Gå til innhold

Kjøper du merkevaren Paracet/Ibux ol. eller de rimeligere variantene de selger på apotek?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kun apotek 1 så det finnes ingen rimeligere alternativ til disse to, alt ligger i samme prisklasse.

Anonymkode: 485c7...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Har de ikke paracet inne, tar jeg noe annet. Krysser av på bytte når legemiddel bestilles på nett. Pr nå merker jeg ikke prisen pga blåresept og frikort.

Anonymkode: 85762...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola

Kjøper paracet på farmasiet til 10 kr. Reseptvarer bytter jeg ikke, det er minimal forskjell og primært apoteket som tjener på det. Pleide og kjøpe reseptfrie varer i Spania før covid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nesten bare Ibux, syns den funker best på mens smerter og hodeverk og kjøper den på vanlig dagligvarebutikk:) er ikke alt dyrt på apoteket? 

Anonymkode: 0eab9...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (3 timer siden):

Kjøper paracet på farmasiet til 10 kr. Reseptvarer bytter jeg ikke, det er minimal forskjell og primært apoteket som tjener på det. Pleide og kjøpe reseptfrie varer i Spania før covid. 

Minimal forskjelli? 

Anonymkode: de330...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har kun apotek 1 så det finnes ingen rimeligere alternativ til disse to, alt ligger i samme prisklasse.

Anonymkode: 485c7...c37

De har Panodil på Apotek1 her jeg bor. Den kan erstatte Paracet (samme virkestoff) og er billigere.

Anonymkode: 48897...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker så ekstremt lite slike ting så pris spiller overhode ingen rolle de få gangene i løpet av livet jeg har kjøpt det.

Anonymkode: 0bd2e...f11

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt over at det finnes alternativer, det er uansett ikke noen stor utgift. Skal jeg ha ting på resept tar jeg gjerne det apoteket foreslår, mest fordi det er enklere å si ja enn nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet er ikke så dyrt, og jeg bruker lite, så da kjøper jeg deg jeg kjenner og er vant til. Vanligvis kjøper jeg uansett på butikken.

Ibux tåler jeg dårlig, så det bruker jeg enda sjeldnere.

Anonymkode: 14f68...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper den billigste, så det avhengiger av hvor jeg er. Kjøper ofte i utlandet, der er det jo ufattelig mye billigere. De siste gangene har jeg kjøpt fra Farmasiet til 10 kr.

Anonymkode: e14f4...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper i butikk eller på nett. Men får 100 stk på boks fast på resept så sjelden jeg trenger. 

Anonymkode: 55fc2...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...