AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #41 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (5 minutter siden): Er dette et bedre bilde kanskje? Herregud så stygt! Er min mening. Jeg synes ikke camel toe er fint, så prøver å unngå det. Det betyr ikke at jeg skjems hvis jeg skulle vise camel toe noen gang, eller at jeg ikke er stolt av min kvinnelighet og det som er naturlig. Bildet over er ikke mye naturlig, spør du meg. Buksa er dratt unaturlig langt opp og hvis du vil se ut som en prostituert eller narkoman så gratulerer - det lyktes du med. Anonymkode: 7bc2e...e37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #42 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 😍 For et syn 🤤 Anonymkode: f80db...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #43 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud så stygt! Er min mening. Jeg synes ikke camel toe er fint, så prøver å unngå det. Det betyr ikke at jeg skjems hvis jeg skulle vise camel toe noen gang, eller at jeg ikke er stolt av min kvinnelighet og det som er naturlig. Bildet over er ikke mye naturlig, spør du meg. Buksa er dratt unaturlig langt opp og hvis du vil se ut som en prostituert eller narkoman så gratulerer - det lyktes du med. Anonymkode: 7bc2e...e37 Det skal du selvsagt få lov til å mene. Men tusen takk for komplimentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #44 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (6 minutter siden): Fantaserer om det som sikkert er glattbarbert å truseløs under den 🤪 Anonymkode: f80db...f62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #45 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fantaserer om det som sikkert er glattbarbert å truseløs under den 🤪 Anonymkode: f80db...f62 Det blir for mye stoff dersom jeg bruker truse, så ja Det bruker jeg bare når jeg har mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #46 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (23 minutter siden): Er dette et bedre bilde kanskje? Nei, absolutt ikke! Jeg er kanskje ikke den beste når det kommer til å formulere seg, men min forklaring blir noe som dette: Jeg hadde hatt utfordringer med å ta deg seriøst som f.eks. kollega eller mor til en venn av barnet mitt, kledd som dette. Du "trykker" nærmest kjønnet ditt opp i ansiktet mitt dersom jeg treffer deg kledd som dette. Dette er ikke kledelig eller sexy, det er bare alt for mye for vanlig omgang med mennesker. Du gjør selvfølgelig som du vil! Jeg vil absolutt ikke ikle noen burka, men litt respekt for hva andre mennesker (ikke bare kåte menn) vil måtte se, er fint! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #47 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (2 minutter siden): Det blir for mye stoff dersom jeg bruker truse, så ja Det bruker jeg bare når jeg har mensen. Og her skriver du under på poenget mitt! Du pusher seksualiteten din og ditt behov for bekreftelse/anerkjennelse over på den du måtte møte på din vei. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #48 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (6 minutter siden): Og her skriver du under på poenget mitt! Du pusher seksualiteten din og ditt behov for bekreftelse/anerkjennelse over på den du måtte møte på din vei. Fordi jeg bekrefter noen sin antagelse? Det var vel å ta det litt langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #49 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (6 minutter siden): Det blir for mye stoff dersom jeg bruker truse, så ja Det bruker jeg bare når jeg har mensen. Hvis disse bildene er tatt uten truse skjønner jeg jo hvorfor det blir sånn. Og det vises vel enda bedre når du er så slank og har så lite underhudsfett. Siden jeg nå vet du går uten truse, får du også min oppmerksomhet. Men bare hvis du synes det er deilig, og ikke går sånn å får gnagsår på leppene og klitten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #50 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Hvis disse bildene er tatt uten truse skjønner jeg jo hvorfor det blir sånn. Og det vises vel enda bedre når du er så slank og har så lite underhudsfett. Siden jeg nå vet du går uten truse, får du også min oppmerksomhet. Men bare hvis du synes det er deilig, og ikke går sånn å får gnagsår på leppene og klitten? Jeg liker å gå sånn og det har jeg likt siden jeg var ung. Jeg får ikke gnagsår av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 17. september 2021 #51 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (2 timer siden): Men, altså! Synes dere virkelig at dette er fint/sexy? Var det nå litt konturer så er det greit nok, men dette forstår jeg ikke at er sexy! Folk har forskjellige preferanser og finner ulike ting attraktivt. Bare fordi du ikke synes noe er sexy, så betyr ikke det at andre heller ikke finner det