Gjest LoisLane Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Vi er en venninnegjeng som har tenkt til å dra på spa. Men hvor har vi ikke klart å bestemme ennå. Har du en anbefaling, eller eventuelt en frarådelse?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Holmen fjordhotell i Asker (v/ Holmensenteret)
Gjest LoisLane Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Har hørt en del om disse to. Noen som har en formening om hvilken som er best?
Lillesøster Skrevet 30. september 2005 #6 Skrevet 30. september 2005 Jeg har vært på selma løf spa, og det var ok. Men har hørt at spa i Tallin er topp, men du skal vel ha et tips noe nærmere.
Gjest Catwoman Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Jeg har vært på Holmsbu spa. Og det er absolutt å anbefale. :icon_smile:
Gjest LoisLane Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Se der, ja! Har også hørt at Tallinn er bra, men vi har bare en helg. Jeg har nok lyst til å dra på Selma Lagerløf, men du var altså ikke mer enn passe fornøyd?
Lillesøster Skrevet 30. september 2005 #9 Skrevet 30. september 2005 Se der, ja! Har også hørt at Tallinn er bra, men vi har bare en helg. Jeg har nok lyst til å dra på Selma Lagerløf, men du var altså ikke mer enn passe fornøyd? ← Selma Lagerløf er bra, men kanskje midt på treet.
Lia Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Artesia Spa på Majorstuen. Skikkelig luksus-spa!
hecuba Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri vært på spa, men har vannvittig lyst!
Gjest Milah Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Har aldri vært på spa, men har vannvittig lyst! ← Jeg også!
tuji Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har vært to ganger på Hankø. Det er idyll! Man føler at man kommer litt bort fordi det er på en øy, maten er fantastisk, det spankulerer dåhjort utenfor hotellet, og de har mange deilige behandlinger å velge mellom. Er du heldig møter du Märtha og Ari...
minisola Skrevet 3. oktober 2005 #18 Skrevet 3. oktober 2005 Vi er en venninnegjeng som har tenkt til å dra på spa. Men hvor har vi ikke klart å bestemme ennå. Har du en anbefaling, eller eventuelt en frarådelse? ← I fjor sommer var bestevenninna mi og jeg på Holsmbu spa i 2 dager.. Kostet flesk da, men fy flate og digg det var.. Har såå lyst til å reise tilbake, men da litt utsikker på om det blir hotell opphold eller bare behandlinger..
Charmina Skrevet 3. oktober 2005 #19 Skrevet 3. oktober 2005 Rondane Spa var kjempedeilig! Masse fin natur rundt for lange og gode dager i fjellet!
Gjest Intelly Skrevet 4. oktober 2005 #20 Skrevet 4. oktober 2005 Artesia Spa på Majorstuen. Skikkelig luksus-spa! ← Her har jeg vært også, og det var helt sinnsykt bra, må prøves! http://www.artesia.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå