Gå til innhold

Valgvakene fremstår som et stort fuck you

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo en stor og lykkelig kohort, her er det slik at har en klamydia så har alle det... 😄 

Men alle partiene som ble spurt bekrefter at alle regler ble fulgt, MDG serverte ikke engang alkohol (det er jo CO2 i øl, og champagne trengte de ikke)

Skrevet

Men selvfølgelig er artikkelen vinklet mot hvor forferdelig det er at folk ikke oveholdt smittevernreglene. Mens det som faktisk er forferdelig er dobbeltmoralen når de samme politikerne prakker smittevernregler på andre.
Seriøst, Nettavisen, er dette noe folk flest er opptatt av? Jeg ser knapt et menneske ute om dagen som virker å være spesielt opptatt av smittevern. Vel ok, kanskje en liten minoritet på 5-10%. Og så de som ikke har våget seg ut av døra siden mars 2020. Men mange kan de ikke være så fullt som det er rundt om. De fleste ser imidlertid ut til å ha konto på KG....

• Liker 5
Skrevet (endret)

Avstand, ja - MDG passet sikkert på å overholde riktig avstand, så jeg går ut fra at dette bildet - hentet fra NRK - bare er fake news eller en optisk illusjon:

tb4ziwiUnp0MMFH3srY3rA6QZVWTs8Q7SMM1BHbl

Noen regler for deg, noen regler for meg ...

Endret av - Brian
  • Liker 5
Skrevet

Dette er så flaut som det kan bli. Men dessverre ikke uventet. Man vet jo at pandemien har vært i pause under valgkampen, den er visst her når det passer. Slik har det egentlig vært hele veien også. Når den øvrige eliten finner det for godt å skulle feriere, feire og har en egen agenda da settes alt på pause, og de kjører et eget løp, mens de setter pekefingeren mot resten av befolkningen.

Nå får de jammen holde opp, og kalle en spade for en spade eller starte med sanksjoner til de som deltok i valgvaken! Tror de virkelig at folk er så dumme at de kan ro seg unna ved å si at smittevern ble overhold fordi alle tilhører en selvutnevnt kohort?! Dette er en skam mot befolkningen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker i grunn at norske politikere viste oss at nå er det ingen grunn til å ta videre hensyn fremover. Klemming av bekjente er nå lov (se på Støre), mingling på utesteder det samme.

Det mest idiotiske er at de forsvarer seg her, da alle kan se at det ikke stemmer. 

• Liker 8
Skrevet
Enda en tulling skrev (På 15.9.2021 den 16.37):

Men selvfølgelig er artikkelen vinklet mot hvor forferdelig det er at folk ikke oveholdt smittevernreglene. Mens det som faktisk er forferdelig er dobbeltmoralen når de samme politikerne prakker smittevernregler på andre.
Seriøst, Nettavisen, er dette noe folk flest er opptatt av? Jeg ser knapt et menneske ute om dagen som virker å være spesielt opptatt av smittevern. Vel ok, kanskje en liten minoritet på 5-10%. Og så de som ikke har våget seg ut av døra siden mars 2020. Men mange kan de ikke være så fullt som det er rundt om. De fleste ser imidlertid ut til å ha konto på KG....

Hva "mannen i gata" gjør er vel egentlig helt irrelevant? Mannen i gata får ikke delta på kulturarrangementer uten strenge regler. Ei heller sportsarrangementer med fulle, ikke engang halvfulle, tribuner. Ikke engang dra ut på byen for å danse kan han. Men så er han jo ikke politiker på valgvake heller da...

• Liker 3
Skrevet
Example skrev (1 time siden):

Jeg tenker i grunn at norske politikere viste oss at nå er det ingen grunn til å ta videre hensyn fremover. Klemming av bekjente er nå lov (se på Støre), mingling på utesteder det samme.

Det mest idiotiske er at de forsvarer seg her, da alle kan se at det ikke stemmer. 

En virkelig pangstart som statsminister, la oss glede oss over 4 fremtidige år med selvmotsigelse 🎉🎉  Deilig å kunne slippe unna uten økonomiske bivirkninger. 

Skrevet

Hver lørdag under valkampen så har de alle plassert parti-bodene sine på de mest folksomme (og litt trange) plasser her jeg bor. Hvis man har et ærend i byen, så må man gå omveier for å unngå sildestimen av politikere som tror de klarer å hanke inn din stemme. Jada, det er utendørs, men det må da gå ann å opprettholde avstand og folkeskikk til folk. Valkampen minnet om en russefeiring. midt i byen! 

• Liker 1
Skrevet

Avstand og klemming gjelder ikke,de glemte seg bare litt.Fått nok av hykleriet og BS🤮

• Opprett ny...