Gjest Gjest_Snella_* Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Jeg og samboeren skal feire ett års-jubileum, og jeg har lyst å lage en romantisk kveld. Vi skal ut og spise, men jeg tenkte å gjøre noe spesielt for han når han kommer fra jobb, før vi går ut.. Noen som har gode tips? Tenkte på å gi han deilig massasje, og putte han i dusjen etterpå.. Kanskje litt frisk vin med snacks? Er sikkert litt sulten rett etter jobb... Noen som har tips til andre ting jeg kan finne på, hva som hadde vært godt til vinen, tips til romantiske gave til han og sånt? Jeg bare gleder meg sånn :-) Deilig å være forelsket og lykkelig ja! Snella
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Gratulere med jubileumet da høres koselig ut!!! Du kan jo ha tent mange stearinlys til han kommer hjem, satt fram vin, kjeks, ost, forskjellig frukt, konfekt, kjøp noen roser og strø rose blad på gulvet og bordet.. Spray forsiktig litt av parfymen din i rommet så det blir luktende godt... Når det gjelder gaver: et fint bilde av dere to sammen, rammet inn. gavekort på massasje/spa behandlig for dere begge. (Utrolig koselig å få behandlig likt, kan anbefalles) ny klokke? noe han trenger til sin yndlings hobby.. (ny fiske stang..etc så kan han tenke på deg selv når han driver med sin hobby..) Lykke til da
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Takk... Det var mange gode tips! Det blir nok ost og kjeks ja.. Og i stedet for gavekort på massasje får han ta til takke med meg tror forresten jeg er favoritt massøsen hans uansett.. en stakkars studine er ikke stinn av gryn akkurat Men en liten gave må det nok bli i tillegg ja.. jeg får gruble litt til i morgen... Lurer på om jeg får gave mon tro.. Ikke sikkert han har tenkt på det..kanskje.. men han gleder seg til å feire iallfall!! Ha en fin dag! Trallala
Gjest jan Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 spørs vel hvor romantisk han gubben er av seg. Jeg liker ikke levende lys og greier. Det blir for klissete og kjisje for meg. Lei en film og kanskje lag en pizza? Vi mannfolk er veldig enkle på disse områdene. Kjøp noe kult gadgets. Kanskje en dvdbox men en serie han liker?...keep it simple!!! Det er tross alt bare 1års jubileum...ikke noe mer enn det
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Hm.. det var jo ett litt annet syn på det.. Heldigvis er min "gubbe" veldig romantisk av seg, og det er faktisk like stort for begge å feire ett års jubileum. Håper for din del du er sammen med/møter ei jente som ikke bryr seg om romantikk, for hvis det der er ditt syn på forhold så er det ikke særlig romantisk.. Jeg og kjæresten koser oss ofte med en film og en god pizza, men i vårt forhold er det hverdagsromantikk.. Og det er jo selvfølgelig også kjempeviktig, det er jo de vanlige dagene som teller ikke jubileum. Men det betyr ikke at man ikke skal ha det ekstra koselig av og til. Men det er jo selvfølgelig smak og behag. Men alle jenter jeg kjenner setter iallfall pris på litt romantikk i en eller annen form iallfall.. Gaven derimot er jeg helt enig med deg i, tror mange gutter setter stor pris på kuule "gadgets", selv om det ikke nødvendigvis er så romantisk.. Men poenget er jo nettopp å glede den andre, det er jo på den måten det blir romantikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå