Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet frem til at jeg skal prøve å ta eggløsningstester for å vite om jeg har eggløsning hver måned, og når de eventuelt kommer. Jeg var inne på nettstedet billigtest.dk. Der kunne man kjøpe eggløsningstest stav og strimmel. På Stav eggløsningstest sto det feks. "ett sett (en periode)." Vil det si at dette varer en hel syklus? (I mitt tilfelle ca 32 dager?) Hva er best å bruke, stav eller strimmel? Og måler man hver dag i en hel syklus for å finne eggløsningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har brukt strimmel fra baby or not og det er visst sammen type. Jeg fikk bare nesten positivt svar om jeg hadde el så nå har jeg godt over til perona staver i stedet. I det settet jeg bestilte så var det 5 i hver. Jeg bestile 7 for jeg ikke visste når jeg hadde EL. Jeg begynte 18 dager før mens og begynte og teste. Det står også når du skal begynne å teste når du har så og så lang syklus dag. For eksempel jeg som har 31 dager skal begynne å teste på dag 15 i syklusen.

Sånn gjør iallefall jeg det. Sikkert noen som retter på meg.. hint hint Chiquita :) hehe

Hilsen Lene.

Skrevet
Sikkert noen som retter på meg.. hint hint Chiquita :) hehe

Hvorfor rette på noe som er så bra skrevet da??? ;)

Skrevet
Hei.

Jeg har brukt strimmel fra baby or not og det er visst sammen type. Jeg fikk bare nesten positivt svar om jeg hadde el så nå har jeg godt over til perona staver i stedet......

Jeg bruker de stavene fra billigtest.dk og får bare negative svar... :tristbla:

Skrevet

Er ikke de testene man kjøper på billige teste.dk pålitelige? Noen som har tips til andre nettsteder de selger sånne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...