AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Dro på date med en fyr jeg har matchet med på tinder i helgen, som sveipet på vennina mi samme kveld. Vet jo at folk fortsetter å sveipe selv om man har vært på en date eller flere, men jeg har vært tydelig på at jeg ser etter noe seriøst og han sa han også gjorde det. Vi avtalte allerede under første date å møtes igjen. Jeg vet folk sveiper videre, men å få det så i trynet som at vennina mi sender screenshot av profilen hans syntes jeg faktisk var turn off.. Jeg er ikke på tinder selv og sveiper ikke når jeg har noen jeg liker godt nok til å møte, før det er avklart at det ikke blir noe av det.. Anonymkode: a49fe...4ad
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Kanskje han testar deg om du lagar drama eller ei? Fascinerande kor aktive venninner er med å dele tinderprofilar. Vore på date med damer der det har dukka opp at eg har likt venninnene deira. Korleis skal ein vete det liksom Uansett grei indikator på dramanivået ein kan forvente seg av dama. Anonymkode: 158d5...832 9
Tor P Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Vet jo ikke om det har potensiale for noe seriøst etter en date. Blitt mer og mer normen at folk både fortsetter med å sveipe på tinder mens de dater, og multidater. Man kan argumentere både for og mot å gjøre det, men det er blitt nokså normalt, der at man ikke lenger kan forvente eksklusivitet før man tar praten om å bli det... Og det er kanskje litt tidlig å ta opp på første date. Klart, du må uansett finne ut av dine regler og standarder på dette ikke bare for deg selv, men for de du dater. Men vit at du da nok er litt strengere enn det som er blitt normen... Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Kanskje du skulle gitt en snill en sjanse Anonymkode: d6686...7a4
Cuntzilla Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Synes du er litt vel "seriøs" om du omtrent krever sletting av Tinder fra første møte. Det ser du vel egentlig selv også, det var nok bare litt kalddusj å få det sånn rett i fleisen samme kveld, forståelig nok. 13
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Folk sveiper på dass og når de kjeder seg, og de færreste dropper appen på flekken selv om de har vært på én date. Du tar dette altfor alvorlig. Anonymkode: 9bfa7...e71 6
Tor P Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 (endret) Er litt morsomt, snakket litt med ei på tinder, vi har allerede avtalt date når jeg er tilbake fra ferie neste uke. Samme dag vi avtalte får jeg en like fra ei annen dame, som har bla et bilde av venninneflokken - og hvem er der annen enn hun jeg skal på date med neste uke... Tror på tilfeldigheter... Men ikke så store tilfeldigheter 😂😂😂 Endret 15. september 2021 av Tor P 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Synes jo det er litt spesielt av venninna di å si det til deg. Kunne hun ikke ha gitt det litt tid og heller bare unmatchet og ikke sagt noe til deg? Anonymkode: 67e91...2fd 2
Gjest Lunaris Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes jo det er litt spesielt av venninna di å si det til deg. Kunne hun ikke ha gitt det litt tid og heller bare unmatchet og ikke sagt noe til deg? Anonymkode: 67e91...2fd Lojal og ærlig venninne. Ta godt vare på denne venninnen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Kan han ha sveipa venninna til høgre før daten, men ho sveipa han til høgre den dagen og så blei det match? Anonymkode: e965f...6dc 12
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 Han la ut beite, du bet på. Han logget seg inn her, for han vet at alle henger her. Så tråden din. Nå er han ikke interessert i deg lenger, for han vil ikke ha draaaaaamaaaa Anonymkode: 82103...647 1
McMary Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dro på date med en fyr jeg har matchet med på tinder i helgen, som sveipet på vennina mi samme kveld. Vet jo at folk fortsetter å sveipe selv om man har vært på en date eller flere, men jeg har vært tydelig på at jeg ser etter noe seriøst og han sa han også gjorde det. Vi avtalte allerede under første date å møtes igjen. Jeg vet folk sveiper videre, men å få det så i trynet som at vennina mi sender screenshot av profilen hans syntes jeg faktisk var turn off.. Jeg er ikke på tinder selv og sveiper ikke når jeg har noen jeg liker godt nok til å møte, før det er avklart at det ikke blir noe av det.. Anonymkode: a49fe...4ad Skjønner at det var kjipt. Hvis han vil treffe deg igjen er det rart han ikke klarer å holde fokus og konsentrere seg om deg. Det var tydeligvis ikke kjærlighet ved første blikk, men det kan hende det kan bli noe allikevel? Du kan jo ta det opp på neste treff og høre hva han tenker om å fortsette å sveipe og chatte mens dere dater. 1
Gjest someone_here Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 Synes han bør date 5-10 på en gang, slik at han like valgmuligheter som kvinner.
Gjest Lunaris Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kan han ha sveipa venninna til høgre før daten, men ho sveipa han til høgre den dagen og så blei det match? Anonymkode: e965f...6dc Isåfall er han barnslig og ingenting å samle på.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #15 Skrevet 15. september 2021 2 hours ago, Cuntzilla said: Synes du er litt vel "seriøs" om du omtrent krever sletting av Tinder fra første møte. Det ser du vel egentlig selv også, det var nok bare litt kalddusj å få det sånn rett i fleisen samme kveld, forståelig nok. Spørs om hun krever det, tror heller det er følelsen av at det første en mann gjør etter en vellykket date er å sveipe videre, syns ikke det er så veldig positivt for å være ærlig. Det er sånt jeg gjør når daten gikk ræva, har jeg vært interessert etter første date har ikke tanken på å sveipe streifet meg en gang. Anonymkode: 1ff96...8f5 13
Cuntzilla Skrevet 16. september 2021 #16 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spørs om hun krever det, tror heller det er følelsen av at det første en mann gjør etter en vellykket date er å sveipe videre, syns ikke det er så veldig positivt for å være ærlig. Det er sånt jeg gjør når daten gikk ræva, har jeg vært interessert etter første date har ikke tanken på å sveipe streifet meg en gang. Anonymkode: 1ff96...8f5 Ja, som sagt forstår jeg veldig godt at det ikke føles bra! Men det er ikke alltid sånn at en mann forkaster alle andre kvinner i verden etter å ha tatt en kaffe med en fra Tinder. Vil driste meg til å hevde at det ikke er helt sånn Tinder fungerer. TS skriver jo ikke om daten var bra engang, eller virker spesielt interessert i fyren. Det er vel litt mye å kreve at han fra første stund skal oppgi alt for en kvinne som fikk turn off på denne mannen hun var så utrolig seriøs med fordi han gjorde noe så normalt som å bruke Tinder når han faktisk er på Tinder. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #17 Skrevet 16. september 2021 Tja... Det har da hendt at jeg har fortsatt å sveipe litt etter en første date, selv om vi har avtalt å møtes igjen. Men etter et par dater stopper jeg, hvis jeg er interessert da. Men jeg ser jo også det at når jeg har møtt menn jeg virkelig har vært interessert i, så har ikke tanken eller lysten til å sveipe vært der i det heletatt etter første date. Men interesse kan komme mer etter hvert også. jeg er kvinne. Anonymkode: e190d...89a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #18 Skrevet 16. september 2021 Lunaris skrev (21 timer siden): Lojal og ærlig venninne. Ta godt vare på denne venninnen. Helt enig! Vi venninner gir beskjed til hverandre om vi taster med samme mann. Når jeg var singel opplevde jeg at samme mann skrev det samme til oss alle. Jeg liker å føle meg eksklusiv, så da dropper jeg dem som går på alle. Anonymkode: fff5e...d29 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #19 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 13.49): Dro på date med en fyr jeg har matchet med på tinder i helgen, som sveipet på vennina mi samme kveld. Vet jo at folk fortsetter å sveipe selv om man har vært på en date eller flere, men jeg har vært tydelig på at jeg ser etter noe seriøst og han sa han også gjorde det. Vi avtalte allerede under første date å møtes igjen. Jeg vet folk sveiper videre, men å få det så i trynet som at vennina mi sender screenshot av profilen hans syntes jeg faktisk var turn off.. Jeg er ikke på tinder selv og sveiper ikke når jeg har noen jeg liker godt nok til å møte, før det er avklart at det ikke blir noe av det.. Anonymkode: a49fe...4ad Dette kunne jo ledet til den gode samtale på daten. Ikke kleint i det hele tatt😅 Anonymkode: 88ad1...5e1 1
Gjest someone_here Skrevet 16. september 2021 #20 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt enig! Vi venninner gir beskjed til hverandre om vi taster med samme mann. Når jeg var singel opplevde jeg at samme mann skrev det samme til oss alle. Jeg liker å føle meg eksklusiv, så da dropper jeg dem som går på alle. Anonymkode: fff5e...d29 Hva får deg til å tro at du fortjener noe eksklusivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå