AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Vet det er mange falske tråder her. Det er lett å se. Men alle biter på - Hver gang. Hvorfor? Er det så gøy med drama, at dere sitter her døgnet rundt? Hvor mye er egentlig bullshot her? Mer enn 90% Er dere klar over det egentlig? Det er veldig gøy å følge med på trådene når det er tydelig at det bare er tull og fantasi. Har du selv laget noen tulletråder? Anonymkode: 5e064...832 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Lett å se at mye her er trolling, men det er gøy å svare allikevel 😁 Anonymkode: 3b66d...5ac 10
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Det er også snodig hvor mange "psykologer" som er her. Folk setter jo diagnoser i hytt å pine😄 Anonymkode: 4b75a...306 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lett å se at mye her er trolling, men det er gøy å svare allikevel 😁 Anonymkode: 3b66d...5ac Jeg vet. Storkoser meg selv. Det er gøy å se at enkelte emner er veldig populære.. Og at de dukker opp (litt for) ofte......😂 Anonymkode: 5e064...832
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Av og til er det morsomt å se hvor langt trollet er villig til å gå 😂 Anonymkode: 111d0...024 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Det morsomte er jo de som får maaange svar og klikk.. Da koser trollet seg.. Hvor mye trollehistorier tror dere det er her nå? Mye gull her altså... Anonymkode: 5e064...832
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lett å se at mye her er trolling, men det er gøy å svare allikevel 😁 Anonymkode: 3b66d...5ac Enig i denne. Anonymkode: a5e0a...38c 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 Det er jo vanskelig å vite hvor mange som biter på, og hvor mange som skjønner at det meste er oppdiktet. Blant de som kommenterer virker det jo å være mange som ikke forstår at KG er fiksjon, men jeg håper og tror at de fleste som leser er inneforstått med at de fleste innlegg på samlivsforumet er oppdiktet. På andre delforum, slik som graviditet og barn feks, tror jeg det er langt mindre fiksjon. Anonymkode: 97532...dfc 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo vanskelig å vite hvor mange som biter på, og hvor mange som skjønner at det meste er oppdiktet. Blant de som kommenterer virker det jo å være mange som ikke forstår at KG er fiksjon, men jeg håper og tror at de fleste som leser er inneforstått med at de fleste innlegg på samlivsforumet er oppdiktet. På andre delforum, slik som graviditet og barn feks, tror jeg det er langt mindre fiksjon. Anonymkode: 97532...dfc Ja, det er særlig her og seksualitet mye er oppdiktet.. Om ikke alt. Syns også det er gøy, det er derfor jeg er her. Gøy med de som prøver å hjelpe og som ikke forstår at det bare er tull alt sammen.. Anonymkode: 5e064...832 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Det er mange trollehistorier, det er klart. Jeg har selv laget noen, men i alle har det vært et ganske stort snev av sannhet, for å få i gang en diskusjon om temaet jeg er interessert i. Når det er sagt så er det helt utrolig hvor lik trolletrådene virkeligheten kan være. Anonymkode: 8a4ef...71b 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er mange trollehistorier, det er klart. Jeg har selv laget noen, men i alle har det vært et ganske stort snev av sannhet, for å få i gang en diskusjon om temaet jeg er interessert i. Når det er sagt så er det helt utrolig hvor lik trolletrådene virkeligheten kan være. Anonymkode: 8a4ef...71b Jeg syns det er gøy å se hva som tikkes av.. Hva folk reagerer på.. Det er hysterisk gøy! Storkoser meg hver gang! Anonymkode: 5e064...832
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #12 Skrevet 15. september 2021 Fordi den aktuelle problemstillingen kan være reell selv om tråden er falsk. Anonymkode: 1d164...b25 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #13 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er jo vanskelig å vite hvor mange som biter på, og hvor mange som skjønner at det meste er oppdiktet. Blant de som kommenterer virker det jo å være mange som ikke forstår at KG er fiksjon, men jeg håper og tror at de fleste som leser er inneforstått med at de fleste innlegg på samlivsforumet er oppdiktet. På andre delforum, slik som graviditet og barn feks, tror jeg det er langt mindre fiksjon. Anonymkode: 97532...dfc Ja, det er alltid en mulighet for at trådens problemstilling er oppdiktet. Det skjønner vel alle. Men jeg mener det er viktig å gi noen fornuftige og hjelpsomme svar i alle fall, sånn i tilfelle det faktisk er reelt og trådstarter virkelig står i situasjonen. Kanskje er det ting som er vanskelig å ta opp med noen i det virkelige liv, så skjønner behovet for å lufte det anonymt på nett. Anonymkode: c7b8a...a80
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #14 Skrevet 15. september 2021 For min del er det fordi jeg er voksen og over den verste frøken detektiv/redde verden-fasen Anonymkode: ee28e...76a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #15 Skrevet 15. september 2021 Det hender jeg svarer på tråder jeg er usikker på om er trolling. Jeg vi heller være naiv enn å sparke på noen som ligger nede. Det er mye som foregår bak lukkede dører mange ikke klarer å forestille seg, fordi "alle" tror de selv ville reagert annerledes om de kom i en lignende situasjon. Altfor mange roper troll om situasjoner jeg vet kan være reelle. Om ts allikevel er troll, så kan det være en annen i lignende situasjon som leser tråden. Det er en del som har blitt fanget i usunne forhold fordi de opplever at ingen kommer til å tro de om de forteller hva som skjer. Anonymkode: ceae0...4f6 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #16 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det hender jeg svarer på tråder jeg er usikker på om er trolling. Jeg vi heller være naiv enn å sparke på noen som ligger nede. Det er mye som foregår bak lukkede dører mange ikke klarer å forestille seg, fordi "alle" tror de selv ville reagert annerledes om de kom i en lignende situasjon. Altfor mange roper troll om situasjoner jeg vet kan være reelle. Om ts allikevel er troll, så kan det være en annen i lignende situasjon som leser tråden. Det er en del som har blitt fanget i usunne forhold fordi de opplever at ingen kommer til å tro de om de forteller hva som skjer. Anonymkode: ceae0...4f6 Helt enig. Disse som ødelegger hver eneste tråd med spekulasjoner om trolling er mye mer forstyrrende enn om tråden er tull. Anonymkode: ee28e...76a 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #17 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt enig. Disse som ødelegger hver eneste tråd med spekulasjoner om trolling er mye mer forstyrrende enn om tråden er tull. Anonymkode: ee28e...76a Men det er jo gøy å dra inn det aspektet.. Anonymkode: 5e064...832
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2021 #18 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For min del er det fordi jeg er voksen og over den verste frøken detektiv/redde verden-fasen Anonymkode: ee28e...76a Hei Erna! Velkommen i de voksnes rekker, jeg synes du regjærte godt... vi tok lærdom av våre og andres feil😅
Silva Pluvialis Skrevet 15. september 2021 #19 Skrevet 15. september 2021 Jeg har blitt beskyldt for troll. Det var ikke troll… Synes det er respektløst å beskylde folk for å lyve bare fordi problemstillingen virker for god til å være sann. 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #20 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er jo gøy å dra inn det aspektet.. Anonymkode: 5e064...832 Og for oss som har opplevd vold i nære relasjoner eller andre traumatiske hendelser - så er det ikke gøy. Om man lever med vold i lengre tid eller akkurat har opplevd et stort traume, så mister man lett noe av formuleringsevnen. Det blir hull i historien om man prøver å fortelle. Det å bli mistenkt for å trolle fordi noen synes det er gøy - kan gi stor skade. Mange vet ikke hvor de skal hendvende seg, mange klarer ikke helt å ta inn over seg hvor alvorlig situasjonen faktisk er (en helt naturlig beskyttelsesmekanisme). Mange kan også ha vært utsatt for gaslightning i lengre tid så de ikke selv vet hva som er hva lenger. Anonymkode: ceae0...4f6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå