Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd! Jeg er ikke en person som skriver masse hjerter osv. Jeg ble kjent med 2 jenter fra en tidligere arbeidsplass og de tror de er bestevenn med meg.. 

Sender sms'er hele tiden, hjerter, savner deg osv.. Bestie fra hun ene osv. Det er i værtfall 8 mnd siden jeg så henne sist.. Men joda, vi har hatt det gøy altså

Jeg orker ikke mer av det. Men jeg svarer jo høflig tilbake selv om jeg kan svare at det går bra og sånn, men ikke at jeg savner tilbake.. Spør aldri dem på meldinger først osv. Prøver faktisk å svare avvisende, men nei da... Ingen som tar hintet

Kan jeg bare la være å svare? 

Anonymkode: f4a0b...9f0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så vanskelig med og si 

"Hei, jeg synes det har blitt litt mye mas for tiden og føler at du har vært veldig oppå meg i det siste, jeg trenger litt pusterom, håper du kan godta dette". 

Anonymkode: c8cbd...171

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trenger råd! Jeg er ikke en person som skriver masse hjerter osv. Jeg ble kjent med 2 jenter fra en tidligere arbeidsplass og de tror de er bestevenn med meg.. 

Sender sms'er hele tiden, hjerter, savner deg osv.. Bestie fra hun ene osv. Det er i værtfall 8 mnd siden jeg så henne sist.. Men joda, vi har hatt det gøy altså

Jeg orker ikke mer av det. Men jeg svarer jo høflig tilbake selv om jeg kan svare at det går bra og sånn, men ikke at jeg savner tilbake.. Spør aldri dem på meldinger først osv. Prøver faktisk å svare avvisende, men nei da... Ingen som tar hintet

Kan jeg bare la være å svare? 

Anonymkode: f4a0b...9f0

Så heldig du er som har folk som liker deg! Hva med litt vennlighet?

Og ja, du bestemmer om du skal svare eller ikke.

Anonymkode: 14130...2eb

• Liker 5
Skrevet

Har ei sånn jeg og. Maser og kjaser i ett sett. Jeg prøver å virke uinteressert, men hun tar jo ikke hint og blir mer og mer desp.

Anonymkode: ad171...3d2

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også ei sånn. Hun tror jeg er deprimert tror jeg, blir bare mer og mer omsorgsfull når jeg er kort i svarene. Jeg sier at jeg har det helt fint, vil bare ha den lille fritiden jeg har for meg selv.

Anonymkode: b3dfe...fbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

"Hei, jeg synes det har blitt litt mye mas for tiden og føler at du har vært veldig oppå meg i det siste, jeg trenger litt pusterom, håper du kan godta dette". 

Hjelp- dette hadde jeg aldri skrevet til noen! Og hadde noen skrevet det til meg hadde jeg iallefall tatt det som er signal om at de defintivt ikke ønsket å se meg igjen noensinne. 

Anonymkode: fd6ac...0fe

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dette kan man ikke skrive til folk.

Anonymkode: b54e2...196

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Haha jeg prøvde noe lignende men det hjalp ikke! ghosting hjelper heller ikke😔

Selv tar jeg hintet om folk unngår meg/ikke svarer. Men lager ikke noe drama ut av det.

Anonymkode: aa41d...755

Skrevet

Blokker nummeret. 

Anonymkode: 909ed...07d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så klart kan man det.

Er man voksen så burde man selv vite om man skriver for mye til en person og er alt for mye oppå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker skriv det du tenker så forstår dem deg og hva du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...