AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Dere damer som er høyere enn mannen deres, blir ikke dere flau? Og dere menn som er lavere enn dama deres, føler ikke dere dere mindre mann ved å være den lave i forholdet? Anonymkode: 3e10a...1b4
CorvusCorax Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Herregud, hvorfor skulle noen være flau over det? Om du ser på et utallige kjente skuespillere (som i og for seg kan "få" hvem som helst), så er mange i et forhold hvor kvinnen er like høy eller litt høyere. Nei, de er ikke flaue. Hvorfor bryr du deg? Har aldri skjønt hvorfor man skal blande seg opp i andres liv. 22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Herregud, hvorfor skulle noen være flau over det? Om du ser på et utallige kjente skuespillere (som i og for seg kan "få" hvem som helst), så er mange i et forhold hvor kvinnen er like høy eller litt høyere. Nei, de er ikke flaue. Hvorfor bryr du deg? Har aldri skjønt hvorfor man skal blande seg opp i andres liv. Slapp av, typisk trolletråd her på KG... Anonymkode: e3ea8...c6e 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Ehhh nei absolutt ikke, hvorfor skulle det være flaut? Anonymkode: 87249...3b7 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Herregud, hvorfor skulle noen være flau over det? Om du ser på et utallige kjente skuespillere (som i og for seg kan "få" hvem som helst), så er mange i et forhold hvor kvinnen er like høy eller litt høyere. Nei, de er ikke flaue. Hvorfor bryr du deg? Har aldri skjønt hvorfor man skal blande seg opp i andres liv. Fordi jeg hadde vært flau, derfor spør jeg. Og kjendiser er en annen liga enn Ola og Kari så det er ikke sammenlignbart. Anonymkode: 3e10a...1b4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slapp av, typisk trolletråd her på KG... Anonymkode: e3ea8...c6e Du vet tydeligvis ikke hva trolling er hvis dette er en trolletråd for deg. Eller så er du ny her og ikke har sett en ordentlig trolletråd enda. Anonymkode: 3e10a...1b4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg hadde vært flau, derfor spør jeg. Og kjendiser er en annen liga enn Ola og Kari så det er ikke sammenlignbart. Anonymkode: 3e10a...1b4 Og du hadde vært flau fordi....? Anonymkode: ff6f1...344 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ehhh nei absolutt ikke, hvorfor skulle det være flaut? Anonymkode: 87249...3b7 Fordi jeg synes det er lite feminint/maskulint å se et sånt par. Nesten som om rollene hviskes ut. Anonymkode: 3e10a...1b4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg synes det er lite feminint/maskulint å se et sånt par. Nesten som om rollene hviskes ut. Anonymkode: 3e10a...1b4 Da er det nok du som har et problem. Anonymkode: 87249...3b7 22
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Så høye kvinner er maskuline? Anonymkode: 2efb7...b5b 1
~ m a u d e ~ Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 Man er ikke mye til mann, dersom høyden er det eneste man har å lene seg til.. Jeg personlig tenker motsatt, at hvis en lav mann er sammen med en høy kvinne, så er det snakk om en mann med baller de fleste kan drømme om. 23
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 Jeg og min mann er like høye. Men jeg er slank og feminin, og han er muskuløs og maskulin. Vi ser amazing ut sammen 😁✨ Anonymkode: a08bb...37c 10
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så høye kvinner er maskuline? Anonymkode: 2efb7...b5b De kan være. De som bryr seg velger menn som er høyere. Jeg ville ikke hatt en som var lavere enn meg selv og fant meg derfor en som var 10 cm høyere. Anonymkode: fb75e...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi jeg synes det er lite feminint/maskulint å se et sånt par. Nesten som om rollene hviskes ut. Anonymkode: 3e10a...1b4 Er du en lav kvinne eller noe sånt? Du må huske det at høye kvinner ikke er like opptatt av at mannen skal være høy. De vet at de uansett rekker opp til øverste hylle, slipper å bo i lilleputtland eller hva enn det er lave kvinner er så redd for. Anonymkode: b4fe5...948 9
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #15 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg og min mann er like høye. Men jeg er slank og feminin, og han er muskuløs og maskulin. Vi ser amazing ut sammen 😁✨ Anonymkode: a08bb...37c Jeg var like høy som min ex, han var normal, det var egentlig jeg også, men jeg følte meg feit og stor ved siden av han (jeg var ikke feit, men hadde alltid slitt med selvbildet mitt) Personlig så reagerer jeg litt når jeg ser par hvor hun er høyere enn han, ikke negativt, men jeg legger merke til det. Anonymkode: 6ed15...997 1
~ m a u d e ~ Skrevet 15. september 2021 #16 Skrevet 15. september 2021 (endret) . Endret 15. september 2021 av ~ m a u d e ~
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #17 Skrevet 15. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var like høy som min ex, han var normal, det var egentlig jeg også, men jeg følte meg feit og stor ved siden av han (jeg var ikke feit, men hadde alltid slitt med selvbildet mitt) Personlig så reagerer jeg litt når jeg ser par hvor hun er høyere enn han, ikke negativt, men jeg legger merke til det. Anonymkode: 6ed15...997 Jeg var også omtrent like høy som min eks og følte på det samme som du skriver her. Eksen min er tynn og hengslete, og enda jeg er petite så følte jeg meg stor ved siden av han fordi jeg trossalt har former selv om jeg er tynn. Han hadde heller ikke styrke nok til å f.eks løfte meg noe særlig eller bære meg. Ikke det at jeg liker å bli båret noe særlig, men det er jo en av de tingene vi damer synes er litt "🥰" med menn da. Anonymkode: bd7ca...454 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke det at jeg liker å bli båret noe særlig, men det er jo en av de tingene vi damer synes er litt "🥰" med menn da. Anonymkode: bd7ca...454 Snakk for deg selv. Hadde følt meg som en unge hvis mannen skulle bære meg. Anonymkode: b4fe5...948 10
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #19 Skrevet 15. september 2021 6 hours ago, ~ m a u d e ~ said: Man er ikke mye til mann, dersom høyden er det eneste man har å lene seg til.. Jeg personlig tenker motsatt, at hvis en lav mann er sammen med en høy kvinne, så er det snakk om en mann med baller de fleste kan drømme om. Og det er snakk om en kvinne som evner å gi faen i hva andre mener om hvor høy hun og mannen er. Med andre ord et uslåelig par! Skal vedde på at om man hadde ført statistikk på det, ville man funnet ut at forhold hvor dama er den høyeste har mindre sjanse for å gå i stykker, fordi de ikke er så overfladiske. Anonymkode: 88af6...cdc 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #20 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så høye kvinner er maskuline? Anonymkode: 2efb7...b5b Tror ikke det er det ts mener, men at mannen blir mindre maskulin og dama mer maskulin dersom hun er høyere enn mannen. Anonymkode: 0814f...b1f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå