AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Hva er deres beste tips til å sjekke opp noen man har sett, men ikke kjenner? Aka bruke Snap, Face-melding eller lignende. Redd for å virke «for mye»/stalker, men har fungert for meg tidligere. Tror det kanskje er fordi damer som regel ikke sjekker opp menn like mye den veien? Noen erfaringer på gode oppstartslinjer, hvordan få til et møte eller sånn? Anonymkode: 92e80...eba
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Si det til han. Du er kvinne så er null problem for deg å få oppmerksomhet. Dere får det uten at dere vil. Anonymkode: 6d1d4...55c 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Sjekke opp som i ligg eller en kjæreste? Anonymkode: eafb8...54f
Doktor Dyregod Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 På meg er humor og omtanke det beste 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Sjekketriks er sååå 2001. Vær deg selv, du.😊 Anonymkode: 36ee8...838 4
GrønnNellik68 Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sjekketriks er sååå 2001. Vær deg selv, du.😊 Anonymkode: 36ee8...838 Enig i den. Jeg hadde spilt på humor da jeg ler mye uansett.
Engel Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Være seg selv er et godt tips. Men virket som du ønsker tips for å ta kontakt, TS? Jeg har ikke mye er faring der, men jeg tok en gang kontakt med en på Insta, da jeg ikke tørte å spørre han ut ansikt til ansikt. Det var en jeg hadde pratet med så vidt, og sett mange ganger. Var ganske sikker på at han ikke var helt uinteressert i meg heller. Fikk positivt svar, og det ble noen dater, men endte i vennskap. Vi er venner fortsatt.🙂 1
Bamseklemmer Skrevet 15. september 2021 #8 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sjekketriks er sååå 2001. Vær deg selv, du.😊 Anonymkode: 36ee8...838 Enig, det fungerte dårlig i 2001 også😅 Mitt beste sjekketips er å ikke bruke skjekketriks! Vis heller din glede av gjensynet som et savn, vis interesse og vær en god lytter, spør gjerne men ikke vær gravende, la samtalen være toveis og ikke kjør et egoride, vis at du er trygg og rolig, vær behjelpelig vis hun sitter fast med å utrykke ting, vær seriøs og ærlig på ting, vis humor som man ler med og ikke av, fortsett å smile selv om du snur deg, et smil som stopper ved skuldrene er et falsk smil😬 ... Øv på kroppskråk og lær kroppspråk, det er igrunn et usynlig språk som kan vise mere enn tusen ord... Kortversjon... vær menneskelig og bruk folkeskikk🤗 1
Engel Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 Siden du spurte om åpningslinjer, jeg fant fakstisk den meldingen jeg sendte. Jeg skrev noe om at jeg hadde bestemt meg for at jeg heller vil angre på ting jeg har gjort enn ting jeg ikke har våget, og at jeg syns han var virket som en veldig hyggelig mann med mye samme interesser som meg, så kanskje han kunne tenke seg å bli kjent? Får legge til at jeg visste at han var singel. Og hadde sett at han kikket på meg. 1
amz Skrevet 15. september 2021 #10 Skrevet 15. september 2021 Selvtillit! Spiller ingen rolle hva du sier om du utstråler selvtillit og et flott smil. Når noen folk går for å snakke med noen, så blir det helt skjelvne og framstøt som om de er tullinger. Bare se på Vitaly picking up girls på youtube, mye av det han sier er bare tull. Men det er måten han går frem på. Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det og hvordan du fremstår!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #11 Skrevet 15. september 2021 TS her. Tusen takk for gode svar!! Jeg formulerte meg litt teit, ønsker tips til hvordan jeg skal ta kontakt ja Vet han er singel, at han har «sett på meg» før og har et par felles venner (som jeg har sagt gjerne må spleise oss, men de er slappe på den fronten). Det å sende melding på Face er kanskje beste, men har veldig lukka profil både der + Insta. Og blir det å legge han til på Snap vel.. stalkersk? Utrolig flaut om han ikke liker meg eller vil møtes. Tenkte ikke dra noen sjekkelinjer, utover å spørre rett ut om han vil ta en øl med meg. Teit å sende det på Face? Har kun møtt han to ganger før, kort. Anonymkode: 92e80...eba
Engel Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): TS her. Tusen takk for gode svar!! Jeg formulerte meg litt teit, ønsker tips til hvordan jeg skal ta kontakt ja Vet han er singel, at han har «sett på meg» før og har et par felles venner (som jeg har sagt gjerne må spleise oss, men de er slappe på den fronten). Det å sende melding på Face er kanskje beste, men har veldig lukka profil både der + Insta. Og blir det å legge han til på Snap vel.. stalkersk? Utrolig flaut om han ikke liker meg eller vil møtes. Tenkte ikke dra noen sjekkelinjer, utover å spørre rett ut om han vil ta en øl med meg. Teit å sende det på Face? Har kun møtt han to ganger før, kort. Anonymkode: 92e80...eba En melding på messenger er da ikke noe problem? Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 Hvis noen får meg til å le blir jeg superhappy. Men det skjer jo aldri, da. Anonymkode: 3c263...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå