Dobbeltgjengleder Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Jeg og kona skulle ha barn, men kona har mistet barnet. Vi har hatt en skikkelig krangel og kona fortalte meg det i går Nå vil ikke kona lenger ha barn med meg. Kona sier at jeg ikke er voksen nok. Kona er redd for å bruke p-piller på grunn av problemer med det i familien hennes. Jeg er nødt til å bruke kondom, men jeg har klippet hull i kondomene, rullet de tilbake og limt kondompakken sammen. Jeg prøver å få kona gravid så fort som mulig. Er redd for at kona skal forlate meg. Vet at det ikke skjer hvis kona er gravid. Hvordan kan jeg vite at kona ikke vil kaste meg ut?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Hva er et forhold uten kjærlighet, tillit og respekt? Og hvorfor ønsker du å være i et forhold som mangler alt dette? Er det så vanskelig for deg å være alene? Anonymkode: ad635...e3e 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (24 minutter siden): Jeg og kona skulle ha barn, men kona har mistet barnet. Vi har hatt en skikkelig krangel og kona fortalte meg det i går Nå vil ikke kona lenger ha barn med meg. Kona sier at jeg ikke er voksen nok. Kona er redd for å bruke p-piller på grunn av problemer med det i familien hennes. Jeg er nødt til å bruke kondom, men jeg har klippet hull i kondomene, rullet de tilbake og limt kondompakken sammen. Jeg prøver å få kona gravid så fort som mulig. Er redd for at kona skal forlate meg. Vet at det ikke skjer hvis kona er gravid. Hvordan kan jeg vite at kona ikke vil kaste meg ut? Hva mener du med at du har klippet hull og rullet de tilbake? Hun ser jo når dere er ferdige med sexen at kondomen ikke er hel? Anonymkode: 303a8...c30 1
Dobbeltgjengleder Skrevet 14. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva mener du med at du har klippet hull og rullet de tilbake? Hun ser jo når dere er ferdige med sexen at kondomen ikke er hel? Anonymkode: 303a8...c30 Jeg går på badet og skylder den ned i do
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Så romantisk. ❤️ Anonymkode: b2742...435 1
Dobbeltgjengleder Skrevet 15. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er et forhold uten kjærlighet, tillit og respekt? Og hvorfor ønsker du å være i et forhold som mangler alt dette? Er det så vanskelig for deg å være alene? Anonymkode: ad635...e3e Ja, jeg har vært alene før og jeg orker ikke matlagning, husarbeid, støvsuge og sånne ting. Det er bedre at kona tar seg av sånne ting.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #7 Skrevet 15. september 2021 Hva sier venninnene i skogen til dette? Anonymkode: 64899...e1c 2
Dobbeltgjengleder Skrevet 15. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sier venninnene i skogen til dette? Anonymkode: 64899...e1c De gidder ikke å prate med meg lenger??
Gjest Warrior Skrevet 15. september 2021 #9 Skrevet 15. september 2021 Trist at hun mistet barnet, men du må aldri lure henne med å klippe hull i kondomene for at hun skal bli gravid. Det er bare slemt gjort. Hvis det må et barn til for at hun ikke skal kaste deg ut, så er det vel bedre å avslutte forholdet. Kanskje dere ikke passer sammen? Har du prøvd å snakke med henne? Snakk sammen uten å krangle. Vis at du er der for henne, at du er glad i henne og at hun ikke har noe grunn til å kaste deg ut.
Christina82 Skrevet 16. september 2021 #10 Skrevet 16. september 2021 Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og spekulasjoner. Moonshine, mod
Gjest På druen Skrevet 16. september 2021 #11 Skrevet 16. september 2021 Man skjønner at du er troll. Men just saying, dama kan lett kaste ut mannen om hun er gravid. Dette er ikke middelalderen.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #12 Skrevet 16. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (På 14.9.2021 den 22.54): Jeg går på badet og skylLer den ned i do Du får håpe at rørene dine ikke tettes, da. Det som skal i do er kun; urin, avføring og toalettpapir. Anonymkode: 85c29...b77
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #13 Skrevet 16. september 2021 Trolleri trollera Anonymkode: 9e724...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå