Gå til innhold

Redd jeg kan bli betatt av han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig startet i ny jobb, har samboer og barn. Jeg og samboer har mye problemer, jeg har flere ganger forsøkt å gå, men så er jo det kjærlighet i bildet, å vi er jo glade i hverandre og vil ikke gi opp.. 

Men, på jobb så er det en mannlig kollega. Han jobber mye, jeg jobber 60% fast og tar på meg ekstra. Merket første gang at vi hadde en likhetstrekk med å være smålig avhengig av flaxlodd 😂 en stund siden den gangen, men i dag snakket vi sammen alle på kontoret til pausen. Jeg og han er mer lik enn jeg trodde. Angående musikk, og at han skjønte hva jeg mente med litt dypere mening i gehøret mitt, som ingen andre egentlig skjønner.. for eksempel at jeg hører melodi, å får aldri med meg tekst osv.. Jeg vet ikke om han er interessert? Han vet jo at jeg har barn og samboer, jeg og han satt å snakka sammen om alt mulig, men jeg vurderte å begynne litt før slik at jeg kunne være asjur, han sa «Neida, er god tid enda».. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vi sees jo ofte på jobb, å vi har kjemi, og det gjør meg redd.. hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 005c5...10e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner på luddergenet ditt, som har lyst å være utro. Alle damer har det slik i min erfaring.

Men at dere begge kjøper flaxlodd og hører musikk er da temmelig overfladisk. Tenker du får holde deg unna'n om du ikke kan ta risikoen ved å knulle'n da.

Siden felles flaxloddbruk er så oppkåtende på deg.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke farlig å ha kjemi med andre, men det er mer det du legger i det. Virker som du er åpen for å la deg rive litt med, du må nesten vurdere om det er verdt det selv. Litt enig med han over, virker overfladisk, ikke noe grunnlag for forelskelse kanskje? Har man det ikke bra i relasjonen man har så er det lett å falle for potensialet i noen andre🤷‍♀️
Personlig hadde jeg døyvet den betattheten og funnet ut av om jeg skulle jobbet med forholdet mitt eller avslutte. Mest ryddig å avslutte før man begynner å tenke på å gå inn i en annen relasjon.

• Liker 2
Skrevet

Vann gresset hjemme eller ta steget og gå på ordentlig. Det blir bare rot og bråk ellers.

Anonymkode: cd484...94d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...