Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så vanskelig å gå? 

Kort historie, så har vi barn sammen. Forholdet er veldig dårlig og det er ikke mye igjen. Forholdet har bestått av mye krangling og psykisk vold. Derfor må jeg gå nå. Mistenker at han egentlig er syk. (Ikke psykopat) og derfor trenger hjelp. Samtidig er jeg ferdig med han. Ikke følelser igjen. Han vil ikke at det skal bli slutt. Så vi får ikke gått ifra hverandre på en ordentlig og sivilisert måte. 

Eneste løsningen jeg har nå for å komme vekk er igrunn krisesenter eller finne en leilighet på egenhånd. Men det er så vanskelig å ta den telefonen å si at jeg trenger hjelp til å komme bort. Har hundre unnskyldninger for meg selv. Klarer ikke være sterk nok. Jeg vet at jeg og barna må vekk og at det er bare snakk om kort tid før det smeller igjen. Det er flaut å reise, det er fælt å miste hjemmet sitt og det trygge vi har alene. Det blir så endelig. Samtidig vet jeg at vi får det bedre på sikt, men allikevel klarer jeg ikke å gjøre de stegene som skal til og få oss vekk.! 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan fikk dere andre styrke nok til å faktisk gå? 

Anonymkode: 5ea99...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det med krykker eller rullestol? Gåstol?

Anonymkode: 0129f...c6d

Skrevet

Hva med å tenke at om du blir så blir barna psykisk preget gjennom oppveksten sin av å vokse opp i et utrygt og dysfunksjonelt hjem 

Anonymkode: 7c6eb...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...