Gå til innhold

Kjæresten har ikke sendt meg kysse emojies på 1 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har alltid sendt hverandre søte meldinger og kysse emojies, men nå har jeg ikke fått noe siden 19. August.

Takler ikke å spørre han, da jeg er redd for at han har mistet følelser for meg.

I sommer brant huset jeg leide leilighet i opp, og han tilbød meg å flytte inn til han midlertidig.

Har vært på utkikk etter ny bolig, men det har vært så behagelig å bo hos han at jeg ikke har stresset sånn med det.

Tror han er lei av at jeg bor der, og at det ikke er så spennende å være sammen med meg lengre når han ser meg daglig.

Han har tidligere sagt at å være særboer er det som får forholdet til å vare.

Litt annerledes å være samboer når jeg bor oppå han og hans barn i hans ting, og mine ting ligger i kofferter.

Merker dere som har blitt samboere at lidenskapen forsvinner når dere blir samboere?

Anonymkode: e23a5...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jam han virker resignert og lei. Hvorfor godtar du å finne deg i det? Det er jo tydelig at han ikke bryr seg eller har mistet følelsene for deg. Bor du der bare fordi det er en plass å o? Som om du trenger deg på han liksom. Klart han ikke liker det der.... Han liker jo de som er selvstendige, sier seg jo selv. Nei, pakk sammen alt du eier og flytt hjem, eller i et billig kollektiv kanskje? Dere burde gjort det slutt før brannen egentlig...

Anonymkode: d48ab...f5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jam han virker resignert og lei. Hvorfor godtar du å finne deg i det? Det er jo tydelig at han ikke bryr seg eller har mistet følelsene for deg. Bor du der bare fordi det er en plass å o? Som om du trenger deg på han liksom. Klart han ikke liker det der.... Han liker jo de som er selvstendige, sier seg jo selv. Nei, pakk sammen alt du eier og flytt hjem, eller i et billig kollektiv kanskje? Dere burde gjort det slutt før brannen egentlig...

Jeg bor der fordi jeg har ikke funnet meg noe som jeg har råd til.

Dessuten så er jeg veldig glad i han og synes det er veldig kjekt å bo sammen med han

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bor der fordi jeg har ikke funnet meg noe som jeg har råd til.

Dessuten så er jeg veldig glad i han og synes det er veldig kjekt å bo sammen med han

Ts

Men han føler vel at du trenger deg på og føler ikke det samme for deg lengre, desverre...

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er vel en av de som får en bedre dag, jo flere forhold du kan få til å gå opp i sømmene, uten å kjenne menneskene i det hele tatt. Finn en annen hobby!

Anonymkode: 00715...276

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er vel en av de som får en bedre dag, jo flere forhold du kan få til å gå opp i sømmene, uten å kjenne menneskene i det hele tatt. Finn en annen hobby!

En annen hobby enn hva? dette er jo innlysende. Mannen er lei av innpåslitne dama som ikke klarer seg selv.. Hun skriver det jo selv, har ikke funnet noe annet hun har råd til. Hun er fattig og han er lei å varte opp for henne når han vil ut å leve livet og feinne ei annen, med bedre økonomi å

• Liker 1
Skrevet

TS, den søte kløe varer ikke evig, ei heller den store stromende forelskelsen. Jeg pleier å si til mine barn, finn en som du også ville likt å ha til din beste venn. For når forholdet er inni litt mindre "hete" perioder, så er det felles interesser, vennskapet og det å kunne være sammen uten å kreve for mye tilbake, som teller.

Men er du usikker, så snakk om det. Forholdet må tåle de litt vanskelige samtalene og.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En annen hobby enn hva? dette er jo innlysende. Mannen er lei av innpåslitne dama som ikke klarer seg selv.. Hun skriver det jo selv, har ikke funnet noe annet hun har råd til. Hun er fattig og han er lei å varte opp for henne når han vil ut å leve livet og feinne ei annen, med bedre økonomi å

OK. Hvis du sier det.....🙄

Skrevet

Skjønner det er trist. Men Jeg personlig ville aldri flytta inn hos en mann som hadde sagt det han har sagt ang særboere...

Når det er sagt er særboere fint det altså...er det selv

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror han er lei av at jeg bor der, og at det ikke er så spennende å være sammen med meg lengre når han ser meg daglig.

Du må ta tak, enten må du snakke rett ut til ham, eller så må du aktivt finne deg et sted å bo. 

Klart han kan bli lei når du virker så tafatt, unnskyld at jeg er så direkte, men tror kanskje du trenger et spark i ræva. 

Et forhold hvor den ene er livredd for hva den andre føler, er sjeldent et godt forhold. 

Skrevet
Ishavsrøya skrev (2 minutter siden):

Skjønner det er trist. Men Jeg personlig ville aldri flytta inn hos en mann som hadde sagt det han har sagt ang særboere...

Når det er sagt er særboere fint det altså...er det selv

Sier litt om hva slags tankegang denne personen har. Hun vil bare flytte inn til en som kan gi henne et sted å bo. Hun vil ha en partner som kan støtte henne økonomisk og kun det. For en oppførsel!

Skrevet

I-landsproblem....

Anonymkode: afdfd...973

Skrevet

Da boligjakten dro ut sa jeg at jeg ville betale min del av både husleie og strøm, men han nektet så jeg har kjøpt mye mat, toalettpapir, vaskemidler, gjør husarbeid og prøver å være til hjelp og ikke til byrde.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Da boligjakten dro ut sa jeg at jeg ville betale min del av både husleie og strøm, men han nektet så jeg har kjøpt mye mat, toalettpapir, vaskemidler, gjør husarbeid og prøver å være til hjelp og ikke til byrde.

Ts

Der har du problemet.. Du bruker pengene som du kunne brukt på egen leilighet, til å ikke komme deg ut av hans leilighet. Selvfølgelig er det kjipt for han.. Han kan jo ikke bare kaste deg ut heller. Du burde flytte så fort som mulig hvis du vil redde forholdet, om det reddes kan. Du må stå opp for deg selv og være selvstendig. Herregud....

• Liker 1
Skrevet

Det er bare sånn i denne rare verden, at kommunikasjon er en av de tinga dom for et forhold til å fungere. 
Snakk med mannen istedenfor å tro og anta det ene og det andre. 
Spør han om hvordan han ser på dette med å bo sammen, og hva han tenker fremover. 
Å bare la ting skli avgårde kontra å prate om det vil bare utsette en nødvendig samtale, og det er ikke nødvendigvis det smarteste. 
Da kan slitasjen bli et stort problem 

Anonymkode: 87701...819

• Liker 3
Skrevet

Han ønsker særbo. Din bolig brant og han var snill. Du utnytter hans snillhet. Egentid err gull verdt. Og noen av oss trenger det. 

Anonymkode: 04fd3...d34

• Liker 4
Skrevet

Det ble veldig stille fra TS. Likte vel ikke svarene hun fikk og innser at hun må gjøre ting annerledes fra nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ble veldig stille fra TS. Likte vel ikke svarene hun fikk og innser at hun må gjøre ting annerledes fra nå

Jeg ble ganske betenkt av svarene deres, og håper at dere tar feil. Jeg må nok bare spørre han rett ut hva han tenker om at jeg har bodd der så lenge.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan skjønne typen din. Jeg hadde blitt passe irritert hvis en kjæreste som visste at jeg ikke ville bli samboer hadde flyttet inn for en kort periode, men så ikke gjort noe for å finne seg ett nytt sted å bo. Jeg er en person som er veldig glad i alene tid, og da hadde jeg blitt frustrert hvis jeg hadde måttet være oppå noen fordi de ikke gadd å finne seg ett sted for seg selv. 

Anonymkode: 4e66c...a82

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan skjønne typen din. Jeg hadde blitt passe irritert hvis en kjæreste som visste at jeg ikke ville bli samboer hadde flyttet inn for en kort periode, men så ikke gjort noe for å finne seg ett nytt sted å bo. Jeg er en person som er veldig glad i alene tid, og da hadde jeg blitt frustrert hvis jeg hadde måttet være oppå noen fordi de ikke gadd å finne seg ett sted for seg selv. 

Anonymkode: 4e66c...a82

Hun trodde vel (håpte) at hun kunne bli boende ved å gjøre "gode" ting som å handle inn mat etc... Naivt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...