AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Mamma ❤️Mitt er I sorg akkurat nå, hvordan takle at min sønn skal flytte i morgen, vet at det vil gå bra med Han . Men jeg kjenner på en sorg. Mange sier at dette er helt vanlig reaksjon og at det blir bedre etterhvert som jeg blir vant til det .Vil gjerne høre fra deg som har opplevd dette allerede hvordan det gikk ❤️🌸jeg har skrevet en liten bok som han skal få med forskjellige Mamma tips🌸❤️Setter pris på deres svar Anonymkode: 8cb32...a41 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Det gikk fint. Anonymkode: e6714...3a1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Gratulerer! Du virker å ha oppdratt en flott ung mann som nå tar et fornuftig steg inn i voksenlivet😊 Utdanning er en av de viktigste investeringene vi gjør oss. Tenk så stusselig om han ble igjen på gutterommet i årevis å bare drev med gaming uten å vite hva han ville med livet. Du har gjort en kjempebra mammajobb🙏🏻 Og det SKAL gjøre vondt i hjertet, du er jo glad i han. Men vet du, det går seg til😊 Er han førstemann til å flytte ut? Anonymkode: 72eef...109 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Det gikk fint. Anonymkode: e6714...3a1 Godt å høre , sønnen min er bare 17 år gammel så jeg føler han er altfor liten, men stoler på at det vil gå bra !🙂 Anonymkode: 8cb32...a41
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gratulerer! Du virker å ha oppdratt en flott ung mann som nå tar et fornuftig steg inn i voksenlivet😊 Utdanning er en av de viktigste investeringene vi gjør oss. Tenk så stusselig om han ble igjen på gutterommet i årevis å bare drev med gaming uten å vite hva han ville med livet. Du har gjort en kjempebra mammajobb🙏🏻 Og det SKAL gjøre vondt i hjertet, du er jo glad i han. Men vet du, det går seg til😊 Er han førstemann til å flytte ut? Anonymkode: 72eef...109 Tusen takk🙂ja han er en gutt på 17 år som vet hva han vil , han har ei lillesøster på 9 så hun har jeg hjemme noen år til 😌🥰 Anonymkode: 8cb32...a41
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Godt å høre , sønnen min er bare 17 år gammel så jeg føler han er altfor liten, men stoler på at det vil gå bra !🙂 Anonymkode: 8cb32...a41 Jeg flyttet hjemmefra når jeg var 16, gikk helt fint det. Du må bare stole på at du har gitt han gode verdier og holdninger til penger, arbeidsmoral osv. Anonymkode: 454eb...713
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #7 Skrevet 14. september 2021 Jeg forstår hvordan du har det, jeg gråt i bilen hjem da min var bragt til flyplassen! Trøsten får være at vi er heldige som har barn som er i stand til å flytte hjemmefra, skaffe seg en utdannelse og et eget voksenliv. Det går bra! Anonymkode: 437cc...04f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #8 Skrevet 14. september 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg forstår hvordan du har det, jeg gråt i bilen hjem da min var bragt til flyplassen! Trøsten får være at vi er heldige som har barn som er i stand til å flytte hjemmefra, skaffe seg en utdannelse og et eget voksenliv. Det går bra! Anonymkode: 437cc...04f Uff skjønner deg Så godt 😢gruer meg til I morgen , men må være sterk ! Anonymkode: 8cb32...a41
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #9 Skrevet 14. september 2021 Så flott at han begynner å bli selvstendig og har en plan. 😊 Anonymkode: 0b0e0...759
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først. Hvis han skal begynne på vgs, er han elev og ikke student. Anonymkode: 408d0...a63
Anzii Skrevet 14. september 2021 #11 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først. Hvis han skal begynne på vgs, er han elev og ikke student. Anonymkode: 408d0...a63 Wow🙄 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 Skjønner deg godt. Har en 17 år gammel gutt selv❤️ Anonymkode: a2348...faa
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først. Hvis han skal begynne på vgs, er han elev og ikke student. Anonymkode: 408d0...a63 Du må være morsom på fest 🙄 Anonymkode: 454eb...713 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #14 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først. Hvis han skal begynne på vgs, er han elev og ikke student. Anonymkode: 408d0...a63 Du liker å spikke fliser...🙄 Anonymkode: 0b0e0...759
Fru Uperfekt Skrevet 14. september 2021 #15 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mamma ❤️Mitt er I sorg akkurat nå, hvordan takle at min sønn skal flytte i morgen, vet at det vil gå bra med Han . Men jeg kjenner på en sorg. Mange sier at dette er helt vanlig reaksjon og at det blir bedre etterhvert som jeg blir vant til det .Vil gjerne høre fra deg som har opplevd dette allerede hvordan det gikk ❤️🌸jeg har skrevet en liten bok som han skal få med forskjellige Mamma tips🌸❤️Setter pris på deres svar Anonymkode: 8cb32...a41 Jeg har barn som T.o.m studerer og jobber på andre kontinenter. Det går fint, og du blir vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå