Gå til innhold

Gutter, hva er det mest romantiske dama di har gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter, gammelkjæresten like etter vgs fortalt meg at hun hadde funnet en T skjorte jeg glemte igjen og at hun hadde sovet i den fordi hun savnet meg.

Åpenbart en romantisk handling utført av en heller ung dame, men hører gjerne flere historier fra dere der andre her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Realverdien skrev (50 minutter siden):

Jeg starter, gammelkjæresten like etter vgs fortalt meg at hun hadde funnet en T skjorte jeg glemte igjen og at hun hadde sovet i den fordi hun savnet meg.

Åpenbart en romantisk handling utført av en heller ung dame, men hører gjerne flere historier fra dere der andre her inne.

Ingenting lukter så godt som den du er forelsket i.

• Liker 3
Skrevet

Øhhhm... kan faktisk ikke huske noe som helst! 🤷‍♂️

Anonymkode: 5f96d...5dc

Skrevet

En gang når vi skulle legge oss. Så fjerta hun ut stearinlyset

Skrevet

Jeg hadde kræsjet med bilen, heldigvis uten å bli skadet men var jo skikkelig medtatt likevel. Ringte kona og fortalte det som hadde skjedd. 5 timer senere var hun hjemme, hun hadde reist straks fra en jobbreise flere timer unna. Hun hadde fått inntrykk at jeg ikke hadde det greit og hun følte jeg trengte støtte. Noe som var helt sant men jeg hadde aldri fått meg til å si det rett ut.

Anonymkode: 710e5...7ef

• Liker 9
Skrevet

Overrasket meg med reise (fly og hotell) til en festival i Tyskland for å se favorittbandet mitt. Jeg visste ingenting før vi sto på Gardermoen, og visste heller ikke at vi skulle på konsert før vi var på festivalområdet. Hun er en eks nå, men det er det fineste noen har gjort for meg. 

Anonymkode: 74a11...4ff

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...