Gå til innhold

Dårlig etter dose 2 Moderna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er under 30 år å fått Moderna som dose 2. Opplevde dere kvalme å uvellhet flere dager etterpå?

Er 28 år fikk Pizer dose 1 å Moderna dose 2 for 1 uke siden. Jeg ble kjempe dårlig av den. Er enda kvalm å uvell, men ikke like sjuk som 1-2 dagen.

Anonymkode: ab436...f8e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hørt fra flere andre også som ble kryssvaksinert

Anonymkode: 22702...bda

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 40 år og var dårlig en ukes tid etter dose 2.  Jeg fikk Moderna både som #1 og som #2.
Kvalme, feber de første dagene, vondt i leddene osv...

Det er visst vanlig å merke det ganske godt etter dose 2. Det sa de ihvertfall da jeg fikk vaksinen.

Anonymkode: ad3f1...12a

• Liker 1
Skrevet

De fleste jeg kjenner som ble kryssvaksinert (inkludert meg selv) har blitt dårlige en dag eller to. 

Anonymkode: 064f9...0bd

Skrevet

Jeg er 26, og jeg ble ganske dårlig av Moderna. Fikk Pfizer som dose 1, og da fikk jeg bare litt vondt i armen. Etter dose 2 var jeg kvalm, uvel, svimmel og rett og slett bare i dårlig form i et par dager. Gikk over, selv om jeg følte det litt som om jeg var døden nær når det stod på som verst. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er over 40 og ble skikkelig dårlig. Det er veldig vanlig. :) 

Anonymkode: 2ffe5...1c5

• Liker 1
Skrevet

Er 37, fikk Pfizer som første, og Moderna som andre dose. Ble skikkelig «influensa-syk» etter dose to. Varte heldigvis bare ett par dager. Armen er dog forsatt øm 5 dager etterpå.

Anonymkode: 30f63...d13

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fortsatt i dårlig form nå 1 ule etterpå.. 

Anonymkode: ab436...f8e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er tilbudt dose 3, som da er Moderna, etter 1 og 2 dose Pfizer. Nå vet jeg ikke om jeg vil ta sjansen😬

Har antistoffer, den ble bare anbefalt til meg pga immundempende infusjon. 

Skrevet

Jeg har også pfizer og moderna, og merket mer til pfizer. Lett feber, øm arm og hobne lymfeknuter. Tillot ikke meg selv å legge meg ned og sutre, og har jobbet hele veien. Gikk over etter 2 dager med god hjelp av et par paracet i døgnet. 

Anonymkode: d26f8...f24

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 32 og ble kryssvaksinert. Fortsatt småkvalm og mild hodepine over en uke etter andre dose. Blir også lett sliten og tiltaksløs.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ble også kryssvaksinert med Pfizer og Moderna. Har har ikke hatt plager siden dagen etterpå der jeg fikk en skikkelig runde med feber med mer. Var fin igjen etter 1,5 dager og har vært fin siden. Holdt sengen, tok paracet og lot kroppen få jobbe seg gjennom det uten stress.

Kjenner ei som ble fullvaksinert med 2x Pfizer som har slitt en stund etterpå og vært uvel noen uker, men hun fortalte meg at hun var så dum at hun presset seg på jobb etter dose 2 når hun ikke følte seg i form og ikke lot kroppen hvile.

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Noen som ble kryssvaksinert som har fått ømme bryst(er) og kluss V mens..

• Opprett ny...