Grace Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Vet ikke helt om denne burde ligge her, eller på kropp/helse/trening men jeg legger den her jeg. Syns det har med velvære å gjøre. Er det noen som har prøvd Ultrashape, eller permanent fettfjerning med ultralyd? Har lest om det på Ellipseklinikken, men det er lite onfo der. Noen som har erfaringer, vet priser osv?
Nella Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Dette er jo helt nytt og ikke noe det foreligger særlig dokumentasjon på langtidseffekt av. Og generelt lite annen info. Står litt her da: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279871
hecuba Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Dette høres jo fantastisk ut.. Nå venter jeg bare på ikke-kirurgiske metoder for å få større bryster og sjokolade som gjør at du går ned i vekt.. ehe... Ja, jeg gjør faktisk det...
Grace Skrevet 27. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2005 Etter å ha lest den linken frister det ikke så mye.. Men det hadde vært gøy å prøve likevel... Lurer på om det er dyrt jeg.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Huff! Er skremmende at folk virkelig vurderer slike ting seriøst! Dette er jo på ingen måte godt dokumentert, og hvorfor vil folk gjøre slikt som de ikke har forutsetning til å ane konsekvensene av? Jeg tør ikke bruke kroppen min som forsøkskanin!
LilleMy Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Tror jeg så noe om dette på TV, det koste 5000,- og hadde ingen beviselig effekt.....
Gjest Gjest_Sol_* Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hei, Jeg vet om to som har prøvd og som sier de ser resultater så jeg vurderer å gjøre det selv. Ellipseklinikken koster skjorta. Jeg tror de har vært på en klinikk på Jar hvor det koster 1000 kroner gangen men vet dessverre ikke navnet på den klinikken. Skal komme tilbake med navnet når jeg har vært der selv. Sol
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Hei, Jeg vet om to som har prøvd og som sier de ser resultater så jeg vurderer å gjøre det selv. Ellipseklinikken koster skjorta. Jeg tror de har vært på en klinikk på Jar hvor det koster 1000 kroner gangen men vet dessverre ikke navnet på den klinikken. Skal komme tilbake med navnet når jeg har vært der selv. Sol Men nå er både VG-artikkelen og denne tråden to år gammel så da burde det jo være noen flere data og resultater å oppdrive?
skanky Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Men nå er både VG-artikkelen og denne tråden to år gammel så da burde det jo være noen flere data og resultater å oppdrive? Dagbladet kjørte en artikkel om dette tidligere i år, da ble det beskrevet som bare humbug. Var intervju med en dame som ikke hadde fått noen effekt i det hele tatt. Samtidig ble det påpekt at det var fryktelig dyrt selv om man fikk den maksimale effekten, som visstnok er litt over 2 cm smalere. Noe som på de fleste omtrent ikke er synlig for det blotte øyet..
Aeriana Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Jeg sendte mail til klinikken for å få pris på herligheten: 5900,- for mage og 6400,- for rompe eller midje. 1000,- for første konsultasjon og mulig det er at en trenger flere enn en behandling. Dyrt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå