AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Hei! Tenker å lage meg en taco med en variant, og putte den i liba-brød. Noe erfaring med de brødene der? Har en innvadrerbutikk 200m unna, så tenker å teste ut Anonymkode: ee53b...28e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Tenker å lage meg en taco med en variant, og putte den i liba-brød. Noe erfaring med de brødene der? Har en innvadrerbutikk 200m unna, så tenker å teste ut Anonymkode: ee53b...28e Ja mye bedre 😍 Anonymkode: 20192...e3a 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #3 Skrevet 16. september 2021 Jeg er glad i liba-brød! Har brukt som pizzabunn, revet i mindre biter og dyppet i dipp/humus, som wraps/kebab. Anonymkode: b9df1...422
Brunhilde Skrevet 16. september 2021 #4 Skrevet 16. september 2021 Libabrød er kjempegodt. Jeg pleier alltid å ha en pakke eller to i fryseboksen og bruker dem i stedet for lefse hvis jeg lager fajitas. Noen ganger har jeg ost og sennep på, bretter i to og steker i panne til osten smelter, lettvint kveldsmat/middag.
Blue Berry Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Det er godt, men jeg synes de er veldig tørre i forhold. 1
Brunhilde Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Blue Berry skrev (15 timer siden): Det er godt, men jeg synes de er veldig tørre i forhold. I forhold....til hva?
Brunhilde Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Varmer dere de i ovnen først? Hvis jeg bruker dem til fajitas eller som tilbehør til annen mat, ja. Noen ganger steker jeg dem og har til arabisk salat, fattoush. Jeg steker brødet med litt olje i stekeovnen, liker ikke så godt å fritere. 1
Rumle Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Brunhilde skrev (Akkurat nå): Hvis jeg bruker dem til fajitas eller som tilbehør til annen mat, ja. Noen ganger steker jeg dem og har til arabisk salat, fattoush. Jeg steker brødet med litt olje i stekeovnen, liker ikke så godt å fritere. Nam, må prøves 1
Gjest Saph Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Elsker Libabrød til kebab, de fra Coop er best syns jeg, også fordi det bare er fire i en pakke så da rekker de ikke å bli tørre. For det blir de fort. Til Taco foretrekker jeg vanlige Tortilla. Varmer ikke Libabrødene for jeg liker at de er litt seige, med mindre jeg lager rullepizza med de.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Det er min favoritt tilbehør til kylling curry. Masse saus og det som dipp er helt himmelsk. Bruker det også som kebab lefse. Anonymkode: 5b608...531 1
Blue Berry Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Brunhilde skrev (1 time siden): I forhold....til hva? Tortillalefser. Glemte og skrive det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Blue Berry skrev (1 time siden): Tortillalefser. Glemte og skrive det. Det står jo i trådoverskriften, så det burde være innlysende for alle som svarer i tråden. Anonymkode: 1493d...850 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Fordelene med libabrød er at de har plass til mer fyll enn standard taco-lefse. De revner heller ikke like fort. Dersom du bruker en del dressing så synes jeg at libabrødet holder bedre på det enn lefser, som fort blir soggy og revner. I tillegg synes jeg libabrød smaker mer og bedre enn taco-lefser, som nesten ikke smaker noe/ikke smaker særlig godt. Også er det mye mer proteiner i libabrød enn tacolefse, hvis man er opptatt av sånt. Ulempen med libabrød er at de er veldig store, og dersom du ikke fyller de godt nok så blir det mye brød, og brødet må tygges mer enn lefse så jeg må være ganske sulten hvis jeg skal klare å spise en vel-fylt libalefse. Konsistensen er jo som sagt annerledes enn lefser, og det har både fordeler og ulemper. Hvis jeg får velge så foretrekker jeg libabrød. Anonymkode: 30e2f...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå