Gå til innhold

Min sønn flytter ut i morgen😢 han skal studere i en annen by.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ❤️Mitt er I sorg akkurat nå, hvordan takle at min sønn skal flytte i morgen, vet at det vil gå bra med Han . Men jeg kjenner på en sorg.  Mange sier at dette er helt vanlig reaksjon og at det blir bedre etterhvert som jeg blir vant til det .Vil gjerne høre fra deg som har opplevd dette allerede hvordan det gikk ❤️🌸jeg har skrevet en liten bok som han skal få med forskjellige Mamma tips🌸❤️Setter pris på deres svar

Anonymkode: 8cb32...a41

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk fint. 

Anonymkode: e6714...3a1

Skrevet

Gratulerer! Du virker å ha oppdratt en flott ung mann som nå tar et fornuftig steg inn i voksenlivet😊 Utdanning er en av de viktigste investeringene vi gjør oss. Tenk så stusselig om han ble igjen på gutterommet i årevis å bare drev med gaming uten å vite hva han ville med livet. Du har gjort en kjempebra mammajobb🙏🏻 Og det SKAL gjøre vondt i hjertet, du er jo glad i han. Men vet du, det går seg til😊 Er han førstemann til å flytte ut? 

Anonymkode: 72eef...109

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det gikk fint. 

Anonymkode: e6714...3a1

Godt å høre , sønnen min er bare 17 år gammel så jeg føler han er altfor liten, men stoler på at det vil gå bra !🙂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gratulerer! Du virker å ha oppdratt en flott ung mann som nå tar et fornuftig steg inn i voksenlivet😊 Utdanning er en av de viktigste investeringene vi gjør oss. Tenk så stusselig om han ble igjen på gutterommet i årevis å bare drev med gaming uten å vite hva han ville med livet. Du har gjort en kjempebra mammajobb🙏🏻 Og det SKAL gjøre vondt i hjertet, du er jo glad i han. Men vet du, det går seg til😊 Er han førstemann til å flytte ut? 

Anonymkode: 72eef...109

Tusen takk🙂ja han er en gutt på 17 år som vet hva han vil , han har ei lillesøster på 9 så hun har jeg hjemme noen år til 😌🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Godt å høre , sønnen min er bare 17 år gammel så jeg føler han er altfor liten, men stoler på at det vil gå bra !🙂

Jeg flyttet hjemmefra når jeg var 16, gikk helt fint det. Du må bare stole på at du har gitt han gode verdier og holdninger til penger, arbeidsmoral osv. 

Anonymkode: 454eb...713

Skrevet

Jeg forstår hvordan du har det, jeg gråt i bilen hjem da min var bragt til flyplassen! Trøsten får være at vi er heldige som har barn som er i stand til å flytte hjemmefra, skaffe seg en utdannelse og et eget voksenliv. Det går bra!

Anonymkode: 437cc...04f

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår hvordan du har det, jeg gråt i bilen hjem da min var bragt til flyplassen! Trøsten får være at vi er heldige som har barn som er i stand til å flytte hjemmefra, skaffe seg en utdannelse og et eget voksenliv. Det går bra!

Anonymkode: 437cc...04f

Uff skjønner deg Så godt 😢gruer meg til I morgen , men må være sterk ! 

Skrevet

Så flott at han begynner å bli selvstendig og har en plan. 😊

Anonymkode: 0b0e0...759

Skrevet

Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først.

Hvis han skal begynne på vgs, er han elev og ikke student.

Anonymkode: 408d0...a63

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Visste ikke at 17-åringer studerer. Trodde de måtte være ferdig med videregående først.

Wow🙄

• Liker 4
Skrevet

Skjønner deg godt. Har en 17 år gammel gutt selv❤️

Anonymkode: a2348...faa

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du må være morsom på fest 🙄

Anonymkode: 454eb...713

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du liker å spikke fliser...🙄

Anonymkode: 0b0e0...759

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mamma ❤️Mitt er I sorg akkurat nå, hvordan takle at min sønn skal flytte i morgen, vet at det vil gå bra med Han . Men jeg kjenner på en sorg.  Mange sier at dette er helt vanlig reaksjon og at det blir bedre etterhvert som jeg blir vant til det .Vil gjerne høre fra deg som har opplevd dette allerede hvordan det gikk ❤️🌸jeg har skrevet en liten bok som han skal få med forskjellige Mamma tips🌸❤️Setter pris på deres svar

Jeg har barn som T.o.m studerer og jobber på andre kontinenter. Det går fint, og du blir vant til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...