Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil INGEN være vennen min? Har prøvd å snakke med folk men blir helt stille fra dems side liksom. 

Anonymkode: 36ca5...cfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor bor du?

Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme!
Vil du utdype hvilken type person du er? 

Jeg er stadig på jakt etter grunner til hvorfor dette skjer meg.
Hverken kjæresten eller familien min forstår dette. Det gjelder at jeg både sliter med å få nye venner, samtidig som jeg føler barndomsvenninnene mine trekker unna. Det gjør meg skikkelig trist. 

Men hvordan er du sosialt? Hvordan opplever du folk rundt deg? 
Hva tror du kan være grunner? Jeg har veldig lyst til å reflektere på dette sammen med deg! 

Anonymkode: 9259d...8b9

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

samtidig som jeg føler barndomsvenninnene mine trekker unna. Det gjør meg skikkelig trist. 

Har du vært flink å prioritere vennene etter at ble i forhold? Eller har kjærestelivet hvert hovedfokus?

Anonymkode: f990f...731

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du vært flink å prioritere vennene etter at ble i forhold? Eller har kjærestelivet hvert hovedfokus?

Anonymkode: f990f...731

Skjønner godt at du spør om dette, men nei, jeg har aldri bortprioritert venner vil jeg si. I så fall har de misforstått.

Jeg har egentlig bare opplevd i store deler av livet at folk ikke er spesielt interessert i meg (før kjærester kom inn i bildet), og jeg vet ikke hva mer jeg kan si enn det ... :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg opplever akkurat det samme!
Vil du utdype hvilken type person du er? 

Jeg er stadig på jakt etter grunner til hvorfor dette skjer meg.
Hverken kjæresten eller familien min forstår dette. Det gjelder at jeg både sliter med å få nye venner, samtidig som jeg føler barndomsvenninnene mine trekker unna. Det gjør meg skikkelig trist. 

Men hvordan er du sosialt? Hvordan opplever du folk rundt deg? 
Hva tror du kan være grunner? Jeg har veldig lyst til å reflektere på dette sammen med deg! 

Samma her😂 

Glad jeg har samboer og to flotte barn. De betyr alt for meg! 

Jeg er vellykket på alle plan og jeg tror mange av mine venner er sjalu på meg.

Anonymkode: d203a...7dc

Skrevet

Jeg hører at jeg også oppleves "vellykket på alle plan" (fra meg som skrev over), og at folk er sjalu på meg.
Men det er da mange som er mye mer vellykket enn meg som har masser av venner. Er vi bare uheldige? :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hører at jeg også oppleves "vellykket på alle plan" (fra meg som skrev over), og at folk er sjalu på meg.
Men det er da mange som er mye mer vellykket enn meg som har masser av venner. Er vi bare uheldige? :( 

Godt spørsmål. 

Jeg tror at når man er så vellykket så blir man

litt «alene»..

Anonymkode: d203a...7dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...