AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Jeg har hatt i 3-4 uker snakket med en mann i starten av 40 årene. Selv er jeg i slutten av 30 årene. Jeg har barn som bor hos meg annen hver uke som gjør at jeg er utilgjengelig for møter disse dagene. Jeg og han jeg snakker med møttes, på mitt initiativ, for første gang kvelden før jeg fikk barna til meg for snart to uker siden, så det ble naturligvis en uke der vil ikke kunne sees. Han har vært varierende aktiv i kontakten både før og etter dette første møtet, så jeg føler jeg stort sett var pådriver. Jeg har vært åpen om at jeg ønsker noe seriøst, og han sier han søker det samme. Nå startet jeg igjen min uke uten barna på fredag som var og spurte om han ville møtes igjen, men han sa han skulle møte venner og ta igjen litt skolearbeid i helgen, og hadde mye kveldsjobbing denne uken. Jeg har etter dette tatt et skritt tilbake. Han sender fortsatt snapper og skriver litt innimellom, men det er mye seksuelt ladet fra han selv også vi ikke lå sammen da vi møttes første gang. Det er jo nå 10 dager siden vi møttes for første gang og til helgen får jeg barna hit igjen og det blir en uke til der vi ikke kan ha noen dater. Jeg tenker at hvis han var interessert så ville han vel prioritert å møte meg helgen som var? Han har spurt om å komme til meg etter en kveldsvakt denne uken, men jeg kjenner at jeg føler det er mer en bootycall enn en date om han vil komme hit etter jobb kl 22, men ikke kan prioritere en date på lørdag når jeg hadde barnefri og vi ikke hadde møttes siden torsdag uka før. Er det bare å konkludere med at han ikke er interessert nok? Anonymkode: 82471...c0e
micromaya Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det bare å konkludere med at han ikke er interessert nok? Anonymkode: 82471...c0e Jeg ville ha tolket det slik. Er man interessert, så setter man av tid - så enkelt er det, egentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Han virker ikke veldig ivrig nei. Nå har du prøvd å få til å møtes, så nå ligger ballen hos ham. Tror jeg ville avventet og se om han tar noe initiativ. Det har han god tid til, og kan planlegge noe for neste friperiode. Jeg er ikke en sånn som egentlig liker å "teste" folk på denne måten, eller forvente at de skal være tankelesere. Men samtidig så vil jeg være sammen med et menneske som faktisk viser at han ønsker å treffes. Anonymkode: 51546...f9b 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spør ham da, Jesus fucking christ! Du kan ikke innfortolke og derigjennom konkluderte noe uten å ha forhørt deg med ham i forkant... Anonymkode: 16cf4...0e0 Jeg har spurt og han sier han er interessert, men det er jo ingen fremgang her. Hver gang jeg tar initiativ til å møtes så er det noe annet han må. Men jeg tenker jo at hvis man vil så får man tid til en kaffe/øl eller til og med ut å spise så jeg klarer ikke å bare tro at det er en genuin interesse der, ut over å holde meg varm for en bootycall etter kveldsvakt Anonymkode: 82471...c0e 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har spurt og han sier han er interessert, men det er jo ingen fremgang her. Hver gang jeg tar initiativ til å møtes så er det noe annet han må. Men jeg tenker jo at hvis man vil så får man tid til en kaffe/øl eller til og med ut å spise så jeg klarer ikke å bare tro at det er en genuin interesse der, ut over å holde meg varm for en bootycall etter kveldsvakt Anonymkode: 82471...c0e Tenker det samme. Hvis han var interessert så ville han prioritert å møtes. At han sender seksuelt ladede meldinger støtter bootycall-teorien. Anonymkode: b906d...b69 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Ville ha tolket det som han ikke er interessert nok. Og det er ikke noe godt tegn at han allerede sender seksuelt ladede meldinger Anonymkode: e2606...831 1
Engel Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Han er ikke nok interessert. Han holder deg bare lunken sånn tilfelle han ikke finner noe bedre. Dropp han og gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 Jeg er en kvinne som har vært så "heldig" at jeg har opplevd begge deler. Uinteresserte og interesserte menn. Det er faktisk 100% sant det som sier: Er han interessert så får han det til å skje. Man merker det godt. Anonymkode: 3ac60...b8a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en kvinne som har vært så "heldig" at jeg har opplevd begge deler. Uinteresserte og interesserte menn. Det er faktisk 100% sant det som sier: Er han interessert så får han det til å skje. Man merker det godt. Anonymkode: 3ac60...b8a Ja og dere avviser alltid. Anonymkode: f6594...b33
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 12.46): Jeg har hatt i 3-4 uker snakket med en mann i starten av 40 årene. Selv er jeg i slutten av 30 årene. Jeg har barn som bor hos meg annen hver uke som gjør at jeg er utilgjengelig for møter disse dagene. Jeg og han jeg snakker med møttes, på mitt initiativ, for første gang kvelden før jeg fikk barna til meg for snart to uker siden, så det ble naturligvis en uke der vil ikke kunne sees. Han har vært varierende aktiv i kontakten både før og etter dette første møtet, så jeg føler jeg stort sett var pådriver. Jeg har vært åpen om at jeg ønsker noe seriøst, og han sier han søker det samme. Nå startet jeg igjen min uke uten barna på fredag som var og spurte om han ville møtes igjen, men han sa han skulle møte venner og ta igjen litt skolearbeid i helgen, og hadde mye kveldsjobbing denne uken. Jeg har etter dette tatt et skritt tilbake. Han sender fortsatt snapper og skriver litt innimellom, men det er mye seksuelt ladet fra han selv også vi ikke lå sammen da vi møttes første gang. Det er jo nå 10 dager siden vi møttes for første gang og til helgen får jeg barna hit igjen og det blir en uke til der vi ikke kan ha noen dater. Jeg tenker at hvis han var interessert så ville han vel prioritert å møte meg helgen som var? Han har spurt om å komme til meg etter en kveldsvakt denne uken, men jeg kjenner at jeg føler det er mer en bootycall enn en date om han vil komme hit etter jobb kl 22, men ikke kan prioritere en date på lørdag når jeg hadde barnefri og vi ikke hadde møttes siden torsdag uka før. Er det bare å konkludere med at han ikke er interessert nok? Anonymkode: 82471...c0e Ja, er man interessert finner man tid. Hadde gått videre.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Han var aldri interessert. Som du skriver så er det du som har vært pådriver hele veien. Siden du ikke tar hintet og fortsetter så kanskje han tenker at det er greit å bruke deg for litt kos. Han har jo allerede testet mulighetene med seksuell ladet kommunikasjon. Du fortsetter med kontakt, også foreslår han å møtes sent for å få seg noe ja. Uten å gidde å invitere deg på så mye som en date en gang. Kutt han ut. Med neste fyr venter du til han ber deg med ut. Vær litt mer kostbar. Hvis ikke vil du fortsette å bli behandlet som noe gratis og uforpliktende som folk ikke gidder å gjøre noen innsats for. Anonymkode: 7adcf...7c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå