Gå til innhold

Kjøpe ny innbyggingskomfyr og steketopp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min trofaste gode innbyggingsmodell fra Zanussi fra 2003 der stekeovnen ikke vil varme lengre må byttes ut.  Slik jeg har det nå er både komfyr topp og stekeovn i en stikkkontakt. Men jeg har forstått at de ikke selger det lengre, Man får det i to deler og med to stikkkontaktakter. Problemet mitt er at jeg bare har en stikk kontakt  og sikringen til komfyr er på 20 ampere. Jeg skal nå ha en vanlig keramisk topp og en stekeovn .Noen som vet om det er mulig å koble disse sammen av en elektriker? eller  er det best å få satt opp en ekstra stikk kontakt?  må jeg og ha ny kurs.  Tro om det blir dyrt dette.

Anonymkode: 26946...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min trofaste gode innbyggingsmodell fra Zanussi fra 2003 der stekeovnen ikke vil varme lengre må byttes ut.  Slik jeg har det nå er både komfyr topp og stekeovn i en stikkkontakt. Men jeg har forstått at de ikke selger det lengre, Man får det i to deler og med to stikkkontaktakter. Problemet mitt er at jeg bare har en stikk kontakt  og sikringen til komfyr er på 20 ampere. Jeg skal nå ha en vanlig keramisk topp og en stekeovn .Noen som vet om det er mulig å koble disse sammen av en elektriker? eller  er det best å få satt opp en ekstra stikk kontakt?  må jeg og ha ny kurs.  Tro om det blir dyrt dette.

Anonymkode: 26946...d9e

Du må nok ha to separate kurser til steketopp og stekeovn. Det kan bli dyrt; ja. Du kan ikke heller fjerne litt og bare sette inn en vanlig komfyr?

Anonymkode: 3b680...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...