AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #41 Del Skrevet 16. september 2021 3 minutter siden, Kontorotta said: Det som er mest irriterende med dette, er at mange apotek ikke har inne den medisinen jeg skal ha, kun kopien. Så da må man liksom velge kopien da. Hvert fall om jeg har vært litt treg med å komme meg på apoteket og medisinen snart er tom. Det varierer veldig hva prisforskjellen er, sist ba jeg om originalen for en av mine faste medisiner, og da skulle de ha 570 kroner i mellomlegg (kjøper for tre mnd. av gangen). Litt irriterende, men da har jeg ikke råd til annet enn å fortsette med kopien. Anonymkode: 864f1...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 16. september 2021 #42 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det varierer veldig hva prisforskjellen er, sist ba jeg om originalen for en av mine faste medisiner, og da skulle de ha 570 kroner i mellomlegg (kjøper for tre mnd. av gangen). Litt irriterende, men da har jeg ikke råd til annet enn å fortsette med kopien. Anonymkode: 864f1...5d4 Har også lagt merke til at prisforskjellene varierer. Jeg kjøper også for tre mnd om gangen, og det har variert fra under 50 kroner til 200 ca. Uansett finner jeg det utrolig kjedelig at man ikke kan ta valget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå