Gå til innhold

Cameltoe

Jannemor65

Anbefalte innlegg

Hva er innafor. Jeg liker å gå i tights og det ser jeg mange andre gjør også. Det er flere som har den så stramt at kjønnet vises gjennom stoffet og lager cameltoe, (inklusive meg selv). Hva er greit, tenker dere? Noe vi bør tenke over og vokte oss for, eller syns vi det er litt fint å «vise» frem formene? Hva gjør det med selvfølelsen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jannemor65 skrev (2 minutter siden):

Hva er innafor. Jeg liker å gå i tights og det ser jeg mange andre gjør også. Det er flere som har den så stramt at kjønnet vises gjennom stoffet og lager cameltoe, (inklusive meg selv). Hva er greit, tenker dere? Noe vi bør tenke over og vokte oss for, eller syns vi det er litt fint å «vise» frem formene? Hva gjør det med selvfølelsen?

Ingen liker det. Spar oss for utflodflekkene dine. 

Anonymkode: 9eb53...2e9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter ikke pris på å se på cameltoe, uansett plagg. Så da lar jeg være å se. Synes det er ulekkert, men jeg vet jo at tidene forandrer seg, og legger meg ikke opp i det. 

Anonymkode: 4a70a...871

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er likedan. Men jeg er stolt over penisen min. Derfor går jeg ofte med tights slik at den er mest mulig synlig. Dama elsker det, men det er mange med penis skrekk som kanskje ikke gjør det. 

Anonymkode: 32308...140

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du kler deg ok ellers, og cameltoe vises, er det fint. Dersom det er tydelig at du gjør "alt" for å vise cameltoe er det ikke like pent, da kommer du over i harrykategorien. For noen blir det bare slik, anatomien er slik. Men full cameltoe kan jo unngås, at konturen vises er aldri galt.

Anonymkode: f4436...e25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra nå av blir det kommando og tights på trening.

Alle skal måtte se min slappe på 17. Stemningen på gymmet blir nok topp. 

Tenker hvit tights og rosa singlet. Det vil få den muskuløse venete kroppen min til å ta seg ut da dere.

Tenker camelen sine tær fylles av væske når 🐃 entrer RDL racken.

Anonymkode: aecfe...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er noe jeg virkelig prøver å unngå når jeg er ute, så jeg bruker tights og tilsvarende der det nesten ikke er til å unngå kun når jeg er hjemme (eller har herrebesøk, og vil pirre ham litt). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#lilleluring, skjønner hva du mener. Bare at enkelte tights og bukser fremhever jo dette mer enn andre. Har lagt merke til at mange kommer ut fra yoga eller treningsstudioer og veldig uttalte kurver bak tightsen som at de ikke «bryr» seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger vanskelig å unngå med tightser hvor sømmen er på midten. Prøver så klart å unngå det, men noen ganger passer det seg ikke helt å rette på det heller, så da får det bare stå til. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å skjønne at de færreste ønsker å føle at de er på utstilling, det er kanskje derfor det er så søtt når det skjer litt ufrivillig. Det skjer bare, liksom ☺️.

Anonymkode: f4436...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du cameltoe med vilje så kan du bare slutte med det. Ville du laget cameltoe når du besøkte dine foreldre? Hvis ikke så er det ikke noe du bør vise verden rundt, spar det til noen du vil pirre opp. 

Anonymkode: 638c7...d8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal være stolt av kroppen sin. Synes vaginaen eller penisen på tightsen, så gjør det vel ikke noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man skal være stolt av kroppen sin. Synes vaginaen eller penisen på tightsen, så gjør det vel ikke noe? 

Hvis vaginaen er synlig gjennom tightsen så bør man umiddelbart løpe til legen.

Anonymkode: b510a...007

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2021 den 12.39):

Jeg er likedan. Men jeg er stolt over penisen min. Derfor går jeg ofte med tights slik at den er mest mulig synlig. Dama elsker det, men det er mange med penis skrekk som kanskje ikke gjør det. 

Moose knuckle kan vel sies å være hakket verre enn camel toe

Anonymkode: dfbcc...8ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er egentlig en vanesak. I mange tilfeller så er det vanskelig eller umulig å unngå cameltoe. Fram til slutten av tenårene så var jeg en aktiv turner. Mange av disse draktene skjuler ikke kroppskonturene så veldig godt, så det var nok noen ganger at mye var på utstilling. Ofte så fikk man cameltoe, eller man opplevde at turndrakten ville krype oppover i rompa. Men slik var det jo også for de andre jentene som jeg trente sammen med også. De forsto det jo. Det verste var jo på turnstevner og konkurranser, hvor man følte at masse mennesker, både jenter, gutter, damer og menn satt og så «rett hjem» på deg. Det var også vanskelig rett før man skulle utføre øvelsene og man sto der i kun turndrakta sammen med både guttene og jentene i den samme turngruppa. Man følte at man sto der naken, men dette var nok mer noe man selv følte enn noe annet. Men det føltes litt pinlig de første gangene man oppdaget at man hadde cameltoe pga turndrakten. Nå i dag så tenker jeg sjelden på slikt. Jeg er en aktiv svømmer, og om man har cameltoe eller om brystvortene synes gjennom badedrakten, det bryr jeg meg ikke særlig om. Jeg er i bassenget for å svømme. Om noen liker det, så er det jo deres sak. Klart det er litt morsomt og pirrende om man får litt ekstra oppmerksomhet pga slikt, men dette er ikke noe jeg fokuserer på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...