sexy. Med en slik kommentar driter du kun ut deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. september 2021 #52 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (Akkurat nå): Jeg liker å gå sånn og det har jeg likt siden jeg var ung. Jeg får ikke gnagsår av det. Ahh så bra da... Du løper vel neppe marathon i disse buksene🤭 Det at kvinner viser bevisst sin cameltoe, synes jeg faktisk er informativt og tennende. Men det merkes jo også, når øynene dras derfra til kvinnens ansikt blir det ofte et smil på oss begge to... Jeg ser litt på dette som litt usynlig flørting, og det er utrolig sexy gjordt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #53 Del Skrevet 17. september 2021 Det ser jo bare ut som om du har skikkelig slarkete gammeldamemus. Hengefitte liksom. Anonymkode: e6106...ff1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 17. september 2021 #54 Del Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Herregud så stygt! Er min mening. Jeg synes ikke camel toe er fint, så prøver å unngå det. Det betyr ikke at jeg skjems hvis jeg skulle vise camel toe noen gang, eller at jeg ikke er stolt av min kvinnelighet og det som er naturlig. Bildet over er ikke mye naturlig, spør du meg. Buksa er dratt unaturlig langt opp og hvis du vil se ut som en prostituert eller narkoman så gratulerer - det lyktes du med. Anonymkode: 7bc2e...e37 Jeg vil ikke ta så hardt i, men jeg er enig. Cameltoe i jeans er anstrengt og unaturlig, ser i hvert fall slik ut. Cameltoe er fint synes jeg, men det må være "naturlig", som i bikini etter du har badet, i tettsittende dressbukse eller tights. Og den bør ikke være et stort blikkfang. Da tipper inntrykket motsatt vei av opphissende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #55 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (5 minutter siden): Fordi jeg bekrefter noen sin antagelse? Det var vel å ta det litt langt. Nei, jeg synes egentlig ikke det er å ta det langt! Du ser jo hvilken type oppmerksomhet du tiltrekker deg fra menn her. Det er helt greit, for min del, å ønske seksuell oppmerksomhet, men ikke ute blant alle oss andre som bare går rundt i det daglige liv! Du bekrefter at du går uten truse og får spørsmål om du får gnagsår på private områder på grunn av måten du bruker klær blant oss andre. Jeg, for min del, skulle ønske du fikk utløp og oppmerksomhet for dette andre, mer private steder, enn dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #56 Del Skrevet 17. september 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Ahh så bra da... Du løper vel neppe marathon i disse buksene🤭 Det at kvinner viser bevisst sin cameltoe, synes jeg faktisk er informativt og tennende. Men det merkes jo også, når øynene dras derfra til kvinnens ansikt blir det ofte et smil på oss begge to... Jeg ser litt på dette som litt usynlig flørting, og det er utrolig sexy gjordt... Jeg viser det bevisst og det har jeg gjort siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg liker å se hvor menn fester blikket sitt - på puppene mine eller i skrittet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #57 Del Skrevet 17. september 2021 Paramount skrev (4 minutter siden): Jeg vil ikke ta så hardt i, men jeg er enig. Cameltoe i jeans er anstrengt og unaturlig, ser i hvert fall slik ut. Cameltoe er fint synes jeg, men det må være "naturlig", som i bikini etter du har badet, i tettsittende dressbukse eller tights. Og den bør ikke være et stort blikkfang. Da tipper inntrykket motsatt vei av opphissende. Så du synes jeg viser for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #58 Del Skrevet 17. september 2021 jeansy skrev (2 timer siden): Vær stolt av den jenter og kvinner som jeg er Helt ærlig? Så ser dette ut som noe man kun ser hos narkomane sosialklienter. Dritstygt. Anonymkode: 9eb53...2e9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 17. september 2021 #59 Del Skrevet 17. september 2021 Trøst skrev (6 minutter siden): Folk har forskjellige preferanser og finner ulike ting attraktivt. Bare fordi du ikke synes noe er sexy, så betyr ikke det at andre heller ikke finner det sexy. Med en slik kommentar driter du kun ut deg selv. Som jeg skrev, dette er mitt syn. Jeg er prøver å være respektfull mot de som er enige med meg, men også de som er uenige. Jeg kan likevel dele mine tanker og meninger i et forum som dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeansy Skrevet 17. september 2021 #60 Del Skrevet 17. september 2021 Myre skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev, dette er mitt syn. Jeg er prøver å være respektfull mot de som er enige med meg, men også de som er uenige. Jeg kan likevel dele mine tanker og meninger i et forum som dette. Det respekterer jeg på samme måte som jeg tror du respekterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg