Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt lenge nok med mann som lyver om økonomien og som ikke greier å følge med inkasso. Så jeg har nå ordnet meg leilighet, men greier ikke si i fra til verken mann, barn eller foreldre. Redd for hvordan de og særlig barna reagerer. Selv er jeg nå et vrak, greier ikke ta vare på meg selv for jeg har holdt dette for meg selv. Jeg trenger et push og skulle ønske ting gikk min vei nå. 

"Tell them the truth and f**k it up or keep it to you're self and f**k you up"

Anonymkode: 64bd0...2f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs? Du har skaffet ny leilighet, men klarer ikke flytte? Også sliter msannen din med økonomien? Hvordan har du klart å få ny leilighet da? Leier dere bare? eier ikke?

Merkelig tråd...

Anonymkode: fb293...077

Skrevet

Jeg har ikke noen råd, men sliter med å gå selv og. Håper du får noen gode råd eller push.  

Anonymkode: 0233c...bde

• Liker 1
Skrevet

Er det dine barn? Hvor gamle er de? Skal du flytte fra dem også? Hvis mannen din er i økonomisk uføre, hvordan skal han og barna klare seg der de bor når du flytter? Er det ikke bedre at han flytter ut?

Anonymkode: 9d220...bb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 14.43):

Jeg har slitt lenge nok med mann som lyver om økonomien og som ikke greier å følge med inkasso. Så jeg har nå ordnet meg leilighet, men greier ikke si i fra til verken mann, barn eller foreldre. Redd for hvordan de og særlig barna reagerer. Selv er jeg nå et vrak, greier ikke ta vare på meg selv for jeg har holdt dette for meg selv. Jeg trenger et push og skulle ønske ting gikk min vei nå. 

"Tell them the truth and f**k it up or keep it to you're self and f**k you up"

Anonymkode: 64bd0...2f9

Push får du jo ikke her i fra. Det fører til mer ensomhet. Det du bør gjøre er å kontakte en I din nærmeste omkrets. Jeg er redd du står helt alene med å ta beslutningen. Men du trenger en ressurs person som bidrar at overgangen blir smidig og forstår deg og ditt valg. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det er ikke noe å tenke å gruble på.

Si ifra til foreldrene dine eller noen andre først dersom du trenger støtte. 

Så er det akkurat som ett plaster, du må bare rive det fort av. Den verste biten er akkurat nå som du går å gruer deg til å gjøre det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...