggløsning. Det er mulig jeg blir litt mer flørtete også. Har skjedd flere ganger at jeg må gå på toalettet for å onanere, fordi jeg blir så tent av de mannlige kollegaene mine. Det skal sies at jeg ikke er tiltrukket av dem ellers. Har fått noen kommentarer som "du stråler" og "så fin du var på håret i dag" og slike ting, og da har jeg egentlig ikke gjort noen innsats i hår eller sminke eller klær, jeg kler meg som normalt. Angående det å bli kåt på alle menn så blir jeg enda kåtere på samboeren min. Vil bare ha han hele tiden og være limt inntil han hele tiden. Da er ikke berøring og kroppskontakt mitt kjærlighetsspråk heller, men i denne perioden så klarer jeg ikke være unna han! Lurer også på om dette er normalt. Jeg har ingen diagnoser og er både fysisk og psykisk frisk. Men har alltid hatt høy sexlyst, og etter jeg tok ut hormonspiral for 3 år siden har det vært slik som jeg beskriver. Er sterilisert, så kan ikke bli gravid og har ikke barn fra før. Er 31... Anonymkode: 7fce8...d6e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Js, det er helt sant!!!!! Men gjelder kun hetrofile menn. De har en innebygd Lilli Bendriss i hjernen som stiller seg inn i fremtiden og som merker underbevissheten at kvinner har eggløsning og mennene blir kåte... Hetrofile menn har kommet langt i skaperverdenen på grunn av denne innebygde teknologien. .. Desverre henger homofile litt etter der. Anonymkode: cafe4...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Sexlysten blir større jo eldre en kvinne blir. Jeg er 40, har aldri vært gravid og har ikke barn, men jeg har aldri hatt større sexlyst enn nå. Har hørt at kvinner blir bedre med årene, mens mann avtar med årene. Sånn sett burde kvinner finne seg yngre menn. Anonymkode: 9cf1e...928 1
sicario Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Merker underbevisstheten til menn at kvinner har eggløsning? Er det normalt å bli så kåt?7fce8...d6e Nei.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Min mann er alltid ekstra på når jeg har eggløsning. Bruker appen flo, så har oversikt. Slår aldri feil. Anonymkode: 5de29...cb3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Det er vel feromoner som merkes, dyr kan lukte når hunnen har eggløsning. Og er forsket på at kvinnen blir litt penere. Anonymkode: 02fe4...b1f 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Kvinner som har eggløsning har et mere sexy ganglag, og de bøyer inn rompa og skyter musa forover... er hun skikkelig kåt jokker hun i løse luften. De kan også være ganske irritert og verbal... Pell deg hit gutt! og det er tvert!🙈
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Bamseklemmer skrev (34 minutter siden): Kvinner som har eggløsning har et mere sexy ganglag, og de bøyer inn rompa og skyter musa forover... er hun skikkelig kåt jokker hun i løse luften. De kan også være ganske irritert og verbal... Pell deg hit gutt! og det er tvert!🙈 Nja, jokke i løse lufta skjer ikke, men gni meg mot samboeren derimot! Anonymkode: 7fce8...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 Jeg skjønner ikke dette med å bli mere kåt under eggløsning. Jeg merker ikke noen forskjell i det hele tatt. Og jeg er i 30 årene,da man liksom skal merke sånt. Anonymkode: ce8f8...e95
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke dette med å bli mere kåt under eggløsning. Jeg merker ikke noen forskjell i det hele tatt. Og jeg er i 30 årene,da man liksom skal merke sånt. Anonymkode: ce8f8...e95 Merker det ekstremt godt for å si det sånn.. Kribler i kroppen hele tiden Anonymkode: 7fce8...d6e
Gjest ABM Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som mange andre kvinner blir jeg ekstremt kåt rundt perioden hvor jeg har eggløsning. Det starter et par dager før og varer til et par dager etter eggløsning. Har generelt høy sexlyst og kan ha sex 1 gang daglig, men under eggløsning er jeg så kåt at mannen faktisk noen ganger har måttet avvise meg, fordi han er sliten og sår. Flest ganger vi hadde sex en gang var 8 ganger i løpet av en dag, og jeg ville mer. Han hjalp til, men klarte ikke mer samleie for å si det sånn. Vanligvis blir det sex 3-4 ganger på slike dager, men da onanerer jeg i tillegg. Det jeg lurer på er om andre menn merker at kvinnen har eggløsning, uten at hun sier noe. Det er mulig jeg bare innbiller meg det, men jeg opplever økt oppmerksomhet fra menn, spesielt mennene på arbeidsplassen min, i perioden rundt eggløsning. Det er mulig jeg blir litt mer flørtete også. Har skjedd flere ganger at jeg må gå på toalettet for å onanere, fordi jeg blir så tent av de mannlige kollegaene mine. Det skal sies at jeg ikke er tiltrukket av dem ellers. Har fått noen kommentarer som "du stråler" og "så fin du var på håret i dag" og slike ting, og da har jeg egentlig ikke gjort noen innsats i hår eller sminke eller klær, jeg kler meg som normalt. Angående det å bli kåt på alle menn så blir jeg enda kåtere på samboeren min. Vil bare ha han hele tiden og være limt inntil han hele tiden. Da er ikke berøring og kroppskontakt mitt kjærlighetsspråk heller, men i denne perioden så klarer jeg ikke være unna han! Lurer også på om dette er normalt. Jeg har ingen diagnoser og er både fysisk og psykisk frisk. Men har alltid hatt høy sexlyst, og etter jeg tok ut hormonspiral for 3 år siden har det vært slik som jeg beskriver. Er sterilisert, så kan ikke bli gravid og har ikke barn fra før. Er 31... Anonymkode: 7fce8...d6e Trenger ikke underbevisstheten for å merke at en kvinne har eggløsning nei..🙈 holder i massevis med det vanlige nervesystemet å kjenne at hun tilfeldigvis kommer borti meg eller nesten umerkelig legger to fingre på skuldra mi eller holder øyekontakten bare liiiittt for lenge...😂
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Merker det ekstremt godt for å si det sånn.. Kribler i kroppen hele tiden Anonymkode: 7fce8...d6e Samme her, blir så kåt at jeg nesten kan føle en begynnende orgasme av å gå raskt med trang truse, eller står jeg nærme en kjekk mann på bussen blir jeg blytung mellom beina og bokstavelig talt søkk våt. Noen dager etter eggløsning roer det seg veldig Anonymkode: 02fe4...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Merker det ekstremt godt for å si det sånn.. Kribler i kroppen hele tiden Anonymkode: 7fce8...d6e Merker ingen forskjell, eller jo kanskje at temperaturen i kroppen går opp litt. Men ikke dette med kåthet. Det kan ha noe med medisiner å gjøre. Har ikke PMS heller. Anonymkode: ce8f8...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå