Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk deg til å gråte sånn helt ulogisk..

jeg fikk på sist ultralyd (uke 12)vite at babyen var en gutt... av en eller annen grunn ble jeg litt skuffet.. og har jobbet så med fortelle meg selv at dette er like bra.. 

i dag ( uke 13)sa den nye legen: de sa det var en gutt? Jeg tror det er en jente.. jeg ble SÅ GLAD. Tårene trillet- og gjør det fremdeles.. ER så GLAD😂 spent på hva de finner ut om 5 uker :) 

Anonymkode: b4939...db1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva fikk deg til å gråte sånn helt ulogisk..

jeg fikk på sist ultralyd (uke 12)vite at babyen var en gutt... av en eller annen grunn ble jeg litt skuffet.. og har jobbet så med fortelle meg selv at dette er like bra.. 

i dag ( uke 13)sa den nye legen: de sa det var en gutt? Jeg tror det er en jente.. jeg ble SÅ GLAD. Tårene trillet- og gjør det fremdeles.. ER så GLAD😂 spent på hva de finner ut om 5 uker :) 

Hva er galt med gutt? Så utakknemlig.

Anonymkode: 4db05...c1b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er galt med gutt? Så utakknemlig.

Anonymkode: 4db05...c1b

Det er ikke noe galt med gutt. Og er veldig overrasket over at jeg ble så glad at jeg begynte å gråte - og gråter fremdeles av å høre at det kunne også være en jente...

Skrevet

Jeg ble rørt til tårer av å se et nytt bladskudd på ene potteplanten min🌱 Var tidlig i graviditeten. 

Anonymkode: c3bae...36a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ble rørt til tårer av å se et nytt bladskudd på ene potteplanten min🌱 Var tidlig i graviditeten. 

Anonymkode: c3bae...36a

Så fantastisk :) 

Skrevet

Musikkvideoen til kygo sin stargazing 🤣 Jeg gråter ALDRI. Så denne videoen med elevene mine en dag, og måtte kjempe mot tårene🙈

Anonymkode: 464ea...8b8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Musikkvideoen til kygo sin stargazing 🤣 Jeg gråter ALDRI. Så denne videoen med elevene mine en dag, og måtte kjempe mot tårene🙈

Anonymkode: 464ea...8b8

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...