Gå til innhold

Kvinner; hva gjør dere i misjonær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så lett for å føle meg som den død fisk. Misliker nesten stillinga, for jeg føler jeg ikke får deltatt nok. Så hva gjør dere for å virke mer "med"?

Anonymkode: f79a2...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kniper og slipper musklene i skjeden, beveger hoftene, kysser og tar på mannen.

Anonymkode: f19ec...389

• Liker 4
Skrevet

Av og til kan man ikke kjøre så altfor mye, om mannen er tung. Men beveger beina, tar på mannen, kysser, beveger det jeg kan som ikke er fast :P  

Anonymkode: e656f...418

Skrevet

Bruker muskulaturen der nede, tar på meg selv/stimulerer klitoris, tar på han, kysser, beveger hoftene, har øyekontakt osv. Liker den stillingen jeg, som regel i den jeg kommer :) 

• Liker 5
Skrevet

Støter imot, kniper, koser og stryker på han, kysser han på munnen, ansiktet, halsen, skulderen osv. Masserer rumpa hans, eventutuelt en finger der bak på han ++++

Anonymkode: 1647e...833

• Liker 4
Skrevet

Misjonerer?

:sjenert:

Anonymkode: 42346...d82

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar gjerne beina rundt mannen, stønner og beveger meg i takt med han 🙃 hendene kan jeg bruke til smålugging, ta godt tak i nakken osv.. 

Anonymkode: 1d7d0...576

• Liker 2
Skrevet

Det der skjønte jeg ikke en gang. Jeg føler meg veldig deltagende i misjonær. Du har fått gode svar over her, så jeg har ikke så mye mer å tillegge. 

Anonymkode: 193b2...d99

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar føttene mine opp til brystkassen hans slik at han kan penetrere meg dypt. Nyter at penis går inn og ut av kjeden min. Liker og se nytelsen i ansiktet hans og  kjenne masse deilig sæd fylle musa mi. Den varme gode følelsen er helt fantastisk.

Anonymkode: e38c5...af5

• Liker 1
Skrevet

Leser avisa eller ei god bok. Noen ganger filmer jeg trynet hans og viser det til han etterpå så han får se hvor komisk han ser ut. 

Anonymkode: 95e0f...334

• Liker 3
Skrevet

Akkurat som forventet, her er det mange gode kloke elskerinner❤️❤️❤️ Det er bare så fantastisk at dere gjør det, som bonus blir det en shoppingrunde og prosecco med venninne dine dagen etter🥰

Skrevet

Jeg sprer beina i en V posisjon i luften. Han kommer da dypt inn i meg og det er super nice😉

Anonymkode: e38c5...af5

Skrevet

Noen ganger får han et klaps på baken.

Anonymkode: c98bc...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